Continental Sport 1000 külső gumi

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 3.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Rolius avatar
Rolius
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Olcsó, jól bírja a strapát. Belementem két jó nagy tüskébe, de még mindig bírja. Nem csúszkál, kanyarban stabil
Hátrány
nincs
Tapasztalat
Vedd meg! Görgőre csak akkor tedd, ha már koptattad :D
Erre ajánlom
versenyzésre, edzéssre.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kiskubai avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, virsli gumis/oútisként
Előny
már megvettem, csak még nincs mire rakni. de haveromnak is ilyen van, és eszméletlen jó, nem kopik annyira könnyen.
Hátrány
nemtudok mondani
Tapasztalat
hát elég jó külső, tapad is rendesen. vészfékezésnél hagy csíkot, den em kopik vészesen. jól tapad, még enyhén nedves úton is.
Erre ajánlom
országútisoknak, futároknak főlleg, és fixire természetesen.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

medve avatar
medve
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Olcsó!
Hátrány
?
Tapasztalat
A régi 100 éves kopott, repedezett gumikat cseréltem erre, és mondhatom, ég és föld! :-) Na jó, szóval nem igazán van összehasonlítási alapom más outi gumival, de ez önmagában teljesen korrekt (pláne ezért a pénzért), 1200km van benne és egy defektem volt csak, amúgy járok-kelek vele minden időjárási körülmények között, budapesti kátyúkon keresztül, földutakon, padkán, és nincs vele probléma. Persze vizes aszfalton óvatos az ember, de amúgy bírja a kiképzést (a fixes használat miatt sokszor húzok vészfékezésnél csíkot az aszfaltra...), és még nem bírtam vele úgy kanyarodni, hogy kicsússzon alólam. Biztosan van nála jobb, de hogy az sokkal többe kerül, az is biztos...
Erre ajánlom
Ez egy igazi Best Buy! A H***-ban vettem, darabját 1200Ft-ért (a belsők, amiket szintén ott vettem, 990Ft-ba kerültek per db...).
Szerinted hasznos?

l2101 avatar
l2101
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
alacsony nyomáson is kicsi a gördülési ellenállás, igen jó tapadás.Semmi gondom nem volt vele.
Hátrány
? talán gyorsabban kopik, de 1 ritchey-m van hátul az se jobb iyen téren.
Tapasztalat
Nekem 1.3as van fenn elöl , szerintem ár/érték arányos, asszem ez a legolcsóbb a slickek közt, s a legjobb is szerintem, mindenkinek ajánlom, aki aszfaltmenő. Futárok is hazsnálják, nem véletlen.
Erre ajánlom
oút +hódítása
Szerinted hasznos?

NoFear avatar
NoFear
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Jó tapadás mindenkor
Hátrány
nincs
Tapasztalat
A gyártó szerint kimondottan hegyre ajánlják, de tipikus all around külső. Nagyon erős, jól bírja a macskakövet is mindenféle sérülés nélkül, van belőle Kevlarral erősített változat is.
Erre ajánlom
Országútra, bárkinek
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.