Defektállósága kiváló két év alatt legfeljebb 1-2 defektem volt (hátsó keréken használtam). Nevéből adódóan igazi mindenes, ami azt jelenti, hogy nagyjából helyt áll minden talajon, cserébe viszont igazán kiemelkedőt viszon nem nyújt.
Jól tisztul, jól mászik, technikás helyeken meg nem megyek a "határon", így engem mindig megfogott.
Aki megteheti, hogy csak terepen megy, annak ez irreleváns, aszfalton nyilván nem az igazi, éles kanyarban kifejezetten veszélyes ha nedves az aszfalt. ZÚG, mint a traktor gumik általában. Miután lekopik, sokaj javul aszfalton, gyorsabb, stabilabb, csendesebb (kár, hogy romlik terepen).
FIGYELEM! Ez csak a szürke színű "prémium" kategóriásra vonatkozik! Most cseréltem le mivel az előző lekopott. Az új 2013-as verzió egy lágy szar gumi, FEKETE színű és csendes (kvázi néma!). Erről egyenlőre nem nyilatkozok kellő tapasztalat (km) hiányában. Tetszeni nagyon nem tetszik :(
Amint a hátrányoknál írtam, nagy eltérés van a modellévek között. A SZÜRKÉT nagyon szerettem, az új fekete kicsit sem tetszik, és nagyon kíváncsi leszek hogyan teljesít.
Általános mindenes, túrára, XC-re bátran.