Continental Touring Plus külső gumi

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 9.040 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Arpiel avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A köpeny mérete 28x1.75. Én a B kategóriájú gumit használom, de nyoma sincs se külsérelmi se egyébb problémának. Nagyon könnyen gördül a köpeny, pedig 1.75 col-os. Jó a defektállósága (Safty System) egy kevlár és egy nylon réteg van benne. Eddig nem volt defektem, de nem  is lesz (na jó, van még egy über vastag Continental belső is meg egy nagyo hatékony defektmentesítő lötyi is benne). Nagyon jól tapad, még nem csúszott meg (kiv. hátsó blokkolás, de az is nehezen megy). Még alig van látható kopása (500 km). Nem tudom milyen igazi terepen, de a puha laza föld, homokba jobban elmegy mint gondoltam. De hát nem is erre való, ahová való, beton, ott nagyon jó. Kanyarodni, na azt tud. Van, hogy leér ez az, úgy döntöm a 28-as Gepidát és totál biztonságos érzést ad. Esőben is jól tapad, télen még nem próbáltam.

Hátrány

Kicsit nehéz (750 g), de van a + defektvédelmi változat az 1 kg (!), ahhoz képest könnyű :-)

Tapasztalat

Ennél jobb ár érték arányú alaktrész nincs a Földön ! 70%-al olcsóbban vettem, mint a rendes ára. Nagyon jó külső városban és túrára, ha nem akarod, hogy kirázza a gép belőled a sz...t is. Nem kell nyavajgós 2-3 cm "széles" gumi ! Minimum 4 cm (ez 44mm) ! Milyé ? Me ebben az országban olyanok az utak, mint a háborúban voltak németországban. Egyszerűen nem értem a sznobériával kevert butító megszokást városi, túra bringákon, mikor ott bénáznak a virsligumikkal. Az országúti verseny, sebesség mániás meg edző (fitnessz óóó) bringán lehet köröm vékony gumi, de a többin hiba ! Buta hiba ! Ez volt a véleményem.

Erre ajánlom

Városi mindenes, meg túra, esetleg földutas felfedezés.

Ennyiért vettem
1800
Mért tömeg
750 g
Csatolt képek
Continental Touring Plus  2011 külső gumi
Continental Touring Plus
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24x1.75
  • 26x1.75
  • 28x1.10
  • 28x1 1/4
  • 28x1 3/8
  • 28x1.6
  • 28x1.75
  • 28x1 1/2

 
ajánlott nyomás (bar):

4


 
nyomás (bar):

max. 5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nem


 
defektvédelem:

van (Safety System)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van (Touring Plus Reflex)


tömeg:

585g-1025g


 
további információk:

Egy erős, rendkívül rugalmas kaucsukszalag biztosítja a Touring Plus extrém ellenálló képességét. A Touring Plus igen kényelmes marad a védőbevonat ellenére is, könnyen gurul és könnyen kormányozható.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Touring Plus termékkel kapcsolatban: