Defekt-stop van benne, ami nekem bevált, mentem vele illetlen terepeken és bírta.
Az enyémen (26") van reflex csík is.
Mentem vele aszfalton és földúton is, benne van kb 500 km és szinte semmit sem kopott.
Nagyon jó tempót lehet vele nyomni tartósan is, nekem aszfalton kb. hosszú távon kb. +4-5 km/ó-t jelent, mivel minimális a gördülési ellenállása.
Meglepő, de jól tapadt lejtőn felfelé és lefelé is, de füves ill. földes ösvényről beszélünk, száraz időben. Sőt: toszott nagy alföldi csernozjom sárban sem csúszott meg, a terepgumisok elakadtak benne, én nem.
Murvás, nedves viszonoyk között egy darabig tapad, ami tud adni egy hamis biztonságérzetet az embernek, majd minden átmenet nélkül csúszik - óvatosan és alázatosan kell vele menni ilyen helyzetekben.
A tapasztalataim nagyrészt megerősítik a többiek véleményét.
Összességében egy jó kis gumit készített a Conti ezzel a Sport Contacttal, ami megbízható, gyors, szárza időben egész jól tapad, persze ez nem jelenti azt, hogy üvegcserepeken is büntetlenül lehetne vele menni, ahgyan ez igaz a nedves, vagy murvás útra is.
Nekem jórészt aszfaltos ill. síkvidéki túrákra nagyon jól bevált. Városba cikázni meg tökéletes, persze a vízelvezetés teljes hiányának észbentartása mellett. Az alföldi földutakon a WTB Alterrainosaurussal mertem 30-al menni, kanyarodni, ezzel nem. A WTb-vel viszont nem is mentem 30-32-es átlaggal, ami lehet, hogy nem sok, de én azt éreztem, hogy egy villám vagyok :)