* jo defektallosag
* jo gordulekenyseg
* jo kopasallosag
* jo tapadas
* brodazatabol adodoan a homokos, saras talajt nem szereti
A parom bringajara vettunk ilyen gumit 32-622 -es meretben. Ennek maximalis nyomasa 6.1 bar, mi 5-6 bar kozott tartottuk. Legfobb felhasznalasa varosban (Budapesten) tortent, de rovidebb-hosszabb turakat is tettunk vele, melyek kozben valtozatos terepre is kimereszkedtunk (emelkedo, lejto, laza erdei talaj, kemeny foldes ut). Mindenhol jol viselkedett a gumi gordules, kapaszkodas es defektallosag szempontjabol.
Sajnos a budapesti utak es utcak sok helyen tele vannak (gumira) veszelyes tormelekekkel es (uveg)szilankokkal es ez lett a veszte is. Kb 4000 km utan a gumi bordazata meg rendben volt, de az utolso 2 honapban 3 defektet is kapott vele. Egy defekt soran a gumi gondos atvizsgalasa utan meglehetosen sok eles targyat tavolitottunk el a futofelulet alol, amik nagy resze uvegszilank volt. Ez bizonyitotta azt hogy milyen sok defektet akadalyozott meg. Ezutan ugy iteltuk meg, hogy a sok szilank okozta vagas miatt inkabb lecsereljuk a gumit.
Ugyanilyen gumit vettunk, mivel szamunkra bebizonyitotta, hogy nagyon jo defektallosag mellett jo gordulesi teljesitmenyt nyujt.
En leginkabb aszfaltra ajanlom a bordazata miatt, de konnyu terepen (kemeny foldut) is eges jol elgurul. Ertelemszeruen a homok es a melyebb sar mar nem valo neki.