Continental Race King külső gumi

61 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 6.500 Ft - 17.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Tom77 avatar
33 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Az árával indítanék, pontosan 5000ft/db áron jutottam hozzá, és ez nem kedvezményes áron volt, hanem az ismerős akitől rendeltem, ő mondta, hogy bárkinek ennyi már régóta, szóval az ára mindenképpen verhetetlen, egy valamire való külsőt szettben már sajnos senki sem árul tíz rongyért..
A másik dolog, az valóban a tapadása, elképesztően jó menettulija van aszfalton, de ez ettől még egy TEREP gumi!
Igaz ugyan én csak terepre nem ezt venném, de amúgy öt profi oldalt is végigolvasva, arra a következtetésre jutok, (módosítva a korábbi véleményt) hogy rohadt jó ajánlások születtek korábbi vélemények alapján vegyes terep-aszfalt használat tekintetében, innentől pedig ebben meg is egyeztünk.
A defektállóságával sem vitatkoznék, de ennek a külsőnek elképesztően vékony az oldalfala, a drótperem ellenére sincs tartása, szóval én nem merném egy 100-150 km>es túrára elvinni, defektgátló folyadék nélkül.
Nekem régi mániám a decathlonos kék folyadék, én mindkét belsőt mielőtt felszállnék a bringára, ezzel indítom.
Így már azt mondom korrekt külső, valóban gyorsabb is még így is, hogy a folyadék ott van, belsőnként 250ml/db.  26X2.00 drótperemes verziót használom.

A kanyarokat elképesztően veszi, mintha rá lennél ragasztva az útra, simán belefér néhány hirtelen mozdulat az úton, korrigálnod alig-alig kell, elesnem egyszer sem sikerült még vele, bár ez már talán nem egyedül a guminak köszönhető..
Szettben használd, ha nem extrém körülmények közt használod, szerintem ez minden külsőre vonatkozik.

Tegnap jöttem vissza egy közel 100km>es több napos túráról, ráadásként a három napból kettő elég forrónak ígérkezett, 32-35 fok hőmérséklettel, gondolhatod napon mennyire melegedett fel a beton, de nem volt ezzel a külsővel gondom, bár vizet mióta fent van, nálam még nem látott, szerencsére eddig elkerült az eső, ezért azt nem tudom, hogy esős körülmények közt, ugyanez a gumi hogyan viselkedik.

Hátrány

 

Nehéz felküzdeni a felnire, nekem nem is ment, inkább elvittem a szervizbe, hogy ott tegyék fel,
de még ott is morogtak, mert legendásan sz@r felpakolni valamit, aminek az oldalfala olyan mint a tojáshéj, hiába a drótperem, ennek a külsőnek nincs tartása egész addig míg nem kerül a helyére..

A kopás menühöz, szinte nem írhatok az átlagos szó mellé most még semmit, március utolsó hetében érkezett a motyó hozzám, azóta már mindkét bringámon volt, és egy nagyobb túrán vagyok vele túl, ez itt még nyilván kevés, hogy ezt is véleményezzem..

Más: nekem nem kell a gumit leszedegetnem, mert mindkét bringa ugyanazzal a kerékszettel van építve,
én a komplett kerekeket szoktam átcserélni, ami igen ritka de itt minden szó szerint ugyanaz, lánc, sor, tárcsa, felni, fék, szokták is a szervizesek mondani, hogy de hát nem egyformán kopnak akkor,hogy nincs gond?
Már csak nevetek az ilyesmin, minden megtett centiméterről nekem, használható statisztikám van, plusz külön írom az érkezett alkatrészek futását, szóval annyi gógyim már van, hogy egyik masinámnak se okozzak kárt, csak azt mondom, bár minimum így foglalkozna vele mindenki..

Erre ajánlom

Szinte mindenhová, csalódni nem fogsz, a kopás pedig egy amúgy is képlékeny sztori, mert ha marha mód fékezel és elfelejted, milyen mintázatú vagy minőségű gumival gurulsz, akkor a jó külsőt is ideje korán tönkre lehet vágni, ami meg már nem a külső hibája lesz nyilvánvalóan..

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Continental Race King  2020 külső gumi
Continental Race King  2020 külső gumi
Continental Race King  2020 külső gumi
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26x2.0
  • 26x2.2
  • 29x2.0
  • 29x2.2

 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 84 (drótperemes, hajtogatható)
  • 180 (Racesport, Supersonic)
  • 240 (ProTection)
  • 330 (UST)

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:
  • van
  • nincs

 
defektvédelem:
  • van (ProTection)
  • nincs

 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

26"

  • drótperemes (2.0, 2.2): 560g, 650g
  • hajtogatható (2.0, 2.2): 520g 570g
  • ProTection (2.2): 550g
  • Racesport (2.0, 2.2): 450g 500g
  • Supersonic (2.0, 2.2): 430g 470g
  • UST (2.0, 2.2): 650g 700g

29"

  • hajtogatható (2.0, 2.2): 630g 650g
  • ProTection (2.2): 650g
  • Racesport (2.2): 570g

 
további információk:

Az UST, a 29-es és az alapvariációk ázsiai gyártásúak. Az alapvariációk(drótperemes, hajtogatható) és az UST nem tartalmazzák a Black Chili összetevőt.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Race King vagy Scwalbe Table top?
5 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Race King termékkel kapcsolatban: