-jól tart oldalirányba
-szépen gördül, még aszfalton se nagyon fogja a gépet (terepgumihoz mérten)
-eddig még nem kaptam defektet vele, pedig van akác a környéken bőségesen
-havon/jégen gyönyörűen lehet vele tekerni. Én a télen egyszer sem estem pedig mentem vele mint valami félőrült.
-30Km/h-ig biztonsággal tartja a kerékpárt, én általában aszfalton kényelmesen tartok vele olyan 26Km/h-t.
-rettentően gyűjti a sarat, amit aztán előszeretettel hozzádvág, illetve esőben borzalmasan dobálja a vizet, amerre csak tudja, csak úgy, mint a kavicsokat :D
-meglepően vékony oldalfal, de ebből még nem volt bajom
Kb. olyan 2300-2400Km lehet benne (60%-40% aszfalt-terep), 1000 illetve 2000Km-nél megcseréltem az elsőt a hátsóval, így aztán mindkettő mintájának kb. 60%-a meg van még. Sok itteni véleménnyel szemben nekem egyáltalán nem repedezik, nem tudom mi lehet az oka.
26/2.0
Én olyan 100Kg körül vagyok, ha tehetem a következő értékeken használom:
-télen 3.0bar,
-aszfalton 4.0bar
-földút/terep 3.5bar
Ha van egy montid, amivel azért bőven mész aszfalton is de nem szeretnéd hogy a géped terepképessége rovására menjen egy "félterep" külső, akkor bátran ajánlom. Amolyan igazi mindenes, de a kedvencem vele a síkvidéki földút, ugyanis tényleg könnyen gördül, de nem csúszol be vele a traktornyom közepébe se (ami ugye általában tele van sárral). Én elsősorban az alföldi földutakat, erdőket céloztam meg vele, illetve mivel egész évben hajtom a szamarat fontos volt, hogy télen se legyen életveszélyes a dolog (ennek fényében írom a tesztet is), szerintem ennél jobban nem is választhattam volna.