Viszonylag puha keverék, de ennek ellenére lassan kopik
Jól tapad
Vizes aszfalton is jól kezelhető marad
Relfexcsík (változatfüggő)
Az ára
Ahhoz képest hogy drótos, nagyon könnyen szerelhető
Viszonylag puha keverék, de ennek ellenére lassan kopik
Jól tapad
Vizes aszfalton is jól kezelhető marad
Relfexcsík (változatfüggő)
Az ára
Ahhoz képest hogy drótos, nagyon könnyen szerelhető
Komfortos és biztos, a városi körülményekhez tervezett abroncs. Ez a City Ride. Lapos profilja nagy felületen tapad az aszfaltra, és alacsony gördülő-ellenállást eredményez. Defekt elleni gumi védőréteggel.
„Német technológia 1871 óta”
A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.
Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.
A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.
Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.
| Kérdések | Statisztika |
|---|---|
| Continental City Ride megéri? |
1 válasz
utolsó: 2015. márc.
|