nemtudok róla
minden
kiszakad az oldalfal
rengeteg defekt
hát nekem nem jött be..
semmire
nemtudok róla
minden
kiszakad az oldalfal
rengeteg defekt
hát nekem nem jött be..
semmire
defekten nem kaptam vele hóban tapad mint az állat megcsúszni alig leget vele 5 cm dagonyába is!
nagyon jól kapaszkodik lejtőn.
száraz betonon kopik. nagy a görje szárazon
vizesen picit csuszik
KÁR HOGY NINCSEN SZÖGES VÁLTOZATA TÉLRE!!!
- Gyorsan tisztul
- Sárban és szárazon is jól tapad
- könnyű vele nagy sebességgel menni jó az egyensúlya
- Ahhoz képest hogy terepgumi gyorsan lehet vele menni utón is
- Gyorsan kopik főleg úton
- Úton esőben vagy után olyan mintha jégen mennél kb. 5kmh-val megtudsz vele fordulni farolva
- A defekállósága nem a legjobb
könnyű
könnyű szerelni
alacsony gördülési ellenállás
gyorsan tisztul
viszonylag jól tapad
vékony falú
kanyar stabilitása nem a legjobb
Baromi vékony a fala. A festés a 2. osztályún el van csúszva ami gyári hiba. (mondjuk ez csak a szépségén alakít vmit) Sokszor a gyártó a festéshibásra égetni szokott egy hatalmas B betűt, jelezvén hogy nem 1. osztályú termék. Ez előfordul hogy kiégeti a gumit, de elvileg a kiégett gumit nem is forgalmazhatják :)
Az enyémen a B betű hiányzik. Talán tényleg a falvastagsága a legnagyobb hátránya.
- Egész évben (kb. hetente 1x) jártam vele kb. 70-110 km-t terepen, köves erdei utakon, dzsindzsában, erdőgazdasági utakon, szedereindákon, sárban, patakmederben. Amit ki tudtam tekerni, mindenen átment.
- Pazarul mászik, egyszer sem pörgött ki a kerék, és még az arasznyi sárban is képes megkapaszkodni. A sarat jól kicsapja, de nem sárgumi. Kanyarstabilitása is nagyon jó.
- Jó ballonos (2.2-est használtam).
- Olcsó.
- Aszfalton sem kopik. Blokkolgatni nem szoktam, de a túl sok diósárok mászást nem szereti (szerintem).
- Hogy-hogynem mindössze 1x kaptam defektet vadrózsatövistől - másnapra leeresztett...
- Vékony oldalfal, én az oldalfalvédelem nélküli verziót használtam, vasárnap zúztam le egy köves lejtőn és egy kő borsónyi lyukat ütött az oldalán. Egy idény alatt semmi más bajom nem volt vele. Igaz, ez betett neki...
- Sajnos, nem lehet most kapni az oldalfalvédelemmel ellátott változatát...XC-re nem előitéleteseknek. :-)
Nem tudom miért, tudom könnyű és vékony falú, de elkerült a defekt. (Bár, talán életemben sem kaptam fél tucatnál többet - vagy még annyit se...)
Én nagyon szeretem ezt a gumit, jó vele menni... ;-)
jól tapad kanyarba terepen mindenhol
haverom a bordázatával szokot szórakozni hogy mikor kanyarodik hülye hangja van :D
terepen még nem voltam vele de azt mongyák ot is jól fog
DEFEKTÁLÓSÁGA EGYENLŐ A NULÁVAL :0
am nincs vele bajom aszfalton nekem nem naon kopik pedig én ot használom régig gummimal lábfékeztem semmi baja nem volt a cipőmnek enek meg ojan a bordázata hogy szétszedte a 16ezres sport cipőmet
2.2-es hajtogatós változat, terepen jó, jól tisztul, sarat kidobja.
Felfelé és kanyarban jól tapad, lefelé nagy fékezéseknél sem csalódtam benne.
Aszfalton szép nagy hangja van :)
Aszfalton és terepen egyaránt irdatlan sok defektem volt vele!!!!
Soha többet!! 2 belső tuti kellett mindig tartalékba.
Sokszor ütöttem fel, akárhogy variáltam a nyomáson.
Aszfalton gyorsan kopik, mondjuk ez nem hátrány mert terepre való.
Jó a kanyartartása, tapadása murván. Oda felkapaszkodik ahova a combom is :) Földúton nem kopik vészesen.
harapja a talajt, sarat is egész jól bírja, a homokot meg pláne. Gördülési ellenállása elég nagy de kárpótol a teljesítménye.
A kavicsokat nem szedi össze, a sarat is kidobja magából, könnyen megtisztul.
Aszfalton sokkal gyorsabban kopik, egyet satuzol és búcsút inthetsz pár bütyök felének (nem is oda tervezték).
Defektállósága a nullával egyenlő, de egy defektvédő szalaggal ezt is meggoldottam.
Nekem hajtogatható van, oldalmerevítés nincs, nagyon könnyű felütni padkán stb.
Először, feltenni a felnire egy rémálom.
„Német technológia 1871 óta”
A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.
Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.
A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.
Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.