Continental Race King külső gumi

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 6.500 Ft - 17.000 Ft

logo
41 bolt értékelés:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
A terméket FUTÁRRAL vagy a Bp., III., Pacsirtamező u. 16. szám alatti üzletünkben kaphatod meg!
Continental Race King
12.990 Ft

Continental Race King
15.990 Ft

Continental Race King RaceSport 29x2.2
9.000 Ft
új árához képest: -47%

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




albertz92 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

esztétikus

kis gördülési ellenállás

viszonylag könnyű

Hátrány

gyenge sártűrés

gyenge oldalfal (cserébe könnyű - valamit valamiért)

gyenge defektvédelem

 

Update: 70 kilóm ellenére már vagy harmadjára sikerült felütnöm durvább köves szakaszokon, hála a leheletvékony oldalfalnak, ami kicsit ki is szakadt. Ennek az is az oka, hogy 2,8 barra csökkentettem a nyomást, hogy legyen tapadásom. Konklúzió: ezzel a gumival ne csapassuk sziklás szakaszon. Lassan csereérett lesz, nem akarok többször defektet javítani.

 

Tapasztalat

Én 26x2,2 méretben használom. Egyszer sároztam vele, de hiába alacsony a minta, elég sűrű, és ezért nehezen tisztul. Mondjuk nem egy sárgumi, ezzel együtt lehet élni. Defekteket kaptam vele párszor (ld. fent), bár nemigen jártam járatlan utakon. Az oldalfal elég sérülékeny, nagyon könnyű felütni, ha 2,5 bar körül vagy azalatt használod, és nem szigorúan CC-re. Aszfalton nagyon jó terepgumi létére. A nedvességet kerüljük amennyire csak lehet, terepen nem sokat ér, ha csak egy kicsi csapadék is van. Első keréken muszáj volt lecserélnem, kb. semmi oldaltartása nincs, az Explorer Pro hozzá képest megváltás. Hátul néha durva mászásnál még száraz időben is megcsúszik. Az öregedést én legjobban a perem foszlásán tudtam nyomon követni, szépen hullottak ki belőle a cérnák, bár ezt csak a kevlárperemes verzión tapasztaltam. Száraz, döngölt útra való szerintem leginkább.

Erre ajánlom

vegyes használatra oké, de a CC műfajnál bármi durvábbat kegyetlenül bünteti. Ha képes vagy a legnagyobb lejtőkön is hideg fejjel, óvatosan lejönni, akkor nem lesz baj, de a csapatást nem tolerálja.

Ennyiért vettem
bringán volt
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26x2.0
  • 26x2.2
  • 29x2.0
  • 29x2.2

 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 84 (drótperemes, hajtogatható)
  • 180 (Racesport, Supersonic)
  • 240 (ProTection)
  • 330 (UST)

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:
  • van
  • nincs

 
defektvédelem:
  • van (ProTection)
  • nincs

 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

26"

  • drótperemes (2.0, 2.2): 560g, 650g
  • hajtogatható (2.0, 2.2): 520g 570g
  • ProTection (2.2): 550g
  • Racesport (2.0, 2.2): 450g 500g
  • Supersonic (2.0, 2.2): 430g 470g
  • UST (2.0, 2.2): 650g 700g

29"

  • hajtogatható (2.0, 2.2): 630g 650g
  • ProTection (2.2): 650g
  • Racesport (2.2): 570g

 
további információk:

Az UST, a 29-es és az alapvariációk ázsiai gyártásúak. Az alapvariációk(drótperemes, hajtogatható) és az UST nem tartalmazzák a Black Chili összetevőt.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Race King vagy Scwalbe Table top?
5 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Race King termékkel kapcsolatban: