Continental Sport Contact külső gumi

64 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 6.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




evoearl avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Jól gördülő,defektálló, olcsó.

Hátrány

Ha tudod mire veszed, nincs.

Tapasztalat

2011.07 Virsligumis Outi-ról váltottam, cross kerót vettem, a külsőket rögtön cseréltük vmi haladósabb darabra. Outi kerómat 8 báron használtam, és még ez ráz :-)  Igaz nincs meg az a "pengése" amit megszoktam, de alig maradok el vele a régi tempomtól, viszonylag halk a Continental Sport Contact. Csak szárazon és asztfalton használom, ott nálam viszi a prímet . Bütykös gumit meg terepet, soha. Az nem az én műfajom. 85 kilómmal 5 bárral használom.

 

 

2012.04. 1400km a külsőben. Mivel beleuntam a sok rohadt autóba, az utolsó 400km főleg erdei, dűlő utakon főleg mart aszfalton mentem vele. Vagy a fene tudja, hogyan hívják az érdes, kátyús, kavicsos felületet. Mindenestre sima részek csak elvétve vannak benne. A gumi ilyen részeken is halk, ha pormentes a felület jól irányítható, jól tapadó, haladós. Kanyarban is. Kopás nem látszik, defekt nem volt. Szerintem ez baromi nagy szó, néha olyan kátyúkon küldöm át 40 felett, hogy később magam is megbánom. Fekete leves: Legnagyobb ellensége a por. Egyenesben sokat lassul, de irányítható. Kanyarban ne vadulj, kigyorsítani még lehet, de a fékezést nem tolerálja.
Földes út. Ha nincs por nincs gond, kemény talajon ugyan úgy viselkedik a Sport Contact, mint aszfalton. Perfect. Laza talajon kóvályog, mint libafos a levegőben. Nagyon lelassul. Nem oda való. Kerüld ezeket a részeket.

2012.10.06.  2500km a külsőben. Picit kopik a hátsó,de csak az. Még párszáz km. belemegy és felcserélem az elsőre. 

 

2013.07.28.  4400 km Elég rongyos a hátsó, már foszladozik, itt ott, de még bírja. Felcserélem őket. 

 

2014.04.23.  kb 7-8000 km Pontosan nem tudom a kilométert, januárban lemerült az órám, de nekem ez egy aktív év kezdet, szóval az a pár ezres bőven belement. A guminak vége, rongyos elöl hátul. Mondjuk 7000 km-et szaladt. Figyelembe véve, hogy az út kb. 50% aszfalt, a többi kemény föld és kb. 10-20% mart aszfalt, egy rendkívül éles valami amin a kavicsok jól láthatóak, tele kátyúval. Egyszóval szétmállott időette szar. Ez a 20km-es út ette meg a gumimat. Sokszor jártam rajta. Defekt nélkül. Magam sem hiszem 3 év nem igazán rendeltetés szerű használat, defekt nélkül. 

Jókor adta fel, már nagyon untam már a rázását, jó aszfalt, kemény földút nem való máshova. Most egy ballonosabbra cseréltem, ami jobban megfelel a mostani szokásaimnak. 

Verdict:  Virsli guminak vettem, országútra indult.  Ott szerintem a legjobbak között van, 28/32*622 méretben.

Erre ajánlom

Aszfalt, lehetőleg szárazon.

Ennyiért vettem
2800
52 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

20 x 1 1/8, 26 x 1.3, 26 x 1.6, 700 x 28C,700 x 32C, 700 x 37C,


 
ajánlott nyomás (bar):

5


 
nyomás (bar):

6


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

van (Safety System)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:

450-500


 
további információk:

Jó minőségű és remek ellenálló képességű abroncs. A SafetySystem defektvédelem és a fényvisszaverős csíkok hozzátartoznak a Contact család abroncsaihoz.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Sport Contact Slick Trekkingre?
17 válasz
utolsó: 2013. aug.
Continental Sport Contact 'A' kapható még? vagy Schwalbe City Jet?
5 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Sport Contact termékkel kapcsolatban: