Continental Leader külső gumi

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.02.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

csmisi avatar
118 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Kopásállósága jó a Leader, defektet még nem kaptam vele.

Hátrány

Aszfalton hangos ez a Continental külső gumi, és fogja is a bringát, de azért elmegy.

Tapasztalat

Bringán volt, elöl-hátul. 1100km megtétele után a hátsón látható némi kopás, de még bőven jó. Defektet nem kaptam még vele. 50-50% arányban használom földúton és aszfalton. Aszfaltra nem igazán optimális, de kompromisszumos megoldásnak elmegy. Földúton nem igazán volt vele gondom, ott jól megy, a sarat közepesen bírja. Túrázni használom vegyes terepen, defektem még soha nem volt, pedig gyakran tekerek akácerdőben is, amíg el nem kopik addig marad, utána majd meglátjuk...

Ennyiért vettem
bringával volt
Csatolt képek
Continental Leader  2012 külső gumi
Continental Leader  2012 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tete007 avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

nem sok van neki

könnyű

könyen szerelhető szerszámnélkül is

nincs nagy hangja aszfalton

Hátrány

nagyon kopik

a semitől is defektet kap

egy bogár is átszúrja a köpenyt

Tapasztalat

talán ha 4 napot birt defekt nélkül a drága nálam azota már sok belsőt elfogyasztott.

Ahoz képet gyors, aszfalton is jól tapad de a döngölt talaj a jó terep neki, homokban csupán csak szenvedni lehet vele. sárosabb vízesebb körülményeknél a kis minták hátránya kijön és csúszik mindenfele.

de ezeksem kárpotolják hogy egy kosza tűske is át  szúrja, ajánlom a defektjavító bekészitését hosszabb túrák előtt!

Erre ajánlom

XC, túra, városi mászkálás

Ennyiért vettem
2000
Csatolt képek
Continental Leader  2010 külső gumi
Continental Leader  2010 külső gumi
lik
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jumper avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
iet nem tok írni
Hátrány
kb 2 nap után kihajítpttam me meguntam h min. 6x kellet ragasztanom 1 nap úgy h cask a városban járkálatam vele
Erre ajánlom
pénzkidobásra meg max ien felnyalt padlóra ahol egy porszem sincs
Ennyiért vettem
3000
7 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

qvoliszz avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű
Hátrány
kicsit kopik és könnyen defektet kap
Tapasztalat

Mivel nem találom itt h a külső melyik típusát vettétek ezért ide leírom h a Leader Pro-hoz volt illetve még van is szerencsém, mivel kevláros ezért könnyű, mintázata miatt jól tapad, szárazabb talajokon de nedvesebb erdei úton is jó és 10 cm-es hóban se hagy cserben.

Mintázat ritkasága miatt betonon egy kicsit ráz és kopik, szal túrán is inkább erdészeti utakra és terepre jó.

A sár annyira nem tapad bele mint a sűrűbb mintázatúakba.

Azért adok 5öt az árra mert boltban kb 4x többe kerül mint amennyiért beszereztem, szal az nem rossz, bár minden okos ember olcsón vásárol. Ha 10-ért vettem volna akkor 2/3-ot adnék.

Erre ajánlom
CC XC szárazabb talajon kiváló
Ennyiért vettem
2400
9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gergő. avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Kis gördülési ellenállás, viszonylag lassan kopik, nagy sebességnél is jó irányíthatóságot tesz lehetővé.
Hátrány
Nagyon könnyen kiszúródik, száraz, laza talajon nagyon csúszik.
Tapasztalat
Nagyon jó választás vegyes terep és aszfalt használatra, könnyen gurul és a tömege is kicsi. Aszfalton sem ráz annyira (előtte elől Maxxis Ignitor volt, attól lezsibbadt a fél karom). Sárban is elég jól teljesít, viszont laza, száraz talajon sokkal könnyebben megycsúszik, mint az ideális lenne. Valamint egy bizonyos, nagyobb dőlésszögtől kezdve megszűnik az oldaltartása; főleg vizes, szilárd burkolatú úton érezni (emiatt már csúsztam el vele esős bp-i napokon). De ha ezeket megszokod, kitűnő "útitársad" lesz, vegyes használatra tényleg a legjobb kompromisszum!
Erre ajánlom
xc,túrázás és város; főleg vegyes használatra! És főleg csak első guminak!!!
Ennyiért vettem
1800
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26*2,1


 
ajánlott nyomás (bar):

3,5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
hajtogatható változat:

igen


 
további információk:

A futófelületi bütykei nem túl magasak, így alacsony marad a gördülési ellenállás és a súly.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Leader termékkel kapcsolatban: