Continental Race King külső gumi

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 6.500 Ft - 17.000 Ft

logo
41 bolt értékelés:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
A terméket FUTÁRRAL vagy a Bp., III., Pacsirtamező u. 16. szám alatti üzletünkben kaphatod meg!
Continental Race King
12.990 Ft

Continental Race King
15.990 Ft

Continental Race King RaceSport 29x2.2
9.000 Ft
új árához képest: -47%

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



46-56 (56 vélemény)
Rendezés

rooster avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jól megy aszfalton a hangja mint a zuhanóbombázóé)

Döngölt földút , nem nagy homok , erdei sziklás terep is ok neki.

Esös aszfalton is ok.  Nem nagyon kopik)))

Hátrány

Nem defekt álló 8defi 2 hét alatt.

Sár, nyálkás takony nagy homok a halála.

Tapasztalat

Jó gumma .. csak ezt tudom mondani)))

Erre ajánlom

 Mindenre ahol nincs nagy sár és nagy homok.All mountain .

Ennyiért vettem
6500 párba.
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

meridásgaluska avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
jól tapad,vizes fű ,vizes út jöhet neki,nem kopik kanyarban is nagyon jó
Hátrány
defektállósága az nem valami jó, hangos aszfalton (de ez nem érdekel)
Erre ajánlom
xc,hobby kerékpározásra
Ennyiért vettem
2500
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

__opp__ avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Vegyes használat mellett(aszfalt, terep), nem vettem észre, hogy látványosan kopna.
  • Kanyarba a talaj minőségétől függően viselkedik, de lazább talajon is viszonylag jól dönthető a bringa, bár nekem olyan furcsa érzés volt vele erősen kanyarodni, de nem csúszott ki sose a kerék, csak mintha mindig a határán lennék... (74 kiló vagyok, nem vagyok túl nehéz)
  • Kis gördülési ellenállás, elég tempósan lehet vele tekerni!
  • Könnyű le és felszerelni (nagyon fontos tulajdonsága!)
  • Jól néz ki!
  • Könnyű!
  • Olcsó
Hátrány
  • Emelkedőn a sűrű, viszonylag kicsi minták miatt szerintem nem a valami jó a mászóképessége
  • Ha kicsit is ragadósabb talajon mész biztos, hogy telerakódik, és utána vége van, csak csúszkálsz...
  • Kiváló defektjavítás gyakorlására! Talán a belsők és a ragasztófoltok árával együtt egy sokkal jobb gumit is vehettem volna!:) Rengeteg defektem volt!
  • Szálszakadásos lett a teljes garnitúra 2000 km után(ez lehet egyedi hiba)
Tapasztalat
Nem tudom... Szerettem is meg nem is. Volt olyan tulajdonsága ami tetszett, de volt olyan ami annyira ellensúlyozta, ami miatt többet biztos nem veszek ilyen gumit. Tartalék belső és/vagy foltkészlet alapvető dolog, ha ilyen gumit használ az ember. Csak a megszokott biztonságos ösvényeken, utakon el lehet vele járkálni :)
Erre ajánlom
XC, túra, semmi komolyra :)
Ennyiért vettem
2400 Ft
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gyik87 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jól tapad aszfalton döngölt erdei úton is sárban is megállja a helyét.Gördülési ellenállása kicsi.Nekem  a Protection-os verzió van eddig hibátlanul működik.
Hátrány

Nem tudok róla rosszat mondani max annyi hogy a barátaim szerint ha mögöttük érkezem aszfalton azt hiszik mindig hogy egy Lada Niva jön :-)

csöppet zúg de szeretjük.

Erre ajánlom
XC vegyes terep
Ennyiért vettem
3500
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xBenyax avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nos nekem még egy hete sincs meg(mikor ezt írom) de már most lenyűgözött! Elől 2.2-es van hátul 2.0-ás. Most épp nagy havazás van és ami a legjobban meg lepett hogy egyátalán nem ragad bele a hó! És a tapadás is elég jó! Persze nem tökéletes de nem is kapar ha oda lépünk neki.
Hátrány
Még nincs meg régóta,nem tudok róla rosszat mondani.
Tapasztalat
Én 3 rugóért vettem darabját,ennyiért simán megérte!
Erre ajánlom
Street-re talán jobb a simább felületű,persze mindenki maga dönti el de Dirt-re biztos jó!
Ennyiért vettem
3000
Csatolt képek
Continental Race King  2010 külső gumi
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Johnny B Good avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Előnye egyben a hátránya is : sűrű, alacsony mintázat.

Szilárd burkolatra, könnyű terepre jó választás.

Hátrány
Nem tud tisztulni, mély talajon nem kapaszkodik, más nem jut eszembe...
Tapasztalat

Az alacsony mintázatnak köszönhetően aszfalton is használható(vizesen is), nem túl hangos, kicsi a gördülési ellenállása, jól kapaszkodik és mérsékelten  kopik.  Nekem a 2.2-es van, ez jó ballonos, elsőre téve nagyon kényelmes tőle a gép, szinte kisimítja az utat(a nyomást gondosan kell beállítani). Terepen jól viselkedik, amíg sárral nem találkozik, ezt nem tudja kezelni-de ezt lehet tudni ránézésre is.

Defektállósága kb. átlagos, puhára fújva könnyen felütődik
Erre ajánlom
Dögölt, vegyes talajra, de nem kemény terepre.
Ennyiért vettem
2500
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

m1r00n avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem nagyon könnyűű..ez előny..én olcsón jutottam hozzá. Nekem a 2.0ás változat van. Könnyű felrakni és leszedni is. Rendessen dörmög és lehet is "körmölni" :D Elől hátul ez van ..szerintem jól tapad.
Hátrány
Vékony és minden kiszurja.
Erre ajánlom

hát én városba használom meg egykis túrázgatásra...

Ennyiért vettem
Együtt a kettőt 2000 FT.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gneisenau avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nem túl nehéz. Szerszám nélkül lehet szerelni (sűrün előfordul). Erdőben és föld utakon viszonylag jól tapad. Nem drága. Jól néz ki vele a kerékpár. :-) Alapjában véve eléggé gyors gumi. A sarat hamar kidobja.

Hátrány
Defektállóság! Iszonyat könnyen szúrja ki szinte a legapróbb tüske! Az oldalfala vékony.(könnyű gumi-vékony gumi). Felnire szereléskor alaposan el kell igazgatni, mert felfújás után ütni fog!
Tapasztalat
Én alapjában véve országútizom. A montit a változatosság kedvéért használom. Ennyi defektet még soha nem kaptam, mint ezzel a gumival. 5 alkalomból 4-szer. És mindegyik lassú defekt volt. Érdekes volt először, hogy aszfaltos lejtőn 50-es tempónál olyan a hangja, mint egy Lada Nivának. :-)
Erre ajánlom

Szerintem még versenyezni is lehet vele, ha van nálad néhány tartalék belső. :-)

Ennyiért vettem
Gyárilag van a gépen
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vadusz262 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Jó a mintázat jóltapad, jól fordul, könnyű, olcsó, kicsi a gördülési ellenállása 2,2-est használok és nem fog vissza. Homokon szinte repül a homok felett, és eddig minden terepen bejött, sárban csúsuik, de mi nem, de könnyen kijön belőle a dzsuva ha van útközben egy tócsa!
Hátrány
A 2,2-es vagy 2,4-esnek néz ki, emiatt ha felragad rá a sár, nem tud elforogni a kereked, de amíg bírsz tekerni nagy tempóval addig a sár felett maradsz vele! Ha megállsz véged. Legnagyobb hátránya a defektállósága, ami nincs! Minden tüske megtalálja! Egész nyáron gumit foltoztam. DE GYORS DEFEKTET MÉG NEM KAPTAM VELE (kop kop kop) Ismerősömnek protectes van, az is defektel!
Tapasztalat
Nekem a Hutchinson piranha jött be eddig leginkább, annak a nyomába sem ér, bár az defekteléskor szakad, ez legalább eddig ilyet nem csinált. Z-MAx-om is van ahhoz képest ez sokkal gyorsabb, igaz az meg nem kap soha defektet
Erre ajánlom
Ha szeretnél megtanulni defektet szerelni akkor bármire!
Ennyiért vettem
2500
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

porch91 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny

jó a mintája,

2.2es nagyon komfortos.

olcsó

nem túl nehéz

Hátrány

üt a felnin

szúrásos defekteket nem védi ki

oldalfal elég gyenge, a kevlár szakadozik

az egész gumi nem túl erős konstrukció

Tapasztalat

nem vártam tőle sokat, de azért meglepett h ilyen gyengén muzsikált.

 

Erre ajánlom
az A ketgóriás gumi biztosan király;)
Ennyiért vettem
3000/db (B kategóriás)
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

scotty avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nekem a 2.0-ás méret volt, az csak 470gr. Szóval igen könnyű gumi. Ennek viszont megvan a hátránya is (lásd hátrányoknál). A mintája nagyon jó, mindenhol megtapad, ugyanakkor aszfalton vagy kemény földúton kicsi a gördülési ellenállása. Aszfalton sem nagyon kopik, kb. 200km után a hátsóról épp hogy lekoptak a szőrök. Kanyar stabilitása is nagyon jó aszfalton/terepen (csak nagy nyomáson!) egyaránt. Sárban még nem próbáltam, valszeg az anyagos sár (ahogy szinte minden jóidős gumiba) ebbe is beleragadna. Amintája nagyon el van találva, nagyon jól irányítható vele a bringa eleje.
Hátrány
Az előnye a hátránya is egyben. Kevláros. Ez még önmagában nem lenne baj, de az oldalfala iszonyat vékony. 1 hónap alatt 2 felütéses defekt pedig a nyomás maxon volt a 80 kilom alatt. Az oldalfala alacsonyabb nyomáson olyan mintha nem is lenne, ez kanyarban kb. olyan érzetet ad mintha egy sütőkolbász lenne rátekerve a felnire. Tehát kövekkel, lépcsővel óvatosan még nagy nyomáson is. Sajnos a tüskéket sem tolerálja, abból is sikerült beszedni vele egyet. Mindezeket 1 azaz egy hónap alatt ugyanazokon az utvonalakon ami a panaracer guminak meg se kottyan...
Tapasztalat
Lehet hogy a 2.2-es méretben valamivel jobb, de ezt a 2-est inkább csak túrázni ajánlom óvatos embereknek. Aki versenyezni próbál vele az készítsen be magának pár belsőgumit. Ez egy effektive olcsó kevláros gumi, aminek olyan helyen ahol az ember az ilyen mintázatú és súlyú gumit használná csak hátránya van. Látezik belőle protection változat is, na az már inkább terepre való, de annak az ára is kb 2-3x több mint a simának. Én inkább maradok a dart/smoke párosnál.
Erre ajánlom
túra, város, laza xc/cc
Ennyiért vettem
2800
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-56 (56 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26x2.0
  • 26x2.2
  • 29x2.0
  • 29x2.2

 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 84 (drótperemes, hajtogatható)
  • 180 (Racesport, Supersonic)
  • 240 (ProTection)
  • 330 (UST)

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:
  • van
  • nincs

 
defektvédelem:
  • van (ProTection)
  • nincs

 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

26"

  • drótperemes (2.0, 2.2): 560g, 650g
  • hajtogatható (2.0, 2.2): 520g 570g
  • ProTection (2.2): 550g
  • Racesport (2.0, 2.2): 450g 500g
  • Supersonic (2.0, 2.2): 430g 470g
  • UST (2.0, 2.2): 650g 700g

29"

  • hajtogatható (2.0, 2.2): 630g 650g
  • ProTection (2.2): 650g
  • Racesport (2.2): 570g

 
további információk:

Az UST, a 29-es és az alapvariációk ázsiai gyártásúak. Az alapvariációk(drótperemes, hajtogatható) és az UST nem tartalmazzák a Black Chili összetevőt.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Race King vagy Scwalbe Table top?
5 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Race King termékkel kapcsolatban: