defektállóság hibátlan
reflex csík
sokféle méretválaszték
sokoldalú mintázat
könnyen elérhető
"B" kategóriásként potom pénzért adták a Continental Touring Plus-t
magas ár : (
gyorsan öregszik, repedezik, szétnyílik a Touring Plus
nagyon feszes a drótperem
Már nincs meg a fotó arról, ami pár éve bringamosáskor várt rám: a szövet (tehát nem a futófelület!) barázdák között lapult egy darab üvegszilánk. derűs volt kipiszkálni onnan : ) szóval a defektállóságára tényleg nincs panasz.
622-32 méretben használom, ez már a második-harmadik garnitúra. "B" kategóriásként 2-3000 Ft-ot a hülyének is megért. Most a standard minőségűeket 8000 felett vesztegetik, ennyit nem ér meg szerintem. 2011 telén tettem egy kósza kísérletet másik gumival (CST Salveo), mert ez túl keménynek ítéltem hóban-fagyban. Hát hiba volt. Az sokkal keményebb volt ennél.
Nagy hátránya számomra, hogy használat nélkül (a szekrényben) is hamar meglátszik rajta az idő: elkezd töredezni, repedezni, szétnyílni. ez menettulajdonságban persze nem észrevehető, de azért eléggé zavaró minden nap szembesülni vele, hogy a gumidnak meg vannak számlálva a napjai.
Az oldalában húzódó drótperem iszonyatosan feszes. A felrakás+ leszedés kínszenvedés minden alkalommal. (32-622) viszont a defektvédelem miatt nem sűrűn van erre szükség.
Egy közepes súlyú trekkinggel (16,5 kg) nálam kb. 6-8000 km-t bír a Continental Touring Plus. Amúgy jól kapaszkodik aszfalton és laza földúton. Murva ill. sóder nem az ő pályája, de hát nem is erre tervezték. 5-6 bart bírja, terheléstől függően. A nagy sebességeknél (50-60 km/h) kicsit izeg-mozog, de nem vészes, hiszen ez sem a fő profilja. A jól megtervezett barázdásossága miatt viszont hangosabb a szokásosnál szerintem. Amúgy remek darab.
trekking túrákra, városi túrákra, de csak akkor ha elég gyakran használod, különben félő, hogy hamar elöregszik és nem tudod kihasználni az amúgy remek minőség nyújtotta előnyöket.