Continental Edge külső gumi

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 5.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

csabifol avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

- poros, nedves, sáros körülmények között nagyon jól kapaszkodik

-nagy oldalsó bütykök miatt a kanyarban is jól irányítható ez a Continental külső gumi

-kiállva sem forog el a hátsó kerék (75kg- nál)

-kisebb hóban is egész jól manőverez hető

-ha ezzel edzel akkor biztos megerősödsz

 

Hátrány

-gördülési ellenállás nagyonagy

-nekem az agyagos sár "belenőtt" a mintába középen, és nem akart kihullani egykönnyen, de ha mégis,  a szemüveg viselése ajánlott, mert 2m- re kilövi a sárcsimbókokat, és kellemetlen ha szemen b*sz.

-aszfalton hangos, k**va nehéz tekerni

- egy kicsit nehéz a Continental Edge

Tapasztalat

a defektállóságát nem tudom, nem sokat használtam

Erre ajánlom

Szerintem lejtőzésre nagyon jó, én nem sokat használtam, mert nagyon nehéz tekerni, akik szeretik a mocskot, meg lefelé gurulgálni azoknak jó választás lehet, "nagyot harap" jól irányítható, de szerintem csak annak annak való aki kerüli az aszfaltot. Végülis nem rossz gumi de csak úttalan utakra.
 

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jimmy avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Eddig nem volt defektem, 500km-en nincs észrevehető kopás. Nagyon jól tapad, vizes, sáros kövön is. A sarat kidobja. Brutálisan fékezhető. Murván a hátsó kerék meg is emelhető. Felfele nagyon kapaszkodik, nem forog ki még laza murván sem.
Hátrány
Nem nagyon van. Talán az hogy zajos. Na meg aszfalton nem valami gyors, nagy a gördülési ellenálása, de nem ott kell használni.
Tapasztalat
Nekem a 700grammos verzió van, nehezen gyorsul a tömeg miatt, de az 550g-os az tuti.
Erre ajánlom
Aszfalton kívül bármire.
Ennyiért vettem
3100
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vale_46 avatar
Vale_46
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jó kanyarokban, gyors,van tartása, vékony ezáltal sárban is jól teljesít!
Hátrány
Nem találkoztam eddig vele.
Tapasztalat
Nekem a Protection változat van , annak már nincs gondja az oldalfalvédelemmel
Erre ajánlom
CC, verseny, túra
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cat avatar
cat
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
vizes kövön jól tapad gyorsan kidobja magából a sarat
Hátrány
Nincs az oldalában defektvédelem
Tapasztalat
vizes kövön nagyon tapad, sárban is egész jó, mert elég keskeny (1.9), és gyorsan kitisztul a minta. Fura a nagyon puha oldalfal.
Erre ajánlom
vizes-nedves CC
Szerinted hasznos?

trias avatar
trias
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
vekony jo ccre.
Hátrány
vekony nem dh ra
Tapasztalat
jo.atol fugg mire kell de atlagban jo
Erre ajánlom
tura.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.9


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

640


 
további információk:

Szűk vonalvezetésű CC-pályákhoz vagy ősziesen latyakos túrákhoz.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Edge termékkel kapcsolatban: