Jó defektállóság
Nagyon jó kopásállóság
Gyors, nagy sebességre tervezett, ezt mutatja az ebike 50 kompatibilitás felirata is
Lehet vele szépeket dönteni
Esős időben is biztonságos, hatékony vízkivezető csatornái vannak
7,5bar nyomás ment bele, minimális gördülési ellenállása van
Komfortos, mivel itt rugalmas övekkel oldották meg a defektvédelmet, nem pedig extra kemény, 2-4mm vastag gumiréteg van a futófelület alatt.
Reflexcsíkos
Széles méretválaszték: 62-622, tehát 29er méretben is kapható, de van 16-os kemping bicóra tervezett változata is.
És nem utolsó sorban: Állati jól mutat a bringán.
Talán, hogy a terepet kerüljük vele. Nem oda való, de ezt a mintázata is elárulja. Ez inkább ajánlás mintsem hátrány.
Picit talán lehetne olcsóbb
Nagyszerű minta, esőben-szárazon tökéletesen gördül. Aránylag új fejlesztésről van szó és sikerült mindent belezsúfolni:
Mély, de a futást nem rontó vízkivezető csatornák, jó bedöntést lehetővé tevő minta az oldalán.
Safety system pro látja el a védelmét, tehát erős és könnyű is aránylag. Nekem 28-622 méretben volt, 400g nem mondható soknak. Nem olcsó, de ezért sokat nyújt. Felrakáskor nekem szitált, de a reflexcsík megmutatta a hibát: A max 7,5 bar mellett nem felszült rá rendesen a felnire, 9-re kellett fújni, majd visszaengedni, úgy már rendben volt. Én csak egy szezont használtam, de bátyámnál belement már a második, látható öregedésnek, kopásnak nyomát sem mutatja. Ez az olcsóbb elődjéről, Ride Tour gumiról sajna nem mondható el, amelyen pici kis repedések jelentek meg kb ugyanennyi idősen, de hát árban kétszer olyan drága gumiról beszélünk, nem is várhatunk többet egy olcsótól és legalább ennyit bírjon egy aránylag drága. Tapasztalat: Összehasonlíthatatlanul komfortosabb, mint egy extra defektvédő gumifelületes megoldású gumi, a Ride Tour 37-622 méretben max nyomás környékén szinte pattogott, ez fekszi az utat, 28-as szélessége ellenére simábban veszi a zökkenőket. Ennyit számít az eltérő technológia de ez adja az árkülönbséget is: Egyszerűbb és költséghatékonyabb megoldás egy extra vastag gumiréteget pakolni a futófelület alá, mint 3-4 övet összekombinálni, ahogy ennél történt.
Ideális városba, túrázni, az off-road felhasználást nem szereti, de a döngölt földút, erdei ösvények azért nem fognak ki rajta, ha ésszel haladsz. Villamossínt, vágányt a 28 szélességű változattal ésszel, nem hegyesszögben keresztezzük, nekem lazán befordította. Mondjuk, ez a vékony futófelületnél alapszabály, ha nem akarsz csúnyát esni.