defektállósága jó
mindkét keréken jó
emelkedőn jó, lejtőn is jó, kanyarban nem nagyon lehet döntögetni.
kicsi gördülési ellenállás
aszfaltra való de ha nyugisan megyünk veles kisseb földutakon is lehet használni.
defektállósága jó
mindkét keréken jó
emelkedőn jó, lejtőn is jó, kanyarban nem nagyon lehet döntögetni.
kicsi gördülési ellenállás
aszfaltra való de ha nyugisan megyünk veles kisseb földutakon is lehet használni.
Egy erős, rendkívül rugalmas kaucsukszalag biztosítja a Touring Plus extrém ellenálló képességét. A Touring Plus igen kényelmes marad a védőbevonat ellenére is, könnyen gurul és könnyen kormányozható.
„Német technológia 1871 óta”
A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.
Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.
A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.
Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.