- Minimális gördülési ellenállás.
- Kanyarban remekül dönthető.
- Reflexcsík az oldalán. Nem tudom mitől de sokkal erősebb mint amiket eddig láttam.
- Defekttűrés eddig profi. Van benne valami kevlárcsoda elvileg...
- 100 grammal nehezebb az EcoContact Plus az előző gumimnál (Impac Crosspac) . Feltéve, hogy ez számít a 110Kg összterhelés mellett amit ki kell bírnia :)
- Poros, sóderes, murvás út kerülendő, legalábbis nagy sebességgel.
- Megkérik az árát, de szerintem meg is éri.
Eddig nem mentem sokat a Continental EcoContact Plus-szal (kb. 200 Km) de eddig teljesen meggyőzött. Balatoni bringaútra valami gyökér kipakolt egy adag sörösüveg szilánkot révfülöpnél. Szépen sorban elrendezve, hogy lehetetlen legyen kerülni. Ezt sikerült este, sötétben telibekapnom de a gumin semmi nem látszik. A gyökéren látszott volna ha megtalálom... (Bocs a kiakadásért) Az átlagsebességemen mindenképpen javított az új gumi. Max nxomáson használom de még így is kevésbé tűnik rázósnak az előzőhöz képest. Tényleg lehet vele szaggatni aszfalton. Ezt elvileg elektromos bringákra találták ki hatótáv nővelésére (az alacsony gördülési ellenállás miatt) de szerintem akkor is működik az elv ha én hajtom és nem egy motor :) Elöl is és hátul is ez van.
UPDATE: Nem méregetem de 3000 Km már biztosan van benne. Minimális kopás a hátsó keréken. Azóta gyűjtöttem 2db rajzszöget, pezsgős és sörösüveget, különféle tüskéket és egy aszfaltból kiálló vasat is. Viszont defektem még nem volt vele!! A futófelületen látszanak vágások és szúrások nyomai de eddig még semmi nem bírta átbökni, a rajzszöget fogóval kellett kiszedni.
Mindenkinek aki haladósabban szeretne közlekedni kerülné a defekteket és nagyrész aszfalton bringázik.