Continental Cross Country külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 15.300 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Vincz Patrik avatar
91 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

jó kis sárgumi, puha anyagból defektem nem volt vele,kanyarban nagy sebességnél is jól tart,felfelé nem kapar el, bár elég keskeny.de így van férőhely a sárnak.

 Olcsó

 

Hátrány

Aszfalton nagyon hamar elkopik,de mivel sárgumi nagyon puha anyaga van és ezért.

 

Ennyiért vettem
2500
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, versenyzőként
Előny
  • Sárgumi
  • Könnyű
  • Max. 5 bar
  • 1,5", hogy legyen helye a sárnak
Hátrány
  • Szárazon természetesen korlátozottak a képességei.
Tapasztalat
Igazi sárgumi annak minden előnyével és hátrányával. Vagyis sárban tényleg nagyon jól viselkedik. Az 1,5"-os méret miatt viszont száraz köves , rázós terepen igazi büntetés vele menni hosszútávon, mert ha nem akarod felütni tömegtől függően jó keményre kell fújni, de akkor meg iszonyatosan ráz. Szóval én csak sárba ajánlanám. Vegyes terepen pedig mérlegelni kell az előnyőket/hátrányokat.
Erre ajánlom
Sárban elsősorban XCO-ra, esetleg XCM is, de csak ha több a saras rész, mint a száraz.
Ennyiért vettem
2000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.5


 
ajánlott nyomás (bar):

4


 
nyomás (bar):

5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

450


 
további információk:

Ideális választás mély, felázott talajra. A gumiabroncs addig merül a sárba, amíg a szilárd talaj nem biztosít megfelelő tapadási súrlódást. A CrossCountry lehetővé teszi, hogy hegyikerékpárral vegyenek részt terepkerékpár versenyeken.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Cross Country termékkel kapcsolatban: