Continental Slash Pro külső gumi

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 5.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

kanpulyka avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- jó tapadás

- kevéssé kopik

- olcsó, tartós

Hátrány

Nem találtam.

Tapasztalat

A Schwalbe Space előtt ezt használtam elöl-hátul, elég jó tapasztalatokat szereztem vele. Akkoriban még jobban vadultam, de az általam nagyképűen pályáknak nevezett ösvényeken és csapásokon, erdei turistautakon bicikliutakon egyaránt jól tapadt. Kemény vagy lazább erdei talaj, köves-kavicsos út, sár - mindenütt hozott egy elfogadható szintet. Jól lehetett vele mászni, kanyarban sem csúsztam meg soha. (Kérdés persze, hogy nálam felkészültebb, bevállalósabb bringásoknál, nagyobb sebességeknél stb. ugyanennyit tud-e.) Ügyes a mintázata, mert még komolyabb sárban is elboldogultam vele, nem nagyon szedte fel (főleg nem a Schwalbe Space-hez képest) és hamar kidobta. 

Addig sem lesz elviselhetetlen, amíg az erdőig elgurulunk. Aszfalton tűrhető a gördülési ellenállás, nem rémesen zajos, de ami főképpen előnye, hogy marad tapadása, irányítható a bicikli, nem csúszkál, még vizes úton sem életveszély. Nyugodtan lehet száguldozni vele lefelé az Istenhegyi úton, megtart. Még ezen a felületen is meglepően kopásálló, nem foszlik szét - ellenpéldaként megint csak a Schwalbe Space említhető, ami valósággal szétmállik aszfalton.

Defektet ritkán kaptam, szerintem kb. annyit, amennyi szinte "kötelező" és megúszhatatlan: nagyobb üvegszilánk, fémszilánk szúrt ki velem, felütni sohasem sikerült, erdőn-mezőn egyszer sem kellett defektet javítanom. Kopásállóságára jellemző, hogy végül, mikor meguntam és cseréltem őket, egy idő után egyet hátra visszaraktam, majd szándékosan, nagyokat satuzva közlekedtem vele aszfalton, de még így is hetekbe telt, míg végül a középső felületet mintáit elkoptattam. Megjegyezném, hogy a már többször említett Schwalbe Space-re cseréltem őket, elcsábított annak brutális, traktorkerék szerű megjelenése, de a csere egyértelműen rossz döntés volt, ez a gumi összességében sokkal jobb.

Tömegét nem mértem, de ugye az engem nem is érdekel. Jól mutat, könnyű szerelni.

Erre ajánlom

Hobbicélokra - szerintem - dőreség drágább gumit venni, erdei tekergésre, lightosabb ereszkedésekre ajánlom azoknak, akik aszfalton hosszabb úton közelítik meg a céljukat.

Ennyiért vettem
nem emlékszem
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.3


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
szövetsűrűség (TPI):

180


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Slash Pro termékkel kapcsolatban: