Continental Tour Ride külső gumi

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 3.140 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Géza13 avatar
17 vélemény
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Vastag, kemény.

Defektállóságból jeles.

Aránylag nagy sebességnél is jól tart.

Nem kopik.

Tudásához képest igen mérsékelt ár.

Még most, 2024 tavaszán sem tartozik a drága külső gumi kategóriába, ár-érték bajnok túragumi.

Hátrány

Sóderágy, ilyesmi kerülendő vele, hamar elveszíti a tapadást. Bár ennek nyilván köze van a 37-622 mérethez is.

Ha túlfújod a gumi keménysége: Maximumra fújva azt hittem defektet kaptam, úgy rázott. Tehát ha szőrösszívű vagyok akkor a komfort miatt veszít 2 répát, gyakorlatilag az ára miatt fölösleges lenne lehúzni.

Nehezen felszerelhető de ez nem biztos hátrány, tapasztalatom szerint ami könnyen felmegy, könnyebben tönkre is megy.

Tapasztalat

Ez már az átnevezett ride tour, mivel a tour ride már kifutott. Minőség változás az előbbi gumimhoz képest, ugyanabban az árkategóriában van pedig vele. Érzésre is erős, súlyban nem találom nehéznek. Gördülési ellenállása kicsit talán nagyobb. Balaton északi-parton 2 nap volt a komolyabb teszt aminek ki lett téve, ebben volt földút, erdős terep, aszfalt, mindenhol megállja a helyét, nem kellett minden kis nyavalyától tartani, szinte hallani, hogy  az olyan kis éles kődarabokat a vastag futófelület kidobálja oldalra amelyek egy vékonyabbnál simán berágnák magukat a futófelületbe. Túrára nagyon ajánlanám, kis sebességnél is ugyanolyan szépen megy mint a Balatoni körút hosszú lejtőin, ahol néha 50 km/h sebességnél is tartani kell a gépet biztonságosan, nem vérzett el, könnyen irányítható maradt. Kopást talán még korai kijelenteni, de 40C° feletti aszfalthőt meg kemény fékezéseket kellett kibírnia, mégsem látszik rajta semmi. Mondjuk ez még csak 220km idáig, de akkor nem számolom bele az alföldön lenyomott napi 30km körüli távot, ami még olyan 500km biztosan. Nagyjából 2-3ezer kilométer után került leváltásra aminek oka nem a minősége, kopása, hanem a túl széles futófelülete volt. Az oldalfal picit repedezettnek bizonyult ennyi idő után, de én maximum nyomás környékén szeretem használni a külsőimet, ez azért nagyban belejátszik. Váltója a Contact Urban volt, amiről szintén írtam véleményt.

Erre ajánlom

Kimondottan túragumi. De a magyar szokásokat ismerve ahol  széttört üvegekbe, kövekbe futhatunk vagy épp a közmunkások között visz az út akik éppen akácot metszenek, általános használatra is nagyon jó, sőt kimondottan ajánlom éppen ezért.

Ennyiért vettem
5000
33 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

12x2.5, 16x1.75, 20x1.75 , 24x1.75, 26x1 1/2 x2, 26 x1.75, 27x1 1/4, 27x1 1/2, 28x1 1/2, 700x37C, 700 x 42C, 700 x47C,


 
ajánlott nyomás (bar):

4


 
nyomás (bar):

max. 5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

van


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:
  • van (Tour Ride Reflex)

  • nincs


tömeg:

520-940


 
további információk:

Valamennyi útfelületre kiválóan alkalmas profillal, defekt elleni védőréteggel és kiváló futási teljesítménnyel.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Tour Ride külsőgumikban milyen méretek vannak?
2 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Tour Ride termékkel kapcsolatban: