Hol is kezdjem? Tehat, tobb mint egy ket hasznalom mar a Race King-et es igazabol meg vagyok elegedve vele. Volt mar hajtogathato verziom es drotperemes is. Kulonbseg a ketto kozott a sulyban van, masban nemnagyon. Defektallosaga nem a legjobb, de ezt elmondhatom az osszes eddigi Continentalomrol ami volt (Explorer, Mountain King, Race King, X King). Az oldalfaluk is eleg gyenge. Volt ami mar az elso turan megszakadt egy kicsit (nem szakadt teljesen at)(igaz nem csodalom, mert eleg durvan kapta az eles sziklakat, koveket), de viszont megbarkacsolva (kis folt a belso reszre) mar lehuzott 2000 km-t.
Aszfaltra nyugodt szivvel tudom ajanlani, jo, stabil es nem is kopik annyira (az osszes Conti-m kozul ez kopott a legkevesbe). Gordulesi ellenallasa is eleg kicsi, szepen fut. Hangja nemnagyon van. Terepen vannak hatarai, nem egy zuzos mindenen atmegy ezerrel gumi, de sehol nem volt vele gondom, mert ha kicsit odafigyelsz vegulis mindenhol jo. Leginkabb egy olyan kompromisszum gumi, tehat ha aszfalton, de terepen is mesz, akkor jo valasztas. A saros terepet nagyon nem szereti. Nem tisztul ki a sar a kis butykok kozul es lesz egy Kojak gumid, ami a sarban olyan, mintha korcsolyaznal. Vizes terepen (vizes aszfalt, vizes sziklak, patakmeder) jol mukodik. Meg a havat is turi, de persze csak mertekkel. Legnagyobb ellenfele a sar (mar akar kis sar is).
En elso es hatso kereken is hasznalom es jol teljesit. A hatso persze gyorsabban kopik, de igy is kibir 3-5000 km-t (vegyes hasznalatban).
- defektallosaga nem a legjobb
- nem szereti a sarat (de mondjuk nem is egy sargumi)
- mivel egy all-rounder gumi ezert megvan az a hatranya, hogy sem az aszfalton, sem a terepen nem a legjobb - de ha mind a ketton kell hasznalnod, akkor mar idealis
Osszessegeben, ha kevesebb penzbol akarsz egy jo gumit, akkor nyugodtan ajanlom. Ha kicsivel terepesebb gumit akarsz, de legyenek meg mindezek a tulajdonsagok, akkor az X-King a jobb valasztas, viszont az mar egy picivel lassabb aszfalton vagy kemeny talajon.