Continental EcoContact Plus külső gumi

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.04.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Koromturbo avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Minimális gördülési ellenállás.
  • Kanyarban remekül dönthető.
  • Reflexcsík az oldalán. Nem tudom mitől de sokkal erősebb mint amiket eddig láttam.
  • Defekttűrés eddig profi. Van benne valami kevlárcsoda elvileg...
Hátrány
  • 100 grammal nehezebb az EcoContact Plus az előző gumimnál (Impac Crosspac) . Feltéve, hogy ez számít a 110Kg összterhelés mellett amit ki kell bírnia :)
  • Poros, sóderes, murvás út kerülendő, legalábbis nagy sebességgel.
  • Megkérik az árát, de szerintem meg is éri.
Tapasztalat

Eddig nem mentem sokat a Continental EcoContact Plus-szal (kb. 200 Km) de eddig teljesen meggyőzött. Balatoni bringaútra valami gyökér kipakolt egy adag sörösüveg szilánkot révfülöpnél. Szépen sorban elrendezve, hogy lehetetlen legyen kerülni. Ezt sikerült este, sötétben telibekapnom de a gumin semmi nem látszik. A gyökéren látszott volna ha megtalálom... (Bocs a kiakadásért) Az átlagsebességemen mindenképpen javított az új gumi. Max nxomáson használom de még így is kevésbé tűnik rázósnak az előzőhöz képest. Tényleg lehet vele szaggatni aszfalton. Ezt elvileg elektromos bringákra találták ki hatótáv nővelésére (az alacsony gördülési ellenállás miatt) de szerintem akkor is működik az elv ha én hajtom és nem egy motor :) Elöl is és hátul is ez van.

UPDATE: Nem méregetem de 3000 Km már biztosan van benne. Minimális kopás a hátsó keréken. Azóta gyűjtöttem 2db rajzszöget, pezsgős és sörösüveget, különféle tüskéket és egy aszfaltból kiálló vasat is. Viszont defektem még nem volt vele!! A futófelületen látszanak vágások és szúrások nyomai de eddig még semmi nem bírta átbökni, a rajzszöget fogóval kellett kiszedni.

Erre ajánlom

Mindenkinek aki haladósabban szeretne közlekedni kerülné a defekteket és nagyrész aszfalton bringázik.

Ennyiért vettem
9000
61 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 37-622 (28×1,3/8"×1,5/8")
  • 42-622 (28×1,6")
  • 47-559 (26×1,75")

 
ajánlott nyomás (bar):
  • 37-622, 3
  • 42-622, 4
  • 47-559, 3,5

 
nyomás (bar):
  • 37-622, max. 4
  • 42-622, max. 6
  • 47-559, max. 6,5

 
szövetsűrűség (TPI):

180


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

Van


 
oldalprizmás változat:

Igen


tömeg:
  • 37-622, 810 g
  • 42-622, 850 g
  • 47-559, 900 g

 
további információk:

Elektromos/Pedelec kerékpárokhoz optimalizált gumi


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental EcoContact Plus, vagy milyen gumit vegyek?
4 válasz
utolsó: 2012. aug.
Continental EcoContact Plus miért repedezik?
4 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental EcoContact Plus termékkel kapcsolatban: