Continental Touring Plus külső gumi

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 9.040 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




jeanlegrand69 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Korábban, mivel napi 30-40 km-t tekerek, mindenhova azzal megyek, hagyományos gumim volt.

Akkor sokaltam be, amikor már Budapesten havi 2-3 defektem volt és kezdtem megunni az útszéli defektjavítást. Ez főleg akkor ciki, ha az ember időre megy bizonyos dolgokat elintézni.

Na akkor kerestem egy defekttűrő gumit és a Continental Touring plus-ra esett a választás.

Elsőre drágának tünt a hagyományos abroncsokhoz képest, de a defektállóság minden árat megér!!!

Főként aszfalton használom, elvétve terepen is. Kb.2 évet bírt ki nálam, utána már eléggé elkopott és cserére volt szükség. 

Mindkét kerékre ajánlom, mondom ezt azért is, mert ép a minap egy másik bringával mentem, amin csak a hátsó keréken volt defekttűrő gumi és az első felszedett két szúrós termést a fáról ami kilyukasztotta a kerekét.

A gumi nem erősen bordázott, így hajlamosabb a megcsúszásra emelkedőn vagy vizes úton. 

Nagy sebességnél tökéletesen viselkedik, a tapadás semmit sem csökken. 

Vizes-poros úton, a hóról nem beszélve, óvatosan közlkedeni kanyarokban.

Hátrány

Az átlagos gumihoz képest nehezebb, viszont cserébe nyugodtan közlekedhetsz bárhol.

Erre ajánlom

Főleg városba és könnyű terepre.

Ennyiért vettem
7.800
Csatolt képek
Continental Touring Plus  2009 külső gumi
A létező legjobb defektvédelem még új!
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24x1.75
  • 26x1.75
  • 28x1.10
  • 28x1 1/4
  • 28x1 3/8
  • 28x1.6
  • 28x1.75
  • 28x1 1/2

 
ajánlott nyomás (bar):

4


 
nyomás (bar):

max. 5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nem


 
defektvédelem:

van (Safety System)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van (Touring Plus Reflex)


tömeg:

585g-1025g


 
további információk:

Egy erős, rendkívül rugalmas kaucsukszalag biztosítja a Touring Plus extrém ellenálló képességét. A Touring Plus igen kényelmes marad a védőbevonat ellenére is, könnyen gurul és könnyen kormányozható.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Touring Plus termékkel kapcsolatban: