Continental Touring Plus külső gumi

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 9.040 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Vegha avatar
23 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

defektállóság hibátlan

reflex csík

sokféle méretválaszték

sokoldalú mintázat

könnyen elérhető

"B" kategóriásként potom pénzért adták a Continental Touring Plus-t

Hátrány

magas ár : (

gyorsan öregszik, repedezik, szétnyílik a Touring Plus

nagyon feszes a drótperem

Tapasztalat

Már nincs meg a fotó arról, ami pár éve bringamosáskor várt rám: a szövet (tehát nem a futófelület!) barázdák között lapult egy darab üvegszilánk. derűs volt kipiszkálni onnan : ) szóval a defektállóságára tényleg nincs panasz.

622-32 méretben használom, ez már a második-harmadik garnitúra. "B" kategóriásként 2-3000 Ft-ot a hülyének is megért. Most a standard minőségűeket 8000 felett vesztegetik, ennyit nem ér meg szerintem. 2011 telén tettem egy kósza kísérletet másik gumival (CST Salveo), mert ez túl keménynek ítéltem hóban-fagyban. Hát hiba volt. Az sokkal keményebb volt ennél.

Nagy hátránya számomra, hogy használat nélkül (a szekrényben) is hamar meglátszik rajta az idő: elkezd töredezni, repedezni, szétnyílni. ez menettulajdonságban persze nem észrevehető, de azért eléggé zavaró minden nap szembesülni vele, hogy a gumidnak meg vannak számlálva a napjai.

Az oldalában húzódó drótperem iszonyatosan feszes. A felrakás+ leszedés kínszenvedés minden alkalommal. (32-622) viszont a defektvédelem miatt nem sűrűn van erre szükség.

Egy közepes súlyú trekkinggel (16,5 kg) nálam kb. 6-8000 km-t bír a Continental Touring Plus. Amúgy jól kapaszkodik aszfalton és laza földúton. Murva ill. sóder nem az ő pályája, de hát nem is erre tervezték. 5-6 bart bírja, terheléstől függően. A nagy sebességeknél (50-60 km/h) kicsit izeg-mozog, de nem vészes, hiszen ez sem a fő profilja. A jól megtervezett barázdásossága miatt viszont hangosabb a szokásosnál szerintem. Amúgy remek darab.

Erre ajánlom

trekking túrákra, városi túrákra, de csak akkor ha elég gyakran használod, különben félő, hogy hamar elöregszik és nem tudod kihasználni az amúgy remek minőség nyújtotta előnyöket.

Ennyiért vettem
2000
Csatolt képek
Continental Touring Plus külső gumi
Continental Touring Plus külső gumi
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24x1.75
  • 26x1.75
  • 28x1.10
  • 28x1 1/4
  • 28x1 3/8
  • 28x1.6
  • 28x1.75
  • 28x1 1/2

 
ajánlott nyomás (bar):

4


 
nyomás (bar):

max. 5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nem


 
defektvédelem:

van (Safety System)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van (Touring Plus Reflex)


tömeg:

585g-1025g


 
további információk:

Egy erős, rendkívül rugalmas kaucsukszalag biztosítja a Touring Plus extrém ellenálló képességét. A Touring Plus igen kényelmes marad a védőbevonat ellenére is, könnyen gurul és könnyen kormányozható.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Touring Plus termékkel kapcsolatban: