Continental Explorer külső gumi

57 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 3.200 Ft - 6.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



46-57 (57 vélemény)
Rendezés

Tamás avatar
Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Itt látok sokmindenféle adatot, ami alapján nem tudom kiszűrni, hogy mindenki ugyanarról ír-e, de akkor én is írok egy variációt: Continental Exlorer 2.1-es gumiköpeny - erről van szó. Ár jelenleg: 3000 HUF. Ez ami biztos, bár lehet, hogy hozzá lehet jutni olcsóbban. Kifejezetten terepgumi, kavicsos, homokos, földes talajon tapasztalataim szerint jól kapaszkodik, sárban még nem volt alkalmam kipróbálni. Puha anyaga miatt védi a felnit, amit nagyon szeretek benne (nem aszfaltra gondolok, és nem is padkára). Ez gy aránylag jó terepgumi, korlátozottan átmeneti tulajdonságokkal felvértezve.
Hátrány
Az aszfalt sajnos tényleg eszi, de azért találkoztam ennél szarabbal is, ezenkívül kell bele 4 bar, hogy ne koppanjon fel.
Tapasztalat
Én meg vagyok vele elégedve, akárki akármit mond.
Erre ajánlom
TEREP kilohatvannal!!! Arra tuti!
Szerinted hasznos?

Hyper avatar
Hyper
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon olcsó, ennyi penzert drotnelkuli gumit... Jol nez ki. Nem koves erdei uton nagyon jo.
Hátrány
Konnyen lehet vele feluteses defektet kapni. Az utobbi turaimon allandoan defektet kapok. Regen nem volt igy... Nedves koves talajon iszonyatosan csuszkal => nem tul jo az anyaga!
Tapasztalat
Figyeltem a hozzaszolasokat, es nem tudom, hogy egy gumirol keszelgetunk-e?? Valaki azt mondja draga, es jol maszik, sose csuszik. De ez olcso volt (1800huf) es csuszik, meg felutodik. Ez a modell ev miatt van, vagy van valami altipus, nemtom.
Erre ajánlom
Turazaokhoz terepen.
Szerinted hasznos?

Tábori István avatar
Tábori István
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jol birja az üveg szilánkokat meg sok más szart!!!!! csak terepre való de ott nagyon jó én inkább csak hátcsó kerékre ajánlom lejtön lefelé nagyon zsir répát neki vagy 10 et sárba esőbe nagyon jó
Hátrány
kicsit nagyon fölveri a sarat!!!!!!!
Tapasztalat
NO
Erre ajánlom
én freeride re ajánlom
Szerinted hasznos?

mrace avatar
mrace
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
terepen jó.
Hátrány
betonon szar!! NAGYON VIGYÁZZ, HOGY KŐ KEMÉNYRE FÚJD MERT ÉN 2X KIDURRANTOTTAM(felütéses) szétszedni nem lehet mer takony.
Tapasztalat
ennyi pénzér vegyél inkább Michelint, Maxxist,vagy schwalbe-t
Erre ajánlom
terepre
Szerinted hasznos?

GeGe avatar
GeGe
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Nekem nagyon tetszik ez a külső és az ára.... hm csak 1900- HUF ha jól olvastam az ebike-on, tehát mnodhatom h olcsó, jó a tapadása, terepen nagyon zsír!!!
Szerinted hasznos?

mrace avatar
mrace
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jó. sárban amig mások csúsznak mint az állat én megyek és röhöhök rajtuk jo minőség
Hátrány
betonon szar!!!!!!!!!! kissé drága (4250huf/db)
Tapasztalat
Erre ajánlom
mindenkinek mindenre kiv.országút
Szerinted hasznos?

Petyxy avatar
Petyxy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Most tél van, buli a hóban. Hatalmasokat lehet röhögni ahogy a többiek szenvednek és dőlnek el. ebben benne van minden
Tapasztalat
Má leírtam
Erre ajánlom
mindenkinek
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ichneumon avatar
51 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Tapad, mint a disznó; kapaszkodik minden terepen, nem pörög ki.Eddig nem volt defektem, pedig puha gumiból készítették vala."Százasér' " megkapod.
Hátrány
Alig bírtam felhúzni a Mavicre.
Tapasztalat
Különös vélemények olvashatók itt... Jó szívvel ajánlom bármilyen körülmények között is tekersz, csak ne aszfalton.
Erre ajánlom
Univerzális felhasználású (talajminőség tekintetében), kiváló cross country gumi!
Szerinted hasznos?

Brian avatar
Brian
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól tapad kanyarban, meg emelkedőn se csúszkál!
Hátrány
Terepre télleg egész pofás, de az aszfalton pillanat alatt Ltúnik róla minden minta és tejjesen lekopik!Eddig 2-3 dekeftem volt vele!
Tapasztalat
Ennyi pénzér mindenképpen vegyél mást!Most hirtelen nem jut eszembe semmi, csak azt tom, mondani h ne ezt!
Erre ajánlom
Enyhe terep
Szerinted hasznos?

Showy avatar
Showy
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kanyarba lejtőn jól tapad, felfelé szinte tökéletesen kapaszkodik. Jól tartja a bringát.
Hátrány
Esőbe nem lehet vele menni, az aszfalt szó szerint lezabálja.
Tapasztalat
Jó.
Erre ajánlom
Terepre, freeride, enyhe DH
Szerinted hasznos?

tona avatar
tona
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagy sebességnél jo az úttartása de egyépként az aszfalt megeszi
Hátrány
kb:100km-tmenem aszfalton nagon gyorsan kopik terepen csúszik sárban lehetetlen vele menni,naponta több defektem is van mert vékony a fala.
Tapasztalat
szar
Erre ajánlom
semmire és senki ne vegyen ijet!!!!!!
Szerinted hasznos?

henger avatar
henger
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, ballonos mérete miatt lágyan rugózik, ha megkapaszkodik, tökéletesen fog
Hátrány
Csak és kizárólag erdőbe, vagy füvön jó a tapadása, aszfalton sikerült 1000 km-en belül teljesen lekoptatnom. A bütykök kiszakadnak. Terepgumi.
Tapasztalat
Az első 'komolyabb' külsőm. Összehasonlíthatatlanul jobb, de sajnos a lehetőségei korlátozottak.
Erre ajánlom
XC, enyhe DH, de fontos a talaj minősége.
Szerinted hasznos?

46-57 (57 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

16x1.75, 20x1.75, 24x1.75, 26x2.1


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

620 (26x2.1), 425 (16x1.75), 560 (20x1.75), 680 (24x1.75)


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Explorer termékkel kapcsolatban: