Continental EcoContact Plus külső gumi

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.04.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Hiti avatar
2 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kiváló a defektvédelme

Kicsi a gördülési ellenállása, csendes

Könnyű vele gyorsan haladni

 

Hátrány

Nedves úton könnyebben elkapar, terepre, valamint téli útviszonyokhoz nem való, nem is arra készült.

Tapasztalat

A kerékpáron volt, amelyet használtan vettem, 37-622 a mérete. Nem tudom mennyit használta az előző gazdája, de nálam 20.000 km-nél többet futott már. Ezalatt két defektem volt, abból az egyik egy felütéses defekt volt, tehát nem a gumi hibája. A másik defektet egy kerékpárúton összeszedett vas reszelék/forgács okozta, amelynek 80 km-re volt szüksége, hogy átrágja magát a defektvédelmen. Hajtott első keréken van, nedves úton elindulásnál, valamint 9-10%-os emelkedőn hajlamos elkaparni. Semmi más problémám nem volt vele.

A cseréjén azért már gondolkodom, bár érdekelne, hogy végül meddig bírja a futófelület. Az utódja már megvan, egy Continental Contact Plus lesz.

Erre ajánlom

Túrázás

Ennyiért vettem
A bringán volt.
Csatolt képek
Continental EcoContact Plus külső gumi
Continental EcoContact Plus külső gumi
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jozsó007 avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Több, mint 2 éve használom, azóta szúrásos defektem nem volt. Minimális mintázata van a futófelületen, tempósan lehet haladni. Reflexcsík az oldalán, nem kell mindenféle prizmákat a küllőre feszegetni.

Hátrány

Ilyet nem tapasztaltam. Nem annyira komfortos, mint egy igazi montis gumi, de ennyit elviselek a defektvédelemért.

Tapasztalat

Több. mint 4000 kilométert hajtottam vele és csak 1 defektem volt. Ez is ún. kígyóharapás volt, nem szúrás. Előző gumimmal többször is szedtem össze királydinnyét, ezt megelégelve váltottam erre a külsőre. Minimális kopás látszik rajta, gyakran járok durva felületű beton úton és az eszi a gumit. Télen-nyáron bringázok, még sosem csúsztam meg, igaz nem is vadulok. Szereléséhez szerszám kell, a gumi pereme baromi erős , kemény. Előző Kenda gumimat simán lekaptam kézzel, ennél ez felejtős

Erre ajánlom

Aszfaltra, esetleg könnyebb terepre, ha nem akarsz defektet kapni.

Ennyiért vettem
10000 (2 db)
Csatolt képek
Continental EcoContact Plus  2013 külső gumi
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

spike007 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Előnye hogy defektálló. :D

Nem kell félni hogy defektet kapsz és nem kell cseszekedni a defektjavítással.

 

Hátrány

Nehéz felrakni a felnire.

Drága, de ha azt vesszük hogy mennyi defektől kimél meg ami elronthatná a túrázást szerintem megéri megvenni.

 

 

Tapasztalat

Már meg van egy jó ideje és még nem kaptam vele defektet pedig mentem vele mindenhol ahol tudtam.

Szerintem iszanyotasan nehéz felrakni a felnire a gumit, meg is szenvedtem vele, de megérte.

Rengeteg apró tüske van a gumiba beágyazódva ez egy normál guminál már rég kiszúrta volna a belsőt.

Ennyiért vettem
6500
Csatolt képek
Continental EcoContact Plus  2011 külső gumi
Continental EcoContact Plus  2011 külső gumi
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Atis08 avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Continental, szerintem ezt nem kell ragozni
  • Aszfalton és döngölt földúton is stabilan jól megy
  • Már a gyártásnál komolyan figyeltek a defekállóságra és ahogy olvastam az elöttem szólókat bizakodó vagyok, de majd később frissítem
  • Semmi hangja nincs, és lehet vele jól tempósan haladni
  • Brutál jól látható reflexcsík
  • Állatul néz ki
  • Erős és tartós
Hátrány
  • Eddig semmi
Tapasztalat

A gyári gumikat cseréltem le erre a tipusra, mivel főként aszfalton használom ezt választottam és nem bántam meg. Minőségi külső ez már ránézésre is látszik, és közelebbről megvizsgálva is látszik a continental szakértelme, tartós, erős, és jól összerakott termék! Az pedig már csak hab a tortán hogy sötétedés után atombrutálil néz ki, bár nem a legkönnyebb, de kárpótol a tartósság és a tuti defektvédelem. Bár nem régóta nyúzom, de bátran merem ajánlani!

Update 2013.11.11. : jó pár kilómétert beletettem, kopást nem észleltem rajta és a defektvéelmet is letesztelte egy kb 3 cm-es akáctüske, beleált a gumiba, de a kevlárbetét elvetezze oldal irányba a tüskét, nem engedte át! Esős időben sem éreztem hogy csúszkálna. Nagyon ajánlott kategóriába sorolnám!!!

Erre ajánlom
  • Kerékpározásra városban, és aszfalton
Ennyiért vettem
11000 ( első és hátsó )
Csatolt képek
Continental EcoContact Plus  2013 külső gumi
Elől és hátul a vason
17 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

borsasd avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-nagyon könnyű vele menni aszfalton -kevlárbetétes, lehetetlen kiszúrni -fényvisszaverő csík az oldalán, ettől nagyon jól látszik sötétben ez a Continental külső gumi -még nem mentem vele túl sokat, de még kb semmi kopás nincs rajta

Hátrány

-csak aszfalton használható -nekem kicsit kemény, de legalább nem lukad ki -kicsit drága, de megéri szerintem ez a Continental külső gumi

Tapasztalat

nagyon kellemes vele menni, de szar úton kicsit ráz, mert kemény. Összességében jó kis gumi.

Erre ajánlom
Csak aszfaltra, túrára
Ennyiért vettem
5000 (csak hátulra vettem)
Csatolt képek
Continental EcoContact Plus  2013 külső gumi
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Koromturbo avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Minimális gördülési ellenállás.
  • Kanyarban remekül dönthető.
  • Reflexcsík az oldalán. Nem tudom mitől de sokkal erősebb mint amiket eddig láttam.
  • Defekttűrés eddig profi. Van benne valami kevlárcsoda elvileg...
Hátrány
  • 100 grammal nehezebb az EcoContact Plus az előző gumimnál (Impac Crosspac) . Feltéve, hogy ez számít a 110Kg összterhelés mellett amit ki kell bírnia :)
  • Poros, sóderes, murvás út kerülendő, legalábbis nagy sebességgel.
  • Megkérik az árát, de szerintem meg is éri.
Tapasztalat

Eddig nem mentem sokat a Continental EcoContact Plus-szal (kb. 200 Km) de eddig teljesen meggyőzött. Balatoni bringaútra valami gyökér kipakolt egy adag sörösüveg szilánkot révfülöpnél. Szépen sorban elrendezve, hogy lehetetlen legyen kerülni. Ezt sikerült este, sötétben telibekapnom de a gumin semmi nem látszik. A gyökéren látszott volna ha megtalálom... (Bocs a kiakadásért) Az átlagsebességemen mindenképpen javított az új gumi. Max nxomáson használom de még így is kevésbé tűnik rázósnak az előzőhöz képest. Tényleg lehet vele szaggatni aszfalton. Ezt elvileg elektromos bringákra találták ki hatótáv nővelésére (az alacsony gördülési ellenállás miatt) de szerintem akkor is működik az elv ha én hajtom és nem egy motor :) Elöl is és hátul is ez van.

UPDATE: Nem méregetem de 3000 Km már biztosan van benne. Minimális kopás a hátsó keréken. Azóta gyűjtöttem 2db rajzszöget, pezsgős és sörösüveget, különféle tüskéket és egy aszfaltból kiálló vasat is. Viszont defektem még nem volt vele!! A futófelületen látszanak vágások és szúrások nyomai de eddig még semmi nem bírta átbökni, a rajzszöget fogóval kellett kiszedni.

Erre ajánlom

Mindenkinek aki haladósabban szeretne közlekedni kerülné a defekteket és nagyrész aszfalton bringázik.

Ennyiért vettem
9000
61 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 37-622 (28×1,3/8"×1,5/8")
  • 42-622 (28×1,6")
  • 47-559 (26×1,75")

 
ajánlott nyomás (bar):
  • 37-622, 3
  • 42-622, 4
  • 47-559, 3,5

 
nyomás (bar):
  • 37-622, max. 4
  • 42-622, max. 6
  • 47-559, max. 6,5

 
szövetsűrűség (TPI):

180


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

Van


 
oldalprizmás változat:

Igen


tömeg:
  • 37-622, 810 g
  • 42-622, 850 g
  • 47-559, 900 g

 
további információk:

Elektromos/Pedelec kerékpárokhoz optimalizált gumi


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental EcoContact Plus, vagy milyen gumit vegyek?
4 válasz
utolsó: 2012. aug.
Continental EcoContact Plus miért repedezik?
4 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental EcoContact Plus termékkel kapcsolatban: