Continental Speed King külső gumi

36 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




kabern avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hát szép meg nagy a Speed King a maga 2.3ával, ízléses a sárga felirat rajta, de ennyi... Na jó még annyi h hajtogatós kevláros, azaz ha felb*ssza az agyadat legalább kis helyet foglal a kukába :)

Teljestmény azért ilyen magas(3 répa), mert abban verhetetlen, hogy olyan tulajdonos teljesítményt nyújt az állandó szereléstől, ami által az egyén a sokadik defekt után már nyugodtabb, kieggyensúlyozottabb és fizikálisan is edzettebb lesz. Úgyhogy ezeket a teljesítményeket ami egyénfejlődésen megy keresztúl midnenképpen nagyra értékelem.

Az ár-teljesítmény pedig felbecsülhetetlen az előzőek tudatában, így 5 répa a Continental Speed King-re :)

Hátrány

Senki sem mondhatja, hogy nemvagyok kitartó, de már nálam is betellt a pohár a kilencvenedik defektjavításnál... Állandó leszedés, javítás, visszarakás, hát nem kispályás dolog. Vettem bele defektjavító gélt, ami annyiból jobb, hogy nem kell toldozni foldozni az állandan defektes belsőt, de ez se úgy csinálja ám h vmi kiszúrja és majd akk menet közbe betömi a lyukat... le kell szedni fel kel pumpálni és így kiszedett állapotban tömi be a lyukat, visszareszteni és felrakni. Egy szavam sem lehet, mert könnyebb ezt végigcsinálni, mint javítgatni, de azért pofátlanságnak tartom, hogy egy elvileg terepgumi szerű nem álja meg a helyét még egy szaros városban sem és az a tüske és falevél nem lyukassztja ki amelyik nem akarja... bár még azok is kilyukasztják ha jobban belegondolok...

Triálra se annyira ajánlom a Continental Speed King-et, mert tényleg széles és jól fekszik, de a raklapokból kiálló egy mikronmiliméteres szálka is kiszúrja.
 

Félelmetes hogy sehova se lehet vele menni de tényleg még vároba se nagyon ajánlom mert ott is bmi átszúrja. Rajtam kívűl csak azoknak a fanatikusoknak ajánom akik mazohisták és állandóan szentségelni akarnak a defekt miatt...


NEM akarok lebeszélni róla senkit, én is állat vagyok h nem dobtam ki az első adandó alkalommal, de msot már csak azért is addig nyúzom,amíg el nem kopik rendesen, mert NEM azért defektes állandóan, mert kopott lenne ;)

Tapasztalat

Na most lett elegem... :)

Szerintem jobb védelmet nyújtana ha csak egy sima belsővel bringáznék a városba és nem raknám fel rá a külsőt... a védelem 0!

Erre ajánlom

Őszintén??? Hát arra h ha olyan vagy mint Silas a da Vinci kódból, akkor ostorozd magad vele akár terepen, akár murván, akár betonon, akár füvön mert matyóhímzéses lesz a belsőd az átszúrt BÁRMIKTŐL...

5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.1, 26x2.3


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • van (ProTection)
  • nincs

 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

400 (26x2.1), 450 (26x2.3)


 
további információk:

A ProTection és az alapvariációk nem német gyártásúak és nem tartalmazzák a Black Chili összetevőt sem.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Speed King termékkel kapcsolatban: