Continental Touring Plus külső gumi

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 9.040 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




beci avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Defektet nem ismeri,sebességre termett!
Hátrány
Talán hogy a poros,murvás betonon/aszfalton húzósabb kanyarvételnél enyhén csúszik,de nem vészes,korrigálható,kézben tarható.
Tapasztalat
Vadásúj gépem elsõ napja végét egy alattomos tüske általi "lassúdefektel" kezdte,ezért rögtön gumicsere mellett döntöttem.Másnap az Örsön lévõ Big-bike-ba berontva közöltem a méretet,meg hogy lehetõleg continentalt kérek.Ezt a változatot nyomták a kezembe,s mivel az árat olcsóbbnak találtam annál amit elképzeltem,megvettem,haza gumi fel//belsõt is cseréltem,hagy kezdjen tiszta lappal// s azóta is ezzel hajtok,s mivel nagyjából hasonló útvonalon közlekedem/népliget belsõ részén által/mint az elsõ nap,és tüskéknek,s egyebeknek nyoma sincs ezért bátran állíthatom bírja a strapát!
Erre ajánlom
Városba mindennapi használatra,annak aki szeret sietni,de nem kedveli a defektet,valamint országútra túrázáshoz.
Ennyiért vettem
2900
24 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24x1.75
  • 26x1.75
  • 28x1.10
  • 28x1 1/4
  • 28x1 3/8
  • 28x1.6
  • 28x1.75
  • 28x1 1/2

 
ajánlott nyomás (bar):

4


 
nyomás (bar):

max. 5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nem


 
defektvédelem:

van (Safety System)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van (Touring Plus Reflex)


tömeg:

585g-1025g


 
további információk:

Egy erős, rendkívül rugalmas kaucsukszalag biztosítja a Touring Plus extrém ellenálló képességét. A Touring Plus igen kényelmes marad a védőbevonat ellenére is, könnyen gurul és könnyen kormányozható.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Touring Plus termékkel kapcsolatban: