- Tisztességes általános célú gumi
- Nem egy kopós fajta, legalábbis 85 kg összsúly mellett
- Defektállósága rendben (~5500 km - 1db hátsó defekt)
- Száraz aszfalton jó kompromisszum a gördülés és tapadás között
- Könnyen szerelhető és nincsen benne gyártási hibából fakadó nyolcas vagy ütés
- Oldalfal és futófelület is repedezik
- Lehetne könnyebb
700C-28 méretű, nem tudom mikori modellről lesz szó. Használt bringával jött - de újszerű állapotban - ezért a pontos futásteljesítményét nem tudom, de én egy 5500 km-t már beletettem és még bőven bírja. Az elsőt 4- 5, a hátsót 5-7 baron használom, attól függően hogy mennyire akarom szétrázatni magam ezen a csodálatos úthálózaton:) Eddig nem volt Continentalom, de szerintem ezután ugyanilyen lesz, mert nekem bevált. Napi szinten belegyűrök egy 50 km-t és nagyon tetszik, ahogy ez a viszonylag kemény gumikeverék csekély kopás és jó gördülés mellett biztonságosan tapad száraz aszfalton. Szóval lehet vele elég komolyakat döntögetni. Nedves körülmények közt már nyilván árnyaltabb a helyzet. Csodák nincsenek: egy kemény gumikeverék - ráadásul jó keményre fújva, kis felületen érintkezve - nem fog úgy tapadni mint szárazon. Ha nagyon esik le szoktam engedni egy kicsit, hogy ne csak a közepe feküdjön fel. Ennyi. Így lehet vele tépni nem túl laza szerkezetű földutakon is. Kavicsos, poros aszfalton, sárban és nedves fűben viszont nagyon figyelős - legalábbis ez a 28mm vékony példány:) Télen még nem próbáltam, majd kiderül mit tud. Szerelni könnyű, de kell hozzá 2db normális gumileszedő. Egy valami szúrja a szemem, bár nem nagyon: repedezik az oldalfala, sőt nagyobb nyomáson már láthatóvá válik hogy a futófelülete is. Összegezve amolyan jó kis alap túragumi.
Túra, inga, város