Én Mavic Crossride kereken, 2.1-es méretben, mintegy 1000 km-en, elől-hátul használtam az alábbi SpeedKing abroncsokat.
- előnye a könnyedség, 2.1-es hajtógatós kivitelben a súlya 500 gramm körül van
- a felniről könnyen levehető, feltenni már picit nehezebb, de közel sem nehéz, puszta kézzel, szerszám nélkül megoldható
- a gördülési ellenállása alacsony, aszfalton is jól suhan
- jól mászik száraz körülmények között
- megfelelő biztonságérzetet ad lefelékben száraz körülmények között
- a Tubeless Ready rendszerhez használt Stan's Notubes tejjel jól használható, a feltöltés utáni napokban alig kellet utána fújni, később pedig a nyomásvesztés elhanyagolható volt
- ritka mintázata miatt öntisztító, nem ragad meg a sár a bütykök között
- szövetsűrűsége kielégítő
- már a legkisebb nedvesség hatására is nagy teljesítményvesztés: mászáskor elől ragad, hátul csúszik, kiállva lehetetlen vele tekerni nedvesebb felületen, rögtön elpörög.
- lefele nedves körülmények között csúszik, nem ad megfelelő biztonságérzetet
- egyáltalán nem ballonos: a talaj- és egyéb egyenetlenégeken való menetstabilitás biztosításáért ezt a gumit használva teljes mértékben a teleszkóp felelős
- vékony oldalfal, átlagos defektállóság - én kétszer kaptam vele 1000 km alatt.
Száraz körülmények között összességben egy elég jó haladós gumiabroncs, nedvesség hatására veszt sokat a teljesítményéről. Tubeless Ready rendszerrel jól, bátran használható.
főleg hobbi hegyikerékpározásra, olyan gazdának aki főként terepen megy, de aszfalton se akar nagy sebességvisszaesést tapasztalni.