Continental Mountain King külső gumi

35 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 9.200 Ft

Continental Mountain King - Cross King 27,5x2,8 eladó
9.800 Ft
új árához képest: 7%

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-30 (35 vélemény)
Rendezés

Narcolepsy avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nemtudok róla

 

Hátrány

minden

kiszakad az oldalfal

rengeteg defekt

 

 

Tapasztalat

hát nekem nem jött be..

Erre ajánlom

semmire

Ennyiért vettem
4000
18 olvasó 22%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hublibubli avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

defekten nem kaptam vele hóban tapad mint az állat megcsúszni alig leget vele 5 cm dagonyába is!

nagyon jól kapaszkodik lejtőn.

Hátrány

száraz betonon kopik. nagy  a görje szárazon

vizesen picit csuszik

 

KÁR HOGY NINCSEN SZÖGES VÁLTOZATA TÉLRE!!!

Erre ajánlom
télre városba, dagonyába
Ennyiért vettem
3000/db
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

UMFBence11 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Gyorsan tisztul

- Sárban és szárazon is jól tapad

- könnyű vele nagy sebességgel menni jó az egyensúlya

- Ahhoz képest hogy terepgumi gyorsan lehet vele menni utón is

Hátrány

 

- Gyorsan kopik főleg úton

- Úton esőben vagy után olyan mintha jégen mennél kb. 5kmh-val megtudsz vele fordulni farolva

- A defekállósága nem a legjobb

 

Erre ajánlom
Dh/freeride
Ennyiért vettem
1500 újonnan
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vorangee avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

könnyű

könnyű szerelni

alacsony gördülési ellenállás

gyorsan tisztul

viszonylag jól tapad

Hátrány

vékony falú

kanyar stabilitása nem a legjobb

 

Tapasztalat
nem rossz, de a Vertical jobb.
Erre ajánlom
csakis XC-re.
Ennyiért vettem
2500
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dr.Ubi avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
jól tapad szinte mindenhol: sárban,vizes köveken,gyökereken.Én nagyon sokat sarazok vele és tapad sárban rendesen!jól írányítható a bike tőle,nagyok a fogai szóval jól lehet vele mászni,XT-s tárcsával nagyon hamar meg lehet vele állni.Szűk kanyarokat is bírja.     
Hátrány
Vizes országúton csúszik mint a veszedelem,30 fölött van hangja rendesen,nagyon gorsan kopik,defektállóság nincs,oldalfala kiszakad,
Tapasztalat
emberek vegyetek VAPORT,nekem az sokkal jobban bevált. nem kopik annyira,semmi defekt(mountain kingel volt vagy 6) hangja is tompább,oldalfala bírja,és a mountain king összes pozitívuma jellemzi a Vaport is.
Erre ajánlom
aki szeret 20x foltozni naponta vagy sűrűn vesz új belsőt!!!
Ennyiért vettem
5700
7 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HELLnándor avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
tapad jó mintázás meg minden
Hátrány
naponta 6 szor csipte ki a gumit és kb dupláját kellet foltozni.Nekem kihasadta az oldalfala és kuka!!Szóval senki ne vegyen ilyet ha félti a belsójét.Sokszor felüti a felnit.Nagyon vékony oldalfal.Szóval ajánlom senki ne vegyen iet ha félti a belsőjét!
Erre ajánlom
Akik ráérnek naponta 20x foltozni
Ennyiért vettem
4000huf
12 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

treziii avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Az árához képest elég jól megy terepen. Sárban és homokban is kezelhető. Sima erdei, terep bringázáshoz kitűnő választás.
Hátrány
Aszfalton nagyon hangos, nagyon gyorsan kopik és nem túl stabil a kanyarokban. Terepen vigyázni kell, mert könnyen defektet kap.
Erre ajánlom
Aszfaltra nem. Hobby XC
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Olivera avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Még a cengába nem szereltem be, mert ma vettem, de első benyomásra nem rossz. Nekem a 2.2-es 2. osztályos vékonyfalú van, ami önmagában nem hangzik rosszul. Tömege sztem nagyon jó, mintázata nekem tetszik. Tapadásáról fogalmam sincs, első keréknek szánom, majd tesztelem és hozom. Dirtre vettem, majd kiderül.
Hátrány

Baromi vékony a fala. A festés a 2. osztályún el van csúszva ami gyári hiba. (mondjuk ez csak a szépségén alakít vmit) Sokszor a gyártó a festéshibásra égetni szokott egy hatalmas B betűt, jelezvén hogy nem 1. osztályú termék. Ez előfordul hogy kiégeti a gumit, de elvileg a kiégett gumit nem is forgalmazhatják :)

Az enyémen a B betű hiányzik. Talán tényleg a falvastagsága a legnagyobb hátránya.

Erre ajánlom
Dirt, Dh (persze a lightosabb verzióból), egyéb erdei mászkálás
Ennyiért vettem
2600 újonnan
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ZsZs avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Egész évben (kb. hetente 1x) jártam vele kb. 70-110 km-t terepen, köves erdei utakon, dzsindzsában, erdőgazdasági utakon, szedereindákon, sárban, patakmederben. Amit ki tudtam tekerni, mindenen átment.

- Pazarul mászik, egyszer sem pörgött ki a kerék, és még az arasznyi sárban is képes megkapaszkodni. A sarat jól kicsapja, de nem sárgumi. Kanyarstabilitása is nagyon jó.

- Jó ballonos (2.2-est használtam).

- Olcsó.

- Aszfalton sem kopik. Blokkolgatni nem szoktam, de a túl sok diósárok mászást nem szereti (szerintem).

- Hogy-hogynem mindössze 1x kaptam defektet vadrózsatövistől - másnapra leeresztett...

Hátrány

- Vékony oldalfal, én az oldalfalvédelem nélküli verziót használtam, vasárnap zúztam le egy köves lejtőn és egy kő borsónyi lyukat ütött az oldalán. Egy idény alatt semmi más bajom nem volt vele. Igaz, ez betett neki...

- Sajnos, nem lehet most kapni az oldalfalvédelemmel ellátott változatát...
Erre ajánlom

XC-re nem előitéleteseknek. :-)

Nem tudom miért, tudom könnyű és vékony falú, de elkerült a defekt. (Bár, talán életemben sem kaptam fél tucatnál többet - vagy még annyit se...)

Én nagyon szeretem ezt a gumit, jó vele menni... ;-)

Ennyiért vettem
3k körül
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

brezi97 avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

jól tapad kanyarba terepen mindenhol

haverom a bordázatával szokot szórakozni hogy mikor kanyarodik hülye hangja van :D

terepen még nem voltam vele de azt mongyák ot is jól fog

 

Hátrány

DEFEKTÁLÓSÁGA EGYENLŐ A NULÁVAL :0

am nincs vele bajom aszfalton nekem nem naon kopik pedig én ot használom régig gummimal lábfékeztem semmi baja nem volt a cipőmnek enek meg ojan a bordázata hogy szétszedte a 16ezres sport cipőmet

Erre ajánlom
dürelmes embereknek akik szeretnek belsőt cserélgetni veni / foltozni
Ennyiért vettem
7000pár+a 16000 sportcipő
8 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

norbi_cube avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

2.2-es hajtogatós változat, terepen jó, jól tisztul, sarat kidobja.

Felfelé és kanyarban jól tapad, lefelé nagy fékezéseknél sem csalódtam benne.

Aszfalton szép nagy hangja van :)

 

Hátrány

Aszfalton és terepen egyaránt irdatlan sok defektem volt vele!!!!

Soha többet!!  2 belső tuti kellett mindig tartalékba.

Sokszor ütöttem fel, akárhogy variáltam a nyomáson.

Aszfalton gyorsan kopik, mondjuk ez nem hátrány mert terepre való.

 

Erre ajánlom
Akik szeretnek kereket szerelni, azoknak ez a tökéletes választás.
Ennyiért vettem
3500
5 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Johnny B Good avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyjából igaz a gyári PR szöveg, tényleg könnyen tisztul, jól kapaszkodik, jól is fékezhető, de aszfalton szenved(vagyis a rider szenved vele), mert hangos, nehezebben gördül, és persze jobban is kopik. Jó általános terepgumi. Nekem a hajtogatós változat van, ez könnyen szerelhető, a defektállóság nagyban függ a guminyomástól és a rider stílusától.
Hátrány
A nálunk kapható olcsóbb változat(2000-2500 Ft) valószínüleg gyengébb, mint a Németországban 'hand made' gyártott, Black Chili-s változat, de az jócskán drágább is.
Erre ajánlom
Ha többnyire terepen tekersz, sokat jársz az erdőben, akkor tuti...
Ennyiért vettem
2000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wacak avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jó a kanyartartása, tapadása murván. Oda felkapaszkodik ahova a combom is :) Földúton nem kopik vészesen.

harapja a talajt, sarat is egész jól bírja, a homokot meg pláne. Gördülési ellenállása elég nagy de kárpótol a teljesítménye.

A kavicsokat nem szedi össze, a sarat is kidobja magából, könnyen megtisztul.

 

 

Hátrány

Aszfalton sokkal gyorsabban kopik, egyet satuzol és búcsút inthetsz pár bütyök felének (nem is oda tervezték).

Defektállósága a nullával egyenlő, de egy defektvédő szalaggal ezt is meggoldottam. 

Nekem hajtogatható van, oldalmerevítés nincs, nagyon könnyű felütni padkán stb. 

Először, feltenni a felnire egy rémálom.

Tapasztalat
Teljesen elégedett vagyok vele
Erre ajánlom
Csak földútra
Ennyiért vettem
3500
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kakao-DH avatar
32 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól tapad terepen betonon egyaránt , jó sok a felület rajta , nem nagyon kopik de kopogat :D continental ez már jó és  valljuk be nem egy drága gumi
Hátrány
én pl marha könnyen feltudom ütni, azonkívül más nem
Erre ajánlom
XC/CC  vagy DH de akkor ne vágd semmibe bele a felnit :D
Ennyiért vettem
2500
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

elanor1990 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó mintázat, jó mászóképesség.
Hátrány
Terepen gyakorlatilag azonnal defektet kap mivel az oldalfala hártyavékony, nedves kövön, vizes aszfalton szerintem életveszélyes.
Erre ajánlom
Hát inkább senkinek, vagy annak aki hobby szinten szeret defektet javítani, mert ezen biztos kiélheti ezirányú szenvedélyét.
Ennyiért vettem
2200
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (35 vélemény)
Rendezés
 
méret:

26x2.0, 26x2.2, 26x2.4, 28x2.2, 28x2.4


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

460-800


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.