Continental Double Fighter külső gumi

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 3.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

MaliBoa avatar
14 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű, és a kevláros kivitelhez képest nagyon olcsó. Tekintve hogy főként városi használatra akartam, így tökéletesen megfelel.
Hátrány
Valóban nullára kopik szinte azonnal, de azokat az apró bütyköket nem is gondolhatták komolyan. Tükörradiálon még nagyon sokáig ment. Most már cserére érett, mert a szép színes futófelülete is lekopott.
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött, eléggé defektállónak bizonyult, bár az üvegzilánkokat az út szélén ez sen tolerálja.
Erre ajánlom
Főleg túrára, városba (villamossíneket kötelező kihagyni), de le lehet vele menni az asztaltról. Igaz azt ésszel. Nem vaddisznóknak való. Nekem kiszolgált két bükkmaratont is.
Ennyiért vettem
2400
Szerinted hasznos?

Magge avatar
Magge
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Kopaszsága miatt gurul, ahogy kell, könnyű, kevláros, viszonylag jó ár
Hátrány
Hamar kopik, emelkedőn gondban vagy, már közepes terepen is.
Tapasztalat
A DoubleFighter név kicsit túlzás, inkább a Ritchey Innovader érdemelné ezt a nevet. De azért 4 répát megérdemel.
Erre ajánlom
Aszfaltra elsősorban, de a döngölt földet még bírja. A többi útviszonyra másik gumi kell, de nagy meglepetéseket azért nem okozott. Ha "rendeltetésszerűen" használod, teszi a dolgát.
Szerinted hasznos?

blaaz avatar
blaaz
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
olcsó, hajtogatható (kevláros), alacsony gördülési ellenállás, elég könnyű
Hátrány
gyorsan kopik, nehéz terepre nem jó, sárban különösen nem
Tapasztalat
nem valódi kétéltű, ahogy azt a neve sugallná. terephez túl kevés a mintája, ezért emelkedőn kipörög.
Erre ajánlom
könnyű terep-város kombináció
Szerinted hasznos?

Ragger avatar
Ragger
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jól fékez, jól gyorsít. Jól is néz ki.
Hátrány
Az oldaltartása aszfalton pocsék, ennek köszönhetően firkáltam egy gigászit az egri tereptriatlonon.
Tapasztalat
Próbálj egy másikat!
Erre ajánlom
Bárkinek, főleg terepre.Aszfalton csak óvatosan.
Szerinted hasznos?

NoFear avatar
NoFear
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Gyors, könnyű, viszonylag olcsó és könnyen beszerezhető.
Hátrány
A vizet illetve a nedvességet nem nagyon szereti. Gyorsan kopik.
Tapasztalat
Én megszerettem ezt a külsőt, aszfalton nagyon jó. Ha az ember nem vészfékezget, farolgat akkor azért viszonylag sokáig bírja. Defekt 2 volt vele bár én inkább a rossz felni, útburkolat és a 65gr-os belsők rovására írnám ezeket.
Erre ajánlom
Aszfaltra illetve száraz földútra szerintem az egyik legjobb választás, de csak hátra. Előre nem merném felrakni és terepre menni vele.
Szerinted hasznos?

Lacko avatar
Lacko
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Semi slick, azaz kevés bütyök, vagyis jól gurul, sokkal jobban mint a bütykösek.Ahhoz képest milyen kopasz, jól mászik és jól fékezhető, elég könnyű a Pro változat, akciósan baromi olcsó, egyébként nem venném meg
Hátrány
gyorsan kopik, kanyarban oldaltartása elég gyenge, vizben-sárban ne használd legfeljebb hátul de nem nagyon érdemes
Tapasztalat
Ez a gumit pont arra kell használni, amire való, különben nagy pofáraesés a vége. Azaz száraz időben, viszonylag szilárd, nem morzsalékos-köves talajon. Hátul elmegy nedves, kissé sáros időben, de ha elöl van ilyenkor akkor baj lehet. A kanyarodása nem a legjobb sajnos, én a kis tapadás és a csúszáshajlam miatt csak hátul használom, oda száraz időben tökéletes.
Erre ajánlom
XC száraz időben
Szerinted hasznos?

Lola Rennt avatar
Lola Rennt
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Gyors, bütyök szinte alig van rajta, legalább is nem középen.
Hátrány
Hátkérem: fél év után annyira berepedezett, hogy a durrdefektet várom minden pillanatban. Le is cserélem. Lehet, hogy éveket pihent valami raktárban és azért, mindenesetre ez nem volt szép tőle. Mellesleg a legkiseb vízen is megcsúszik, lehet vele egyensúlyozást gyakorolni.
Tapasztalat
Mit lehet még ide beírni? Már elmondtam az előnyeit, hátrányait és ajánlottam is...
Erre ajánlom
Száraz, döngölt földútra illetve betonra. Meg annak, aki nem akarja évekig használni :(
Szerinted hasznos?

Csapajev Kapitány avatar
Csapajev Kapitány
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kicsi gördülési ellenállás,nekem a szin is bejött (kék-narancssárga:)) Én akciósan vettem,állitólag valami raktártűzből kimentve:)
Hátrány
ESZMÉLETLEN gyorsan kopik! Kevesebb,mint 1,5 hónap alatt nullára kopott a hátsó,pedig nem állatkodtam vele sokat! Baromira csúszik nedves körülmények között. Kopik a festése.
Tapasztalat
Összességében nem rossz gumi,csak a mi éghajlatunkhoz. Egy csepp viz vagy hó,és teljesen használhatatlan. Fékezésnél az ELSŐ kerék is csúszik vizben ezekkel a gumikkal...
Erre ajánlom
Nyáron városi bringásoknak és CC-seknek nagyon,mert tényleg nulla lassitása van. Tavasszal/ősszel/télen SENKINEK!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
168 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Kicsi gordulesi ellenallas, tartos, jo suly.
Hátrány
Nem nagyon talaltam.
Tapasztalat
En hatul hasznalom szaraz idoben, es nagyon jol megy. Persze lefele a butykok hianya miatt nem lehet allatkodni. Elol Explorer Pro van font ilyenkor.
Erre ajánlom
szaraz XC verseny, maraton
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.