Continental Twister Pro külső gumi

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 15.300 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-14 (14 vélemény)
Rendezés

hefi avatar
86 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, versenyzőként használtam
Előny

hátulra száraz földes terepen szinte tökéletes úttartási, és tapadási szempontból is

Hátrány

elég vékony, ezért kicsit könnyebben kap defektet ez a Continental külső gumi, az apró bügykei betonon hamar elkopnak.

Tapasztalat

Egyszer felraktam elölre, rögtön buktam egy hatalmasat, mert a szerény számú oldalbügyök nem volt hajlandó felkapaszkodni egy traktornyom szélére ez a Continental külső gumi, betonon is instabil elöl nagy sebességű kanyarodásnál

Erre ajánlom
XC-seknek/túrázónak, akik csak száraz időben tekernek; csak hátsó kerékre
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

maci avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Nem sokat tapasztaltam, max annyi, hogy könnyű felrakni. Poros úton megfelelő, nem csúszkál annyira, csak éppen az a gond, hogy nem vagyok sivataglakó..
Hátrány
Lukad, mint a kínai koton, már egy kis királydinnye, vagy rózsatövis is gatyára vágja..a másik, hogy keményebb, földes talajon kopik, na meg az aszfaltról ne is beszéljünk..nem bírja az esőt sem..
Tapasztalat
Ettől még a silento2 is jobb volt, az legalább a tövist bírta, meg nem kopott ennyire..3 hónap és 4200 km után kukába vágtam, mert gatyán szétkopott..egy rakás szar, talán arra jó, hogy tömítésgyűrűket vagdossak belőle..
Erre ajánlom
Olyanoknak, akik 100%-ban növényzetmentes, enyhén kemény talajú, poros, kietlen puszában tekernek, vagy sivataglakók..a többieknek meg semmire..
Ennyiért vettem
1800/db
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jimmyhopkinss avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Könnyű,  kiváló a gördülési ellenállása. Megfelelő helyen remekül tapad, jó az oldal tartása.
Hátrány
Gyorsan kopik. Nem hétköznapi használatra való.
Tapasztalat
Kellő nyomáson használva még nem kaptam vele defektet. Szeretem mert érezhetően gyorsabb egy kemény talajú pályán a bütykösebb kollégáival szemben. A slick gumikkal tudni kell bringázni. 8 évvel ezelőtt én is azt mondam volna rá, hogy tré. De nem az, csak fejődtem.
Erre ajánlom
Ez a gumi száraz, poros, döngölt talajra való. Én csak versenyekre rakom fel. Nem túrázásra való, bár oda is csak gyorsan kopik.
Ennyiért vettem
3000
Szerinted hasznos?

Matthew91 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, nekem féldefektmentes van/volt belőle és tényleg jó volt mikor véletlen belehajtottam az üvegszilánkba és nem a drága sziszegést hallgattam mint az előző külsőmnél.
Hátrány
Sajna sok van...: eszméletlenül kopik még terepen is. párszor majdnem otthagyot aszfalton, terepen/megcsúsztam vele nagyobb tempónál/. Egyszer bele is csúszott a villamos sínei közé. Eszméletlen könnyen kilehet vele szálni, csúszik nemjó a tapadása.
Tapasztalat
Nemtudom még mihez hasonlítanio de tapadás/biztonság szempontjából az ugyancsak 1,9-es no name külső jobban tapadt.
Erre ajánlom
Hát igazán senkinek nagyon minimális XC/CC deh tényleg max 20 km/h-ig, mert afölött olyan mintha súlytalan lennék, úgy száll ide-oda.
Ennyiért vettem
2000/db
Szerinted hasznos?

FRIZ avatar
FRIZ
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Újonnan,jól néz ki. Sajna más előnye nem nagyon van.
Hátrány
A ragyák kicsik, betonon hamar kopnak, terepen meg kevés. Könnyű felütni.
Tapasztalat
El kell felejteni ezt a típust.
Erre ajánlom
Senkinek/Semmire
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ewing avatar
Ewing
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól néz ki a narancssárga csíkkal. Átlagosan teljesít majdnem minden körülmény között.
Hátrány
Laza, homokos talajon a válladra veheted a biciklid.
Tapasztalat
Amikor megtervezed a túrádat, látod hogy hol fox tekerni aznap. Legyen otthon silk, meg terep gumi és ne sajnáld az időt (egy perc) indulás előtt cserélni őket. Mindenre jó gumi szerintem nem létezik.
Erre ajánlom
annak aki nem tudja eldönteni, hogy milyen terepen teker általában, városba.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ádám avatar
Ádám
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Hááááááát...
Hátrány
Aszfalton kíméletlenül kopik! Csíkhúzások,állatkodás nélkül három hónap után már a használhatatlan kategóriába került. Defektállósága tart a nullához,életemben annyit nem szedtem össze mint ezzel a gumival egyetlen hétvégé leforgása alatt! Hozzáteszem mindig máshol. Laza talajon kezelhetetlen, egyébként is nekem dühítően csúszkált állandóan.
Tapasztalat
Ezért az árért nekem nagyon nem érte meg. Akácost a lehető legnagyobb ívben kerüld ki! :D (Nincs ám egy darab sem a bringásutak mentén...) Pana Fire XC Pro-ra cseréltem elöl-hátul,őszintén szólva leírhatatlan a különbség.
Erre ajánlom
Bárkinek,aki nem tervezi,hogy akár csak egy métert is megy valaha vele aszfalton, homokban, köveken,vagy füvön. ;D
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dante avatar
Dante
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, egész gyors, nagyon kedvező áron lehet hozzájutni, döngölt terepen, aprókövesen és aszfalton nagyon jól tart a kanyarban.
Hátrány
Sárban elvérzik, de igazán a laza talajon (homok stb...) válik tragikussá - ha előre is használod, véletlenszerű kifordulásokra számíthatsz,én még a tök egyenes lejtőkön is kipördültem vele homokban! (hátul ott is elmegy) Mindemellett nagyon gyorsan kopik. A szürke középrész hajlamos a repedésekre és a kiszakadásra, nem egészséges durva terepen ráblokkolni. Könnyű felütni.
Tapasztalat
lásd fentebb - szinte mindent leírtam... más semi-grip gumikkal összevetve... hááát, nem túl jó a kép, a Michelin JET kenterbe veri, csakúgy mint a Ritchey Speedmax A+O, bár a Maxxis Flyweight-nél stabilabb - sajnos azonban BÁRMELYIK semi-grip gyorsabb nála (ezt tekerni kell, aki mást állít, még nem ment igazán gyors gumival...)
Erre ajánlom
XC-seknek, akik kiszámított (azaz ISMERT) terepen tekernek,edzésre, versenyzésre. Olcsó, tehát edzésre is nagyon jó. Ha párban használod valami jó kanyartartású első gumival, akkor tényleg jó választás.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suszter avatar
Suszter
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Aszfalton tökéletesen gurul - bár nem ezen kéne feszítenie. Erdei letaposott utakon még ok, kavicsoson is elmegy, de laza talajon csuszkál. Azt mondják rá könnyű, én még nem szakadtam meg miatta....
Hátrány
Gyorsan kopik még normál használat mellett is. Jani-hegy, Hármashatár-h nem durvulós csúsztatásokkal. (Első esős utamon akkorát estem vele a nedves aszfalton mint egy állat - 12 éves korom óta montizok, azért több mint 12 év után valahogy egy kicsit csak sikerülhetett elsajátítani a technikákat- hát ez egy ilyen eset) Nekem a szürke futófelületen több helyen berepedt (1-2 mm) hosszirányban - ez nem tetszik. Az oldalfalán is hajszálrepedések látszanak, úgy néz ki mintha leeresztve állt volna napsütésben, jégesőben, hóban - fagyban . (Majdnem olyan mint nagyapám 40 éves bicóján az elöregedett gumi.) 3 baron használom. Nagyobb sárban halott, felfelé elkapar, lefelé csapatva roppantul csúszik. Előre nem raknám fel.
Tapasztalat
Eddig egy Kelly's-t gyötörtem - sajna tropa lett szegény - arra pedig mindig 1000 Ft körül vettem noném gumikat és azokkal nem volt gond (ár/használhatóság viszonyában)Szóval nem vagyok a Continentaltól hanyattesve, még szerencse hogy így vettem a bringát, így nem okozott csalódást hogy ilyet választottam. ( sajna Continentálék a 385/65 22.5 gumijaiknál -aki tudja miről van szó tudja- sem voltak valami sikeresek... azért bele kéne jobban mélyedni a mérnöki munkába és a tesztelésbe srácok! ne vigyen el mindent a konkurencia!!!!)
Erre ajánlom
Hátsó guminak, száraz időben lájtosabb cc-re, túrázgatóknak.Esetleg város.
Szerinted hasznos?

manki avatar
manki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
bazi könnyű
Hátrány
ha nem vigyázol rá gyorsan kopik
Tapasztalat
Nagyon jó kis gumi, én is akciósan vettem. csak hátulra jó, nem hiszem hogy első kerékre elég széles lenne. XC terepen nagyon jól tapad, kicsi a gördülési ellenállása betonon is. Ha vigyázol rá, és nem farolgatsz vele, akkor szerintem sokáig bírja. Furcsa, de kövek között jobban fogott, mint a Traction.
Erre ajánlom
XC-re, hátra
Szerinted hasznos?

Zmac avatar
Zmac
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, kis gördülési ellenállás. A kis profilmélység ellenére egész jól mászik.
Hátrány
Keskeny, nagy sebességű kanyarodásnál instabil. (Riszálja a bicikli a hátulját.)
Tapasztalat
Könnyebb, és kisebb ellenállású mint a korábban használt Bontrager Jones, de nem is tapad annyira. Akciósan vettem, így az ár/teljesítmény aránya nagyon jó.
Erre ajánlom
Legalább közepesen szilárd, nem túl laza talajra.
Szerinted hasznos?

bike_man avatar
bike_man
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, versenyzőként használtam
Tapasztalat
csak versenyzésre használom, mert ha minden nap ezzel edzenék ,akkor 2 hét múlva felnin mennék.Én is már akciósan vettem ezért 5 répa. de amugy kool
Szerinted hasznos?

Népi Angyal avatar
Népi Angyal
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, viszonylag kis gördülési ellenállású, kőmorzsalékon és földön jól tart
Hátrány
Oldaltartása gyenge, nem eléggé defektálló, gyorsan kopik
Tapasztalat
Én még az akció előtt vettem, úgyhogy annyira nem tudtam örülni. Főleg a defektek bosszantóak, már szederindától is sikerült bekapnom egy-kétszer.
Erre ajánlom
Tipikus magyar hegyekben edző súlymániás CC-seknek
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kiki78 avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Kis gordulesi ellenallas. Konnyu.
Hátrány
Ha ott hasznaljak,ahol kell,akkor nincs neki.
Tapasztalat
A Conti akcio idejen vettem,ezert egyertelmu az 5 repa az ar/teljesitmenyre.Dongolt talajon erdemes csak hasznalni.Nagyobb koves,murvas,saras ut nem az o vilaga.Aszfaltra vetek kimenni vele.
Erre ajánlom
Versenyzoknek.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-14 (14 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.9


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

370


 
további információk:

Abroncs száraz és kemény körülmények között zajló terepversenyekhez. Új összetevőjének a Black Chili komponenssel készült futófelületnek köszönhetően a Twister a lehető legkisebb gördülési ellenállással és hihetetlen jó tapadással rendelkezik.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Twister Pro termékkel kapcsolatban: