Continental Explorer külső gumi

57 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 3.200 Ft - 6.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




lopakodo avatar
lopakodo
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
jól néz ki,főleg az oldalán a continentál felirat.Ja és olcsó is!Jóminőségű tiszta aszfaton csikorgó hangot ad(mint az autók,bár pár oktávval magasabban)de ez csak lehet hogy nekem teccik!
Hátrány
rohadt gyorsan kopik,esős időbe senki ne menjen ki vele mert nagyon csuszik(saját tapasztalat kanyarodtam aszfalton(nem mint állat)és az eleje kicsuszott,csak a szerencsén mulott hogy nem estem.ja és még anyit hogy az oldala könnyen reped!
Tapasztalat
tapasztalatom:ennél még a deestone is jobb!
Erre ajánlom
Senkinek nem ajánlom!esetleg olyan fenegyerekeknek akik szeretik a gumi csikorgó hangját!
Ennyiért vettem
1500
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

16x1.75, 20x1.75, 24x1.75, 26x2.1


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

620 (26x2.1), 425 (16x1.75), 560 (20x1.75), 680 (24x1.75)


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Explorer termékkel kapcsolatban: