Rubena V82 Triton külső gumi

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

passatb2 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Pofátlanul olcsó
  • Az  árához képest nagyon jól is tapad
  • Nem tudtam felütni eddig pedig kis nyomáson mentem sokszor
Hátrány
  • elég nehéz sajnos
  • Keskeny kicsit ezért mélyebb homokban rosszabb menni vele
Erre ajánlom

DH/FR

Ennyiért vettem
2600Ft/db
Mért tömeg
980 g
Csatolt képek
Rubena V82 Triton  2020 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

colew avatar
21 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Defektállóságáról még nem igazán tudok nyilatkozni, egyenlőre jól állunk 300 km alatt 0 defekt (230 aszfalt/70 terep)
  • Aszfalton is nagyon minimális a kopása, tartós gumi, bár aszfalton alacsony nyomáson picit nehéz gurulni vele, viszont 3-4 baron sima ügy, jól gurul.
  • Mindkét kerékre ajánlom!
  • Emelkedőn jól jönnek a magas, méretes bütykök hátul, lejtőn és kanyarban pedig az oldalbütykök, eszméletlen jól dönthető, tapad, nem csúszik, harap minden útburkolatba.
  • Nagy sebességnél is megbízható, megtapad 50-nél aszfalton és kemény terepen egyaránt.
  • Vizesen is jól tapad, bár ezzel nincs túl sok tapasztalatom, csak aszfalton. 5-15 cm friss hóban is jól megtapad.
  • Nagyon jó áron beszerezhető (4000 Ft/pár, gumisprint.hu)
Hátrány

Elég keskeny annak ellenére, hogy 57mm, azaz 2,25" van írva, kb 54mm lehet.

Súlya lehetne kevesebb, 1000 gramm/db, ami +1 kilót dobott a bringára, bár annyira nem érzem.

Tapasztalat

Nem vártam sokat tőle, próbaként vettem, mondom ha annyira nem rossz, akkor őt fogom használni, ha kopik, az se baj, legfeljebb megeszek belőle 2-3 párt a nyár alatt. Ennek ellenére a teljes ellenkezője lett annak, amit vártam, brutál jól fog aszfalton is, terepen is, olcsó, hátrányai, hogy nehéz, és nekem picit keskeny. (egyik sem annyira zavaró, de ha változtathatnék rajta, akkor inkább a szélesség lenne az) Nobby Nic-em volt előtte, azzal többször is csúsztam meg kanyarban, és egyáltalán nem éreztem ennyire stabilnak a bringát, mint a Tritonnal. Defektre leszek kíváncsi, hogy mikor/hol fogok kapni vele először, mert már hajtottam át vele egy hosszú tüskés boton, és nem történt semmi. Felfele is teljesen oké, laza talajon sem tudtam kipörgetni a kereket, még előredőlve sem.

Egy mondatban összefoglalva: Ha kicsi a költségvetésed, de jó, tartós gumit akarsz, ami nem hagy cserben akkor sem, amikor számítasz rá, akkor őt vedd.

130mm/130mm össztelós bringában használom, All Mountain-re.

Erre ajánlom

XC/AM, akár Enduro

Ennyiért vettem
2000 Ft / db
Mért tömeg
1000 g
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

foot_long avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Úgy vettem ezt a gumit, hogy ha valami gond lesz vele, maximum kidobom vagy aszfalton elkoptatom, mert gyorsan kellett valami külső. De nagyon pozitív meglepetést okozott ez a Triton. Avaros túraútvonaltól kezdve a éles sziklás DH pályáig ki tudtam próbálni és egyszer sem csúsztam meg vele és nagyon jól fog fékezéseknél is. Nem szakadt le belőle és nem észleltem kopást sem kb. másfél hónap alatt. Több 10 km-et is tekertem vele aszfalton, gördülési ellenállása elenyésző. Ennyi pénzért nagyon jó választás szerintem.

Hátrány

Nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Előző gumijaim Schwable Nobby Nic-ek voltak és igazából semmilyen tekintetben nem tapasztaltam minőségbeli hátrányát vele szemben.

 

Erre ajánlom

DH, FR

Ennyiért vettem
2200Ft/db
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fugijoco avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

gyorsan cserélendő,mert olcsó.

Hátrány

Bükkben úgy kopik mint a radir gumi max 500km és kuka.

2015 specialized marathont se bírta ki.Át szakadt még a külső fala is.

Tapasztalat

bár mi mást inkább.

Erre ajánlom

tovább adni lúzereknek.

Ennyiért vettem
2200/db
Csatolt képek
Rubena V82 Triton  2014 külső gumi
1
Rubena V82 Triton  2014 külső gumi
2
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csabkafeny avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Víz, sár, kavics, por,... fölösleges végig sorolni! :) Mindenhol kiválóan állja a helyét! Főleg a saras-nyálkás terepet emelném ki!

Csak ismételni tudom az előttem szólókat: 

-kiváló,

-nagyon jó a V82 Triton,

-defekt nyista!

Hátrány

Az nincs!

Tapasztalat

Aszfalton kopik, dehát nem is oda való. Gördülési ellenálása van, nade egy raccsos gumiról beszélünk, de az erdőn-mezőn ez észre vehetetlen! Nem igaz?!  

Erre ajánlom

Bringázás! (de nem aszfaltra)

Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
Rubena V82 Triton  2012 külső gumi
Pl.: sár.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

j.andor avatar
31 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- defektállósága kiváló

- minden helyzetben és sebességnél jól tartja a bicót a Rubena V82 Triton (már amennyivel én száguldozok... ^^)

 

Hátrány

- aszfalton elég gyorsan kopik, pedig elöl van...

Tapasztalat

én csakis kizárólag erdőbe ajánlom de ott minden körülmények között jól teljesít

mindkét kerékbe megfelelő választás szerintem

Erre ajánlom

Ennyiért vettem
bicón volt
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

shinigami avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Olcsóbb fényévekkel a hasonló maxxisoknál.(6000ft ért vettem a kettőt az erősebb verzióból)

Nekem az oldalfalerősítéses van.

2,25 nél olyan széles mint maxxisok 2,35 méretben.

Irtózatosan jól tapad.Jöhet vizes,saras,leveles,gyökeres,száraz,poros talaj. mindenhol eszméletlen.

Gördülési ellenállása minimális.Oldaltartása kiváló.

Hátrány

NINCS:)

Tapasztalat

Aki teheti ezt vegye.Én jobban meg vagyok vele elégedve mint a maxxis highroller-al,vagy a swamp thing-el.Continental dieselt is használtam de az egy halom... mind1.

Erre ajánlom

FR/DH/DIRT........... Mindenre ami terepen mehet,és meglephet a talaj,vagy az időjárás.

Ennyiért vettem
6000ft
Mért tömeg
785 g
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

noelizrael avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-jól tapad a sárban is

-nem kopik olyan gyorsan aszfalton

-ebben az árkategrában ez a legjbb

Hátrány

-ha véletlenül meghúzod nem kopnak a tüskék hanem leszakadnak

-kicsit talán nehéz (1060g)

ezen kívül semmi

Tapasztalat

mindenkinek tudom ajánlani

Erre ajánlom

dh fr dj

Csatolt képek
Rubena V82 Triton  2010 külső gumi
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zoleee93 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Soha nem kaptam vele defektet, pedig jóideje használom már. Első és hátsó kerekemen is ezek vannak, szerintem tökéletes mindkettőre. Igaz nem aszfaltra lett kitalálva, de azt is nagyonjól állja, nem kopik úgy hogy egy ilyesmi gumitól 'elvárná' az ember. Aszfalton esőben veszít a tapadásából, tehát akkor óvatosabbra kell venni a figurát, de terepen jöhet eső jöhet hó, ennek nincs akadálya.

Hátrány

Hátránya? Ennek a külsőnek???

  • SEMMI
  • SEMMI
  • SEMMI
Tapasztalat

Egyszerűen imádom. Terepen teljes magabiztossággal lehet zúzni vele, aszfalton pedig már 15-20km/h-s tempónál is szépen duruzsol. Szép igényes darab, ami nemcsak megjelenésre jó hanem teljesítményre is.

Erre ajánlom

Dirt, DH, Freeride, Street szóval majdnem mindenre :D

Ennyiért vettem
Caprine X-Onlee-val együtt
Csatolt képek
Rubena V82 Triton  2008 külső gumi
Rubena
Rubena V82 Triton  2008 külső gumi
TRITON
Rubena V82 Triton  2008 külső gumi
Egyben :)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DHR avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jó, erős gumi én egyszer se kaptam vele defektet, és ha farolok akkor se kopik nagyon.Tartós gumi meg éri ilyet vásárolni.
Hátrány
Esős időben ne használd aszfalton mert nagyon csúszik de terepen álja a helyét.Ha sok a levegő benne nem tapad annyira jól.
Tapasztalat
Nagyon jó gumi csak nem kell kőkeményre felfújnim mert akkor nem nagyon tapad!
Erre ajánlom
DH/FR esetleg Dirt.:D
Ennyiért vettem
kaptam és nem tudok árat.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

somcseee avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
caprine xonleehoz volt az alapkiadás  használtam 1 évig és nagyon megtetszett és azóta megvettem a radical ride verziót is és meg soha nem kaptam defektet vele pedig rendesen nyúzom.kanyarokban jól tart az oldalbordázatának köszönhetően. lazatalajon szuper, hóban sárban megállja a helyén bár vizen betonon egy kicsit csúszik fékezésnél.jó hangja van az aszfalton.mindkét kerékre jó.lassan már 4 éve ilyet használok.jól tartja a bringát nagy sebességnél.
Hátrány
nagy a gördülési ellenállása meg aszfalton 1 kicsit kopik de amúgy nagyonnagyon jó
Tapasztalat
a világ legjobb gumija ebben a kategóriában..3700 ft nem pénz egy ien gumiért.
Erre ajánlom
dirtre,freeridera,dhra,sárba,hóba,lazatalajra,erdőbe tehát főleg terepre.
Ennyiért vettem
3700 darabját
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NZRiddick avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Defektet még nem kaptam vele, az esetek 80%-ában aszfalton nyúzom, de eddig nem találtam rajta egy apró kopást vagy leválást sem, pedig hátul van... Nagyon jól kapaszkodik a kanyarokban az agresszív oldalbordázatnak hála. Marha széles így kicsit nagy az ellenállása, dehát aki ilyet vesz az ezzel nem foglalkozik... Szépen zümmög a betonon ;) Szerintem akárhol akármilyen időben megállja a helyét, nem bántam meg hogy megvettem, ez nem pénz egy ilyen gumiért!
Hátrány
Egyelőre nem találtam, de megkockáztatom hogy nem sok van neki :)
Erre ajánlom
Leginkább DH/FR, a gyártó is erre ajánlja, de ha csak a betondzsungelt járod és a kinézetével akarsz villogni arra is kitűnő mert bírja az aszfaltot
Ennyiért vettem
3500
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.25


 
nyomás (bar):

max. 3.8


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:
  • van (Cut Enemy)

  • nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

920


 
további információk:

A kompakt, erőteljesen bütykös, robosztus mintázat mély sár kivételével minden talajtípuson megállja a helyét.


Rubena logó

Rubena márka bemutatás

A mai Rubena 1999-ben alakult két különálló cseh cég a Rubena, és a Gumokov egyesüléséből.

A Rubena városában, Náchod-ban nagy hagyománya van a gumiiparnak, már 1908-ban gyártott kenőanyagokat és tömítéseket Josef Kudrnáè. 1928-ban partnerével kerékpár külsők és belsők gyártásába kezdtek, 1929-ben pedig legyártották az első cseh autó abroncsot és belsőt. A második világháború után a céget államosították, és 1947-ben a Rubena nevet kapta. 1960-ban kezdték a befecskendezéses préselési technológiával készülő technikai gumik gyártását. 1989-ben a cég visszanyerte függetlenségét az államtól, 1996-ban pedig a CGS társaság része lett.

A Gumokov cég Hradec Králové-ben alakult 1928-ban, eredendően a Hakauf család tulajdonaként. 1930-ban a Gumovka nevet vette fel. A termelés a második világháború alatt sem szakadt meg. A háború után azonban az eredeti tulajdonosok nem tértek haza, így államosították a céget, és összeolvasztották a náchodi céggel. 1953-ban ismét önállóvá vált, majd 1990-ig külön is működött. 1900-ben az államosítások során megalakult a Gumokov, amely 1997-ben szintén a CGS csoport tagja lett. 2 évvel később összeolvasztották a Rubena-val.

A Rubena 2007-ben indított egy, a kormányzat által is támogatott, komoly fejlesztési programot, melynek célja, hogy a vállalat erősödni tudjon a rugalmasság terén, és felvehesse a küzdelmet a világpiacon.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hol kapható a Rubena V82 Triton külső gumi?
2 válasz
utolsó: 2013. jan.
Semperit goliath vagy Rubena V81 Shield?
2 válasz
utolsó: 2011. márc.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rubena V82 Triton termékkel kapcsolatban: