Continental Race King külső gumi

61 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 6.500 Ft - 17.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Aesopus avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Hol is kezdjem? Tehat, tobb mint egy ket hasznalom mar a Race King-et es igazabol meg vagyok elegedve vele. Volt mar hajtogathato verziom es drotperemes is. Kulonbseg a ketto kozott a sulyban van, masban nemnagyon. Defektallosaga nem a legjobb, de ezt elmondhatom az osszes eddigi Continentalomrol ami volt (Explorer, Mountain King, Race King, X King). Az oldalfaluk is eleg gyenge. Volt ami mar az elso turan megszakadt egy kicsit (nem szakadt teljesen at)(igaz nem csodalom, mert eleg durvan kapta az eles sziklakat, koveket), de viszont megbarkacsolva (kis folt a belso reszre) mar lehuzott 2000 km-t.

Aszfaltra nyugodt szivvel tudom ajanlani, jo, stabil es nem is kopik annyira (az osszes Conti-m kozul ez kopott a legkevesbe). Gordulesi ellenallasa is eleg kicsi, szepen fut. Hangja nemnagyon van. Terepen vannak hatarai, nem egy zuzos mindenen atmegy ezerrel gumi, de sehol nem volt vele gondom, mert ha kicsit odafigyelsz vegulis mindenhol jo. Leginkabb egy olyan kompromisszum gumi, tehat ha aszfalton, de terepen is mesz, akkor  jo valasztas. A saros terepet nagyon nem szereti. Nem tisztul ki a sar a kis butykok kozul es lesz egy Kojak gumid, ami a sarban olyan, mintha korcsolyaznal. Vizes terepen (vizes aszfalt, vizes sziklak, patakmeder) jol mukodik. Meg a havat is turi, de persze csak mertekkel. Legnagyobb ellenfele a sar (mar akar kis sar is).

En elso es hatso kereken is hasznalom es jol teljesit. A hatso persze gyorsabban kopik, de igy is kibir 3-5000 km-t (vegyes hasznalatban).

Hátrány

- defektallosaga nem a legjobb

- nem szereti a sarat (de mondjuk nem is egy sargumi)

- mivel egy all-rounder gumi ezert megvan az a hatranya, hogy sem az aszfalton, sem a terepen nem a legjobb - de ha mind a ketton kell hasznalnod, akkor mar idealis

Tapasztalat

Osszessegeben, ha kevesebb penzbol akarsz egy jo gumit, akkor nyugodtan ajanlom. Ha kicsivel terepesebb gumit akarsz, de legyenek meg mindezek a tulajdonsagok, akkor az X-King a jobb valasztas, viszont az mar egy picivel lassabb aszfalton vagy kemeny talajon.

Ennyiért vettem
5000
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26x2.0
  • 26x2.2
  • 29x2.0
  • 29x2.2

 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 84 (drótperemes, hajtogatható)
  • 180 (Racesport, Supersonic)
  • 240 (ProTection)
  • 330 (UST)

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:
  • van
  • nincs

 
defektvédelem:
  • van (ProTection)
  • nincs

 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

26"

  • drótperemes (2.0, 2.2): 560g, 650g
  • hajtogatható (2.0, 2.2): 520g 570g
  • ProTection (2.2): 550g
  • Racesport (2.0, 2.2): 450g 500g
  • Supersonic (2.0, 2.2): 430g 470g
  • UST (2.0, 2.2): 650g 700g

29"

  • hajtogatható (2.0, 2.2): 630g 650g
  • ProTection (2.2): 650g
  • Racesport (2.2): 570g

 
további információk:

Az UST, a 29-es és az alapvariációk ázsiai gyártásúak. Az alapvariációk(drótperemes, hajtogatható) és az UST nem tartalmazzák a Black Chili összetevőt.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Race King vagy Scwalbe Table top?
5 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Race King termékkel kapcsolatban: