Continental Sport Contact külső gumi

64 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 6.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



61-64 (64 vélemény)
Rendezés

RaZor avatar
RaZor
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Ez megéri az árát. Defekállósága jó, első h.keréken is yó. Halk, új aszfalton imádom. Gyors. könnyű felpakolni felnire, sikerült már kézzel is.
Hátrány
Kopik. :( mint minden gumi... Kis tapadófelület miatt, a fékút hossza nő. Elején figyelj oda, csúszik míg nem kopott be 1 kicsit ! Kamion elé majdnem becsúsztam a 2. Km-ben
Tapasztalat
Lefelé csak jó úton ajánlom ! Emelkedőn úgyse bírsz 40nel tekerni, kis sebességnél meg nem mind1 ?! :)
Erre ajánlom
Dakaron ne indulj vele :) akik nem vesznek outit, de szeretnének gyorsan menni :)
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Coutts avatar
Coutts
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Alacsony gördülési ellenállás (nagyon durván ki lehet lőni vele a zöldnél). Kurva jól néz ki. Defektálló. Esőben is viszonylag jól tapad.
Hátrány
Nem merek vele magasabb járdaszegélyre felmenni. Jobban ráz, mint egy virslibb gumi.Ha lemész vele az aszfaltról, és kicsit is laza a talaj, tolni kell a bringát. Nem mindenhol találsz hozzávaló vékony belsőt.
Tapasztalat
Én nagyon szeretem, és hajlandó vagyok elviselni a használatából fakadó apróbb kényelmetlenségeket az előnyökért cserébe. Egyszer egy éles kanyarban a homokos aszfalton hatalmasat nyaltam vele, de lehet, hogy más gumival is elestem volna.
Erre ajánlom
Városba, illetve aszfalton való túrázásra nagyon jó.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NAVIGATOR avatar
NAVIGATOR
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Gyors. Aszfalton nagyon jól tapad. Alig kopik. Defektem sem volt vele még.
Hátrány
Nem találtam ilyet.
Tapasztalat
A mindent összevetve a legjobb gumi ami a bringámon eddig volt. Persze terepen nem ezt használom, de sokkal többet ad aszfalton, mint az 5000Ft-os terepgumik az erdőben.
Erre ajánlom
Bárkinek aszfalton, ill. városi mindennapos használatra.
Szerinted hasznos?

Zelenka Attila avatar
Zelenka Attila
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Kiváló futás teljesítmény! Csendes a minták hiánya miatt! Esőben is egész korrekt a tapadása. Kanyarokban is rendben van a tiszta aszfalton. Nagyon jó defekt védeleme! (Egyszer sem kaptam defektet.)
Hátrány
A poros kanyarokban észnél kell lenni! (De hát melyik gumival nem?) Ha normális nyomáson használod akkor nagyon átadja az úthibákat.
Tapasztalat
Nos én azt kaptam a pénzemért amire számítottam, meg vagyok elégedve vele. Nyáron városba tökéletes, persze akkor ha nem járda huszár vagy. Mert ez a gumi az aszfaltra termet! Talán még annyit fűznék hozzá, hogy ezek a vékony 26" slick gumik nem Magyarországra valók, mert az utak minősége nem a legjobb, de ez nem a gumi hibája!
Erre ajánlom
Azoknak a montisoknak ajánlanám akik sokat járnak aszfalon, sebesség orientáltak és mondjuk a heti edzéseket is aszfalton végzik, továbbá azoknak még akik nem szeretik ha zümmmög alattuk a gumi.
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

61-64 (64 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

20 x 1 1/8, 26 x 1.3, 26 x 1.6, 700 x 28C,700 x 32C, 700 x 37C,


 
ajánlott nyomás (bar):

5


 
nyomás (bar):

6


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

van (Safety System)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:

450-500


 
további információk:

Jó minőségű és remek ellenálló képességű abroncs. A SafetySystem defektvédelem és a fényvisszaverős csíkok hozzátartoznak a Contact család abroncsaihoz.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Sport Contact Slick Trekkingre?
17 válasz
utolsó: 2013. aug.
Continental Sport Contact 'A' kapható még? vagy Schwalbe City Jet?
5 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Sport Contact termékkel kapcsolatban: