Continental Contact Urban külső gumi

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2021 (frissítve: 2021.09.)
  • Listaár: 11.900 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Géza13 avatar
17 vélemény
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó defektállóság

Nagyon jó kopásállóság

Gyors, nagy sebességre tervezett, ezt mutatja az ebike 50 kompatibilitás felirata is

Lehet vele szépeket dönteni

Esős időben is biztonságos, hatékony vízkivezető csatornái vannak

7,5bar nyomás ment bele, minimális gördülési ellenállása van

Komfortos, mivel itt rugalmas övekkel oldották meg a defektvédelmet, nem pedig extra kemény, 2-4mm vastag gumiréteg van a futófelület alatt.

Reflexcsíkos

Széles méretválaszték: 62-622, tehát 29er méretben is kapható, de van 16-os kemping bicóra tervezett változata is.

És nem utolsó sorban: Állati jól mutat a bringán.

 

Hátrány

Talán, hogy a terepet kerüljük vele. Nem oda való, de ezt a mintázata is elárulja. Ez inkább ajánlás mintsem hátrány.

Picit talán lehetne olcsóbb

Tapasztalat

Nagyszerű minta, esőben-szárazon tökéletesen gördül. Aránylag új fejlesztésről van szó és sikerült mindent belezsúfolni:

Mély, de a futást nem rontó vízkivezető csatornák, jó bedöntést lehetővé tevő minta az oldalán.

Safety system pro látja el a védelmét, tehát erős és könnyű is aránylag. Nekem 28-622 méretben volt, 400g nem mondható soknak. Nem olcsó, de ezért sokat nyújt. Felrakáskor nekem szitált, de a reflexcsík megmutatta a hibát: A max 7,5 bar mellett nem felszült rá rendesen a felnire, 9-re kellett fújni, majd visszaengedni, úgy már rendben volt. Én csak egy szezont használtam, de bátyámnál belement már a második, látható öregedésnek, kopásnak nyomát sem mutatja. Ez az olcsóbb elődjéről, Ride Tour gumiról sajna nem mondható el, amelyen pici kis repedések jelentek meg kb ugyanennyi idősen, de hát árban kétszer olyan drága gumiról beszélünk, nem is várhatunk többet egy olcsótól és legalább ennyit bírjon egy aránylag drága. Tapasztalat: Összehasonlíthatatlanul komfortosabb, mint egy extra defektvédő gumifelületes megoldású gumi, a Ride Tour 37-622 méretben max nyomás környékén szinte pattogott, ez fekszi az utat, 28-as szélessége ellenére simábban veszi a zökkenőket. Ennyit számít az eltérő technológia de ez adja az árkülönbséget is: Egyszerűbb és költséghatékonyabb megoldás egy extra vastag gumiréteget pakolni a futófelület alá, mint 3-4 övet összekombinálni, ahogy ennél történt.

Erre ajánlom

Ideális városba, túrázni, az off-road felhasználást nem szereti, de a döngölt földút, erdei ösvények azért nem fognak ki rajta, ha ésszel haladsz. Villamossínt, vágányt a 28 szélességű változattal ésszel, nem hegyesszögben keresztezzük, nekem lazán befordította. Mondjuk, ez a vékony futófelületnél alapszabály, ha nem akarsz csúnyát esni.

Ennyiért vettem
10000
Mért tömeg
400 g
17 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

28x1,5" (40-622)


 
szövetsűrűség (TPI):

3/180 TPI


 
defektvédelem:

SafetyPro System


tömeg:

540 g


 
további információk:
  • E-bike kompatibilis 50 km/h sebességig
  • Terhelhetőség: 71 kg/gumiköpeny

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Contact Urban termékkel kapcsolatban: