hát...szárazon tapad..
sarat viszonylag gyorsan ledobja
Esőben eszméletlen rossz!!Mind terepen,mind aszfalton!!
Vizes aszfalton csúszkál,mint a jégen..térdem bánta esés után..
másgfél hét alatt 2 defekt... -.-
hát...szárazon tapad..
sarat viszonylag gyorsan ledobja
Esőben eszméletlen rossz!!Mind terepen,mind aszfalton!!
Vizes aszfalton csúszkál,mint a jégen..térdem bánta esés után..
másgfél hét alatt 2 defekt... -.-
Nekem a hajtogathatós verzió van mindkét keréken.
Minden nap ezzel járok dolgozni és azt kell mondanom nem kopik olyan gyorsan. Inkább átlagosan.
Jól tapad és viszonylag kis gördülési ellenállása van.
Viszonylag ballonos nekem 2,1-es van.
Emelkedőn, kanyarban jól teljesít, lejtőn nagyobb sebességnél kissé ideges.
Könnyű.
Edgem volt elöször de 2 hónap allat egy kagyarban kijött a belsőm , szétszakadt a perem. 1.9 -2.1 között ne vegyél .
Nagyon jol tejesit sarban erdoben koveken aszfalton is lehet nyomni de nem erre volt kitalalva
Egy saros marathonon probaltam ki es nagyon hamar le dobja a sarat nem rakodik agyon nem csuszik az iszapos sarban semm tapad az erdei level szonyegen ,tocsogo fuben meg semmit nem vetem eszre hogy csuszon , egyszeruen nagyon be valt es meg veszek ilyet ha elkopik.
Volt Irc mithos xc ezelott de nem szerdtem mert aszfalton meg a nagyon kemeny fold uton az oldaltartas nagyon gyenge . Kanyarban nagyon kellet vigyazak .
Ezzel nem kelett ilyesmin gondolkozni ahogy jott a kanyar csak arr vigyaztam hogy ne sodrodjak ki a sebeseg miat nem szamitot mi van a kanyarba ko , sar , fu ,viz, aszalt sehol nem csuszott.
7 bringázásból 6 defekt...........no comment
Csúszkál terepen, csak aszfalton lehet vele normálisan menni, de hát ez egy terepre tervezett gumi.....
Jól tapad,szép patkók vannak rajta.
Elég jó gumi.
Nekem még nem kezdett kopni,jól is néz ki.
Jégen nem ajánlatos a közlekedés(igaz még nem estem vele).
Aszfalton motoros hangja van (pozitív irányba).
Nagyon jó a tapadása murván , ill. aszfalton kicsi a gördülési ellenállása.
Magyarul lehet vele döngetni. Meg szerintem jól is néz ki
Hát hol is kezdjem szinte használhatatlan defektgátló szalag nélkül terepen. Múltkor simán kicsináltam a belsőm vele. Nagyon ronda volt...
Aki szereti a lightos terepezést meg városi harcot annak...
Meg mindenkinek aki szeret belsőt foltozni+ defektjavítóra költeni
„Német technológia 1871 óta”
A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.
Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.
A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.
Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.