Michelin XC A/T külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 3.400 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

gorgo3 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Defektállósága kiváló két év alatt legfeljebb 1-2 defektem volt (hátsó keréken használtam). Nevéből adódóan igazi mindenes, ami azt jelenti, hogy nagyjából helyt áll minden talajon, cserébe viszont igazán kiemelkedőt viszon nem nyújt.

Jól tisztul, jól mászik, technikás helyeken meg nem megyek a "határon", így engem mindig megfogott.

Hátrány

Aki megteheti, hogy csak terepen megy, annak ez irreleváns, aszfalton nyilván nem az igazi, éles kanyarban kifejezetten veszélyes ha nedves az aszfalt. ZÚG, mint a traktor gumik általában. Miután lekopik, sokaj javul aszfalton, gyorsabb, stabilabb, csendesebb (kár, hogy romlik terepen).

FIGYELEM! Ez csak a szürke színű "prémium" kategóriásra vonatkozik! Most cseréltem le mivel az előző lekopott. Az új 2013-as verzió egy lágy szar gumi, FEKETE színű és csendes (kvázi néma!). Erről egyenlőre nem nyilatkozok kellő tapasztalat (km) hiányában. Tetszeni nagyon nem tetszik :(

Tapasztalat

Amint a hátrányoknál írtam, nagy eltérés van a modellévek között. A SZÜRKÉT nagyon szerettem, az új fekete kicsit sem tetszik, és nagyon kíváncsi leszek hogyan teljesít.

Erre ajánlom

Általános mindenes, túrára, XC-re bátran.

Ennyiért vettem
8500
Mért tömeg
600 g
Szerinted hasznos?

norbiki avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Defektállósága nagyon jó.

Nekem tubeless verzió volt,azzal  1 defekt,szakadásos.A tej nem fogta meg.

Első guminak ajánlom.

Hátrány

Hátul nagyon gyorsan kopik.Az első pár száz km után,nyagyobb darabok szakadtak ki belőle.

Ha kicsit kopik,akkor már nagyon csúszik.

Tapasztalat

Tavaly ezzel mentem 7000 km-t,és a hátsó teljesen leamortizálódott.Az első még használható.

Erre ajánlom

Túrázni,versenyre.

Ennyiért vettem
10000
Csatolt képek
Michelin XC A/T  2012 külső gumi
Michelin XC A/T  2012 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Glacier avatar
10 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Egy igazi XC gumiről van szó, nem egy súlyos darab. A mintázat nagyon el lett találva, szépen mászik és ha kell harapja a földet. Aszfaltot is jól bírja, lassan kopik. A víz kiszorítása is jó és nem is nagyon veri fel a vizet. Elsőre nagyon lágynak tűnik de pont a kellő össze tételt alkalmazták a gyártók.

Hátrány

Nem igazán van talán annyi hogy a felirat másfél év után elkezdett berepedezni. Persze ez csak esztétika.

Tapasztalat

XC gumi szóval vegyétek és egyétek:)

Erre ajánlom

XC, Maraton, Balaton kör (nekem kibírta)

Ennyiért vettem
5400
Csatolt képek
Michelin XC A/T  2008 külső gumi
Itt már 2 éves a gumi
Szerinted hasznos?

streetmatta avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

hááát erdőalján terepezni  sárba hibátlan egy pillanet alett ledobja a sarat

Hátrány

betonon rendkivul csúszik

sok defekt ma is kaptam 

nekem elöl hátul ez van terepre kiváló streetre nem jó  

kopik

 nagy sebességnél ha van 8as beremeg

Tapasztalat

nekem tetszik mert sáros terepen megyek szinte mindig

mivel keskeny a villám ezért a 2.0 szélesség bejött

 

Erre ajánlom
terepre kezdő dh-snak
Ennyiért vettem
3.000
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

streetmatta avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

hááát erdőalján terepezni  sárba hibátlan

Hátrány

betonon rendkivul csúszik

sok defekt ma is kaptam 

nekem elöl hátul ez van terepre kiváló streetre nem jó  

kopik

 nagy sebességnél ha van 8as beremeg

Tapasztalat

nekem tetszik mert sáros terepen megyek szinte mindig

mivel keskeny a villám ezért a 2.0 szélesség bejött

 

Erre ajánlom
terepre kezdő dh-snak
Ennyiért vettem
3.000
6 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

digo avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Defektallosag jo, aszfalton gyorsan kopik, de nem is oda valo. Sziklas terepen egyaltalan nem tartos, tobb szelso butyok is leszakadt az elso szaz kilometeren. Sima erdei talajon viszont tokeletes. Jo ballonos, feluteses defekttel nem volt gond. Gordulesi ellenallasa nagy, de nem zavaro. Sarban is nagyon jol teljesit.
Hátrány
lasd fent...
Erre ajánlom
cc-re, olyanoknak, akik inkabb lefele szeretik ereszteni...
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hetesbusz avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Először is NAGYON szép. 

Defektállóság eddig semmi gond, de még nincs akác-szezon...

Aszfalton GYORSAN kopik

Emelkedőn abszolút kapaszkadó, kiváló

Gördülési ellenállása közepes

Sarat ledobja egy pillanat alatt.

Hátrány

Terepen nagy sebességgel nem lehet vele kanyarodni. Ez nagyon nagy hiba. Nincs oldaltartása. Bedönteni gépet vele egyenlő bőrnyúzás.

Hátsóra semmiképp.

Vizes aszfalton sosem szabad vele kanyarodni. Az oldalsó, egymástól távol álló bütykök két ponton támasztanak alá, és sutty, már borulsz is...

Tapasztalat
Visszatértem Ricsi bácsi sűrű kerekeire utána
Erre ajánlom
Annyira nem nagyon. Csalódtam benne :S
Ennyiért vettem
4600
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.85, 26x2.0, 29x2.0


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

480(26x1.8), 600(29x2.0)


 
további információk:

Jól használható laza talajon, köves terepen és sárban is.


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin XC A/T termékkel kapcsolatban: