-Alacsony gördülési ellenállás
-Kiváló defektvédelem
-Jó tapadás
-Csendes
-Esőben/poros úton is megbízható ez a Continental külső gumi
Mostanában ha döntöm, kicsit csúszik
Májusban vettem, tapasztalataim 1100km után:
-
Milyen a defeketállósága?
Eddig semmi nem volt, persze vigyázok is a szilánkokkal, de van, hogy nem tudom mindet kikerülni (pl baleset nyomai után) -
Milyen gyorsan kopik aszfalton a Continental Contact?
A sünik nyomai még megvannak :) -
Mennyire tartós?
Úgy néz ki bírja a kiképzést -
Mekkora a gördülési ellenállása?
Nemsok... Szinte a hihetetlen határait súrolja, nagyon könnyen lehet vele haladni, de ha meg kell állni, illetve bevenni a kanyart, mégis frankón tapad. Szerintem elvan benne dugva egy kis chip, ami nézi, hogy mikor kell tapadni, és mikor nem :D -
Első, vagy hátsó kerékre ajánlod?
Első, ÉS hátsó kerékre ajánlom :) -
Hogy viselkedik emelkedőn, lejtőn, kanyarban?
Eleinte szép szögben lehetett dönteni, mostanában már kicsit bizonytalan -
Hogy tartja a kerékpárt nagy sebességnél?
Faster u go, safer u r... kanyarról már írtam -
Milyen terepen, milyen időjárási viszonylatok közt ideális, vagy tilos használni?
Elsősorban szerintem aszfaltra való gumi a Continental Contact, ezen belül tök mindegy neki. Lehet tükörsima zsírúj országút, vagy macskakővel kirakott belvárosi egyirányú (persze ha 5 bar körül használod, mint én, megrázó élményben lesz részed), poros vagy esőtől nyálkás foltozott valami, mindig kitünően végzi a dolgát. Köveket kerülni kell ha felfújod, padkázást megint nem szereti. Földútra néha rákeveredtem (pl Szentendre felé a csodás eurovelo), megküzdött vele, de a kavicsokat nem szereti a Contact, viszont ha döngölt földút van, lehet menni rendesen. Viszont sárban dagonyázásra, meg DH-ra, ugratásra stb. ne nagyon próbáld, mert elsüllyedsz X)
Trekking, városi, outi (ha nem akarsz szlik virslit)
Budapest tökéletes EU-s szabványnak megfelelt útjaira, országútra, esettleg néha napján földútra, bár nem az a fő irányvonala.

