Continental Travel Contact külső gumi

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 12.044 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




xcarlos avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Új dimenziókat nyitott meg előttem ez az abroncs. :)

Főleg aszfalton tekerek. Előtte évekig 1.9-es Ritchey Speedmax-ok voltek e+h, (ezek sem túl nagy ellenállásúak) a csere után szinte megtáltosodott a gép... szinte percekkel rövidültek a menetidők. :)

(Annyit tennék hozzá, hogy az általam használt abroncsok "B" kategóriásak, enyhe szépséghibával itt-ott.)

Elől-hátul ilyet használok. 

Gördülési ellenállása a 0-hoz konvergál, hangtalan...csak úgy suhan..(3,5-4 bar nyomással használom, természetesen ilyenkor minden kis kavicsot és egyenetlenséget érezni lehet.) 

Száraz aszfaltra találták ki, nagyon jól tapad kanyarokban is, ezzekkel igazán lehet "tépni".

Enyhén nedves aszfalton is megállja helyét. 

Defektállóság: szerintem korrekt, mentem már át vele üvegszilánkon és egyéb szörnyűségeken, nem egyszer, kibírta. Amúgy párszor volt már defektem, de: - utcára dobott rajzszeg ellen max. traktorgumi véd. :) (a többi meg gagyi felniszalag miatt volt)

Kopást még nem nagyon tapasztaltam, pedig fél éve szinte minden nap tekerek.

 

Hátrány

Locsogó esőben már óvatosan kell közlekedni vele, mert nem a legjobb a profil vízelvezető képessége. (volt alkalmam párszor tesztelni)

A sarat érdemes kerülni vele.

Hóban/havas, hókásás, jégkásás aszfalton "életveszélyes", bármilyen irányba képes váratlanul megindulni, szóval télen nem túl ideális.

Tapasztalat

Az eddig megtett kb 1000km után is úgy érzem, jól jártam velük.

Van azért még néhány aszfaltra való Conti abroncs, amit ki szeretnék próbálni. ;)

A következő télre azért majd be kell újítanom valami szöges gumikat... :D 

Erre ajánlom

Sebesség és hangtalan haladás megszállottjainak, aszfaltra, száraz, kemény földutakara, városba, túrázásra.

Márciustól novemberig. ;) 

Ennyiért vettem
5000 / pár
Csatolt képek
Continental Travel Contact  2009 külső gumi
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26x1.75
  • 26x2.0
  • 28x1 3/8
  • 28x1.6
  • 28x2.0

 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 5.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:
  • van (Safety System)

  • nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:
  • van (Travel Contact Reflex)
  • nincs

tömeg:

550g - 700g


 
további információk:

A világcsavargó. Tervezőasztalon nem lehet gumiabroncsot kifejleszteni a világcsavargók számára. Ezért használtuk fel Tilmann Waldthaler minden tapasztalatát a TravelContact kifejlesztéséhez. Az általa megszabott követelmények egyértelműek voltak: nagy teherbírású, robosztus szövetváz, mely kopás- és vágásálló, emellett hatékony defektvédelemmel rendelkezik, végül de nem utolsó sorban. Olyan futófelülete van, melyen gyorsan és biztonságosan lehet kalandozni a világban. Természetesen hajtogatható változat is létezik, melyet tartaléknak magunkkal vihetünk. A TravelContact mindenfajta útra ideális túragumi – akár a németországi Weser folyóhoz, akár egy pán-amerikai körútra megyünk.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Bírni fogja a Continental Travel Contact a 6 bar nyomást?
5 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Travel Contact termékkel kapcsolatban: