Új dimenziókat nyitott meg előttem ez az abroncs. :)
Főleg aszfalton tekerek. Előtte évekig 1.9-es Ritchey Speedmax-ok voltek e+h, (ezek sem túl nagy ellenállásúak) a csere után szinte megtáltosodott a gép... szinte percekkel rövidültek a menetidők. :)
(Annyit tennék hozzá, hogy az általam használt abroncsok "B" kategóriásak, enyhe szépséghibával itt-ott.)
Elől-hátul ilyet használok.
Gördülési ellenállása a 0-hoz konvergál, hangtalan...csak úgy suhan..(3,5-4 bar nyomással használom, természetesen ilyenkor minden kis kavicsot és egyenetlenséget érezni lehet.)
Száraz aszfaltra találták ki, nagyon jól tapad kanyarokban is, ezzekkel igazán lehet "tépni".
Enyhén nedves aszfalton is megállja helyét.
Defektállóság: szerintem korrekt, mentem már át vele üvegszilánkon és egyéb szörnyűségeken, nem egyszer, kibírta. Amúgy párszor volt már defektem, de: - utcára dobott rajzszeg ellen max. traktorgumi véd. :) (a többi meg gagyi felniszalag miatt volt)
Kopást még nem nagyon tapasztaltam, pedig fél éve szinte minden nap tekerek.
Locsogó esőben már óvatosan kell közlekedni vele, mert nem a legjobb a profil vízelvezető képessége. (volt alkalmam párszor tesztelni)
A sarat érdemes kerülni vele.
Hóban/havas, hókásás, jégkásás aszfalton "életveszélyes", bármilyen irányba képes váratlanul megindulni, szóval télen nem túl ideális.
Az eddig megtett kb 1000km után is úgy érzem, jól jártam velük.
Van azért még néhány aszfaltra való Conti abroncs, amit ki szeretnék próbálni. ;)
A következő télre azért majd be kell újítanom valami szöges gumikat... :D
Sebesség és hangtalan haladás megszállottjainak, aszfaltra, száraz, kemény földutakara, városba, túrázásra.
Márciustól novemberig. ;)