Continental Explorer külső gumi

57 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 3.200 Ft - 6.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




SebajTobias avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • jól kapaszkodik a Continental Explorer
  • kanyarbaj jól tart (ha keményre van fújva)
  • sárat gyorsan ledobja
Hátrány
  • Imádja a tüskéket (lentebb kifejtem)
  • ha nincs eléggé felfújva furán benyeklik a kerék
  • nem tart a fala
  • nagyon kopik
  • hírtelen kanyarnál murván durván megcsúszhat (Eplényi pálya, döntött falak...)
Tapasztalat

Szóval a tüskék. Hármas határon lefelelé haverral egymás mögött jöttünk lefele. Nálam Explorer elől hátul. Neki Maxis Mobster/CTS kombináció. Mire leértünk a két kerekembe összesen 8 (!!!!!) lyuk volt. Kicsit kibuktam. Havernak persze semmi...
Azóta is használom városba melóba járásra. KB 2 hetente kell defektet szerelnem, minden szart összeszed. Pedig nem föld utakon járok. Város liget/zugló....

Erre ajánlom

Jó lenne ez, ha nem kéne mindig defektet szerelni.

Én inkább cipelek kicsivel több kilót, és legyen fasza defektállósága. Nincs rosszabb mint az erdőbe tolni...
Maxis Mobstert, használtam évekig, hogy nem kaptam defektet.... 

Ennyiért vettem
4000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

16x1.75, 20x1.75, 24x1.75, 26x2.1


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

620 (26x2.1), 425 (16x1.75), 560 (20x1.75), 680 (24x1.75)


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Explorer termékkel kapcsolatban: