2.2 Protection 5000km-t ment el biztonságosan terepen és aszfalton egyaránt! Az egyik még mindig használható , de cserélgettem az elsőt és a hátsót , hogy kb egyforma mértékben kopjanak.
Aszfalton minden körülmény közt jól teljesít! Még a szőrök is lassan koptak le róla!
A 2.0 is kényelmes volt a (sajnos a gyenge oldalfal miatt) , de a 2.2-vel hajózási engedélyt is lehet szerezni! Az úthibákat (ha nem 4bar-on használod) ez a méret már tompítgatja. Ugrálni pedig egész különös élmény , ahogy leterheled elkezd kilapulni , majd katapultál!
Hóban meglepődtem rajta , ha nem telítődik el akkor nagyon kezes marad!
Üvegszilánk átvágja.
2.0 verzió (protection nélkül) az első 100km-en megadta magát! Az oldalfala kiszakadt!
A protection verzió nem könnyű!!
Terepen is gyors gumi , de nagy kanyarsebességet csak kemény talajon várj!
Komolyabban bedönteni nem mertem , ott már instabilabbá válik.
Sárban egy komédia használni , de nem is oda való.
Nagyon jó gumi , de ha elkezd elkopni akkor nem egy hosszasan lehasználható darab , mikor kopottabbá válik akkor terepen már semmit nem fog , azért cseréltem le (elől , hátul még mindig fent van) mert az egyik edzőkörömön úgy éreztem mintha orosz ruletteznék.
Nem bántam meg , hogy ilyet vettem , 4000forintért sikerült hozzájuk jutni (darabjáért) és 5500km után cseréltem le elől. Általános felhasználásra ideális , aszfalton eljutsz könnyedén jó gördülési ellenállással a terepre , ott élvezkedsz kicsit , majd haza. Nem kell azt várni tőle mint a sár és kemény terepgumiktól , akkor nincs vele gond!
Sajnos mo-ra majdnem csak B kategóriások jutnak be , azokból vagy összeválogatod azt amelyik kevésbé üt , vagy szenvedsz vele. Az A kategóriás pedig elképesztően drága!
Általános gumikéne aszfaltra és terepre egyaránt. Versenyezni pedig száraz kemény talajú pályára!