- Pofátlanul olcsó
- Az árához képest nagyon jól is tapad
- Nem tudtam felütni eddig pedig kis nyomáson mentem sokszor
- elég nehéz sajnos
- Keskeny kicsit ezért mélyebb homokban rosszabb menni vele
DH/FR
DH/FR
Elég keskeny annak ellenére, hogy 57mm, azaz 2,25" van írva, kb 54mm lehet.
Súlya lehetne kevesebb, 1000 gramm/db, ami +1 kilót dobott a bringára, bár annyira nem érzem.
Nem vártam sokat tőle, próbaként vettem, mondom ha annyira nem rossz, akkor őt fogom használni, ha kopik, az se baj, legfeljebb megeszek belőle 2-3 párt a nyár alatt. Ennek ellenére a teljes ellenkezője lett annak, amit vártam, brutál jól fog aszfalton is, terepen is, olcsó, hátrányai, hogy nehéz, és nekem picit keskeny. (egyik sem annyira zavaró, de ha változtathatnék rajta, akkor inkább a szélesség lenne az) Nobby Nic-em volt előtte, azzal többször is csúsztam meg kanyarban, és egyáltalán nem éreztem ennyire stabilnak a bringát, mint a Tritonnal. Defektre leszek kíváncsi, hogy mikor/hol fogok kapni vele először, mert már hajtottam át vele egy hosszú tüskés boton, és nem történt semmi. Felfele is teljesen oké, laza talajon sem tudtam kipörgetni a kereket, még előredőlve sem.
Egy mondatban összefoglalva: Ha kicsi a költségvetésed, de jó, tartós gumit akarsz, ami nem hagy cserben akkor sem, amikor számítasz rá, akkor őt vedd.
130mm/130mm össztelós bringában használom, All Mountain-re.
XC/AM, akár Enduro
Úgy vettem ezt a gumit, hogy ha valami gond lesz vele, maximum kidobom vagy aszfalton elkoptatom, mert gyorsan kellett valami külső. De nagyon pozitív meglepetést okozott ez a Triton. Avaros túraútvonaltól kezdve a éles sziklás DH pályáig ki tudtam próbálni és egyszer sem csúsztam meg vele és nagyon jól fog fékezéseknél is. Nem szakadt le belőle és nem észleltem kopást sem kb. másfél hónap alatt. Több 10 km-et is tekertem vele aszfalton, gördülési ellenállása elenyésző. Ennyi pénzért nagyon jó választás szerintem.
Nem tapasztaltam.
Előző gumijaim Schwable Nobby Nic-ek voltak és igazából semmilyen tekintetben nem tapasztaltam minőségbeli hátrányát vele szemben.
DH, FR
gyorsan cserélendő,mert olcsó.
Bükkben úgy kopik mint a radir gumi max 500km és kuka.
2015 specialized marathont se bírta ki.Át szakadt még a külső fala is.
bár mi mást inkább.
tovább adni lúzereknek.
Víz, sár, kavics, por,... fölösleges végig sorolni! :) Mindenhol kiválóan állja a helyét! Főleg a saras-nyálkás terepet emelném ki!
Csak ismételni tudom az előttem szólókat:
-kiváló,
-nagyon jó a V82 Triton,
-defekt nyista!
Az nincs!
Aszfalton kopik, dehát nem is oda való. Gördülési ellenálása van, nade egy raccsos gumiról beszélünk, de az erdőn-mezőn ez észre vehetetlen! Nem igaz?!
Bringázás! (de nem aszfaltra)
- defektállósága kiváló
- minden helyzetben és sebességnél jól tartja a bicót a Rubena V82 Triton (már amennyivel én száguldozok... ^^)
- aszfalton elég gyorsan kopik, pedig elöl van...
én csakis kizárólag erdőbe ajánlom de ott minden körülmények között jól teljesít
mindkét kerékbe megfelelő választás szerintem
Olcsóbb fényévekkel a hasonló maxxisoknál.(6000ft ért vettem a kettőt az erősebb verzióból)
Nekem az oldalfalerősítéses van.
2,25 nél olyan széles mint maxxisok 2,35 méretben.
Irtózatosan jól tapad.Jöhet vizes,saras,leveles,gyökeres,száraz,poros talaj. mindenhol eszméletlen.
Gördülési ellenállása minimális.Oldaltartása kiváló.
NINCS:)
Aki teheti ezt vegye.Én jobban meg vagyok vele elégedve mint a maxxis highroller-al,vagy a swamp thing-el.Continental dieselt is használtam de az egy halom... mind1.
FR/DH/DIRT........... Mindenre ami terepen mehet,és meglephet a talaj,vagy az időjárás.
-jól tapad a sárban is
-nem kopik olyan gyorsan aszfalton
-ebben az árkategrában ez a legjbb
-ha véletlenül meghúzod nem kopnak a tüskék hanem leszakadnak
-kicsit talán nehéz (1060g)
ezen kívül semmi
mindenkinek tudom ajánlani
dh fr dj
Soha nem kaptam vele defektet, pedig jóideje használom már. Első és hátsó kerekemen is ezek vannak, szerintem tökéletes mindkettőre. Igaz nem aszfaltra lett kitalálva, de azt is nagyonjól állja, nem kopik úgy hogy egy ilyesmi gumitól 'elvárná' az ember. Aszfalton esőben veszít a tapadásából, tehát akkor óvatosabbra kell venni a figurát, de terepen jöhet eső jöhet hó, ennek nincs akadálya.
Hátránya? Ennek a külsőnek???
Egyszerűen imádom. Terepen teljes magabiztossággal lehet zúzni vele, aszfalton pedig már 15-20km/h-s tempónál is szépen duruzsol. Szép igényes darab, ami nemcsak megjelenésre jó hanem teljesítményre is.
Dirt, DH, Freeride, Street szóval majdnem mindenre :D
A kompakt, erőteljesen bütykös, robosztus mintázat mély sár kivételével minden talajtípuson megállja a helyét.
A mai Rubena 1999-ben alakult két különálló cseh cég a Rubena, és a Gumokov egyesüléséből.
A Rubena városában, Náchod-ban nagy hagyománya van a gumiiparnak, már 1908-ban gyártott kenőanyagokat és tömítéseket Josef Kudrnáè. 1928-ban partnerével kerékpár külsők és belsők gyártásába kezdtek, 1929-ben pedig legyártották az első cseh autó abroncsot és belsőt. A második világháború után a céget államosították, és 1947-ben a Rubena nevet kapta. 1960-ban kezdték a befecskendezéses préselési technológiával készülő technikai gumik gyártását. 1989-ben a cég visszanyerte függetlenségét az államtól, 1996-ban pedig a CGS társaság része lett.
A Gumokov cég Hradec Králové-ben alakult 1928-ban, eredendően a Hakauf család tulajdonaként. 1930-ban a Gumovka nevet vette fel. A termelés a második világháború alatt sem szakadt meg. A háború után azonban az eredeti tulajdonosok nem tértek haza, így államosították a céget, és összeolvasztották a náchodi céggel. 1953-ban ismét önállóvá vált, majd 1990-ig külön is működött. 1900-ben az államosítások során megalakult a Gumokov, amely 1997-ben szintén a CGS csoport tagja lett. 2 évvel később összeolvasztották a Rubena-val.
A Rubena 2007-ben indított egy, a kormányzat által is támogatott, komoly fejlesztési programot, melynek célja, hogy a vállalat erősödni tudjon a rugalmasság terén, és felvehesse a küzdelmet a világpiacon.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Hol kapható a Rubena V82 Triton külső gumi? |
2 válasz
utolsó: 2013. jan.
|
Semperit goliath vagy Rubena V81 Shield? |
2 válasz
utolsó: 2011. márc.
|