Continental Race King külső gumi

61 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 6.500 Ft - 17.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




scotty avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nekem a 2.0-ás méret volt, az csak 470gr. Szóval igen könnyű gumi. Ennek viszont megvan a hátránya is (lásd hátrányoknál). A mintája nagyon jó, mindenhol megtapad, ugyanakkor aszfalton vagy kemény földúton kicsi a gördülési ellenállása. Aszfalton sem nagyon kopik, kb. 200km után a hátsóról épp hogy lekoptak a szőrök. Kanyar stabilitása is nagyon jó aszfalton/terepen (csak nagy nyomáson!) egyaránt. Sárban még nem próbáltam, valszeg az anyagos sár (ahogy szinte minden jóidős gumiba) ebbe is beleragadna. Amintája nagyon el van találva, nagyon jól irányítható vele a bringa eleje.
Hátrány
Az előnye a hátránya is egyben. Kevláros. Ez még önmagában nem lenne baj, de az oldalfala iszonyat vékony. 1 hónap alatt 2 felütéses defekt pedig a nyomás maxon volt a 80 kilom alatt. Az oldalfala alacsonyabb nyomáson olyan mintha nem is lenne, ez kanyarban kb. olyan érzetet ad mintha egy sütőkolbász lenne rátekerve a felnire. Tehát kövekkel, lépcsővel óvatosan még nagy nyomáson is. Sajnos a tüskéket sem tolerálja, abból is sikerült beszedni vele egyet. Mindezeket 1 azaz egy hónap alatt ugyanazokon az utvonalakon ami a panaracer guminak meg se kottyan...
Tapasztalat
Lehet hogy a 2.2-es méretben valamivel jobb, de ezt a 2-est inkább csak túrázni ajánlom óvatos embereknek. Aki versenyezni próbál vele az készítsen be magának pár belsőgumit. Ez egy effektive olcsó kevláros gumi, aminek olyan helyen ahol az ember az ilyen mintázatú és súlyú gumit használná csak hátránya van. Látezik belőle protection változat is, na az már inkább terepre való, de annak az ára is kb 2-3x több mint a simának. Én inkább maradok a dart/smoke párosnál.
Erre ajánlom
túra, város, laza xc/cc
Ennyiért vettem
2800
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26x2.0
  • 26x2.2
  • 29x2.0
  • 29x2.2

 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 84 (drótperemes, hajtogatható)
  • 180 (Racesport, Supersonic)
  • 240 (ProTection)
  • 330 (UST)

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:
  • van
  • nincs

 
defektvédelem:
  • van (ProTection)
  • nincs

 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

26"

  • drótperemes (2.0, 2.2): 560g, 650g
  • hajtogatható (2.0, 2.2): 520g 570g
  • ProTection (2.2): 550g
  • Racesport (2.0, 2.2): 450g 500g
  • Supersonic (2.0, 2.2): 430g 470g
  • UST (2.0, 2.2): 650g 700g

29"

  • hajtogatható (2.0, 2.2): 630g 650g
  • ProTection (2.2): 650g
  • Racesport (2.2): 570g

 
további információk:

Az UST, a 29-es és az alapvariációk ázsiai gyártásúak. Az alapvariációk(drótperemes, hajtogatható) és az UST nem tartalmazzák a Black Chili összetevőt.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Race King vagy Scwalbe Table top?
5 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Race King termékkel kapcsolatban: