Continental Explorer külső gumi

57 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 3.200 Ft - 6.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




ace avatar
ace
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
annyi hogy jól néz ki lemosva a bicajon meg jól tapad betonon
Hátrány
nyúlik, csak akkor nem amikor leszedem, felniről leszedni képtelenség, én két litert kiizzadtam mire leoperálam a felniről-ami nem baj mer azt mondják h az a jó ha jól ráfeszül a felnire...de minek?? nekem a sokkal kevésbé feszülősökkel sem volt semmi bajom... de ez szörnyű!!! ja és semmit se bír ki mer nekem kb 5ször volt defektem vele,nem bírja a kis köveket
Tapasztalat
ennyiér (sőt még talán olcsóbbér) is van ennél jobb... amik meg sokkal jobbak azok meg nem sokkal drágábbak
Erre ajánlom
városba aér nem mer ott üvegszilánkok lehetnek és azt jobb ha kerülöd mer ezt kivája mint a szart, terepre azér nem mert amig nem vágja ki az első kis kavics addig jó, betonon 1nap alatt lekoptattam(kb 50-60 km)
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

16x1.75, 20x1.75, 24x1.75, 26x2.1


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

620 (26x2.1), 425 (16x1.75), 560 (20x1.75), 680 (24x1.75)


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Explorer termékkel kapcsolatban: