Continental Travel Contact külső gumi

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 12.044 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (15 vélemény)
Rendezés

azaki71 avatar
33 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2022, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Viszonylag lassan kopik,
Elfogadható a súlya,
Átlagosnál jobb a defekt állósága, 

Hátrány

Max az ára,

Tapasztalat

Minden terepen használható (kompromisszummal) túra, vagy divatos szóval gravel külső.
Pozitívan tudok róla írni, meglepően jól teljesít száraz terepen, erdei - mezőgazdasági és murvás - kavicsos föld utakon,  pár kivétellel, mindenhol jó volt a tapadás. Nyilván nem verseny tempóban használom, de 30km/h ig terepen is problémamentesen tudtam vele haladni
Sziklás terepre nem való.
Aszfalton egyértelműen jó.
Enyhén sáros utakon óvatosan elmegy, de ott a hátsó hamar elveszti a tapadást..
A mély homokos talaj kivételével az első keréken mindig megvolt a tapadás és a kormányozhatóság.
(Azt tapasztaltam, hogy a Continental Double fighter-hez képest, a simább felülete ellenére a Travel contact jobb minden körülmények között)
Terepen kell az alacsony nyomás, hogy az oldalbütyköknek legyen esélyük megkapaszkodni, ugyanakkor egy keményebb összetételű gumiról van szó, ami még alacsony nyomáson is mértékkel biztosit rugalmasságot, de valamit valamiért.
Vegyes terep használat mellet  2.0Bar nyomáson használtam, de amikor csak aszfalton vezettet az utam akkor 4.0barra fújtam. 
Összességében egy jó külső, maximálisan elégedet voltam vele. A több mint 4000km alatt 1db defektem volt.
 

Erre ajánlom

Városi, kirándulós, túrázásra, vegyes útburkolatú utakon történő felhasználásara. annak aki 50 - 50%ban használja a kerékpárt aszfalton és terepen.

Ennyiért vettem
11700
Mért tömeg
670 g
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

CASPARUS avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kicsi a gördülési ellenállása, könnyű, jól látható sötétben, ha megvilágítanak

Hátrány

Az oldalfala nekem már a következő szezonra repedezni kezdett, pedig tároláskor nem hagytam megrogyni, többször utána fújtam. Kövek könnyen fölhasogatják!

Tapasztalat

Tavaly ősszel vettem nagyon jó áron (az egyiket 5eFt.-ért, majd pár héttel később az interneten 2800.-ért, mindkettőt újonnan). Kb. fél évig nem használtam (téli időszak), mert másikkal mentem, de azért odafigyeltem rá. Ettől függetlenül tavaszra már erősen kezdett repedezni mindkettőnek az oldalfala. Az első májusi utam során lenyírt fű szóródott az útra (vastagon), nem sokkal később az oldalfalán kapott defektet ("királydinnyemag"), majd nyáron főúton alig 10km után a futófelületét hasogatták ki több helyen az út szélére verődő apró kövek. Sógorom azt mondta: túl keményre fújtam. Tényleg jól hasított, de a megengedett nyomásértéken belül volt.

Erre ajánlom

Nem ajánlom!!

Ennyiért vettem
4000
11 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Genesis avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon jó kis gumi ez a continental, megvan tavasz óta és már pár kilóméter van benne (pl balaton kör stb) én montin használom de sima átlagos döngölt földúton is tökéletes szilláa és kavicsos út a halála de nem is oda tervezték,nekem a safety system változat van és mellete kevláros is,nagyon meg vagyok vele elégedve,betonon szinte semmi gördülési ellenállása nincs,nagyon lehet vele haladni én 5 báron használom és szuper,defekt állóságárol csak annyit hogy törött sörörüvegen csapattam át vele este(mivel nem láttam) és csak úgy ropogott a kerék alatt de meg se kottyant neki,igaz nagyon megilyedtem.

Hátrány

semmi!!!!

Tapasztalat

imádom nagyon jó várossálló gumi a Travel Contact, ha nem terepeznék akkor csak eszt használnám,4000km van már benne és meg se látszik rajta.

Erre ajánlom

világjáró túra,város

Ennyiért vettem
2000ft/db
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kakukkmarci avatar
25 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A cross felnimre feltéve csak 27 mm széles, így lényegesen karcsúbb mint az előd.

Emiatt sokkal gyorsabb is, keskenysége ellenére új korában vékony jeges havon is mentem vele és nem hagyott cserben.

Több mint 8000 km van már bennük és eddig még nem kaptam defektet.

- 6,5-7 barig nyomhatók

- 70 km/h fölötti sebesség elérését is lehetővé teszi, és ilyenkor is biztonságban érzi magát az ember.

- Van az oldalán reflex csík.

- Se esés se megcsúszás egy év alatt.

Hátrány

- Nem tudok, amikor végleg elkopik akkor is ilyet szeretnék.

Tapasztalat

Az előd SCHWALBE CX Comp-hoz képest azonnali sebesség növekedés tapasztalható, minimum 10%-kal gyorsabb. Nedves úton sem csúsztam meg vele.

4000 km körül az első és ahátsó helyet cserélt, jelenleg elég "slickes" mindkettő, de még remélem kibírják egy ideig.

Erre ajánlom

Olyanoknak, akik szeretnek 30 km/h körüli átlaggal hosszabb túrákat is megtenni, és nem zárják ki, hogy föld, vagy dózer uton hajtsanak.

 

Ennyiért vettem
3000
Csatolt képek
Continental Travel Contact  2010 külső gumi
18 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gm9 avatar
89 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó a defektállósága, van benne valamilyen védelem.
Nem nagyon kopik aszfalton.
Kicsi a gördülési ellenállása.

Hátrány

Terepen vagy nedeves körülmények között azért van nála jobb.
A festés lekopott kicsit.

Tapasztalat

Szerintem még jó ideig fenn lesz a bringán.

Erre ajánlom

Aszfalton való túrázgatás

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Continental Travel Contact  2007 külső gumi
Continental Travel Contact  2007 külső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

barbusbarbus avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
kopás álló, halk "suhan":-),roppant gyors,defekt álló,
Hátrány
kavicsot, murvát, mély homokot ,sarat nem szereti "igaz nem is erre tervezték",drága (vagyis szemlélet kérdése) nem olcsó:-))
Tapasztalat
Kerékpárral együtt vettem fél éve.Kopást azóta nem tapasztaltam   4-4/5 bar-os nyomással napi használat mellett . Kanyart jól veszi a kis oldalbütykök megfogják a nedves aszfalton is.Csatlakozom az előttem szólókhoz sárban használhatatlan.De a gumi védelmében ,mivel városi gumi nem is igazán kell tudnia a saras utakat.Aki bringázott már a Petőfi-híd-tól a Magit-híd-i szakaszig az jól tudja mennyi üvegtörmelékkel kell megküzdenie a gumiknak. Ugyanis a Duna parti szórakozóhelyek mulatós vendégei földhöz vagdossák a sörös ,pálinkás boros üvegeket:((. Nos ezen a szakaszon rendszeres használat mellett eddig megúsztam "hova kopogjam"defekt nélkül, pedig komoly vágások látszanak rajta. Előző gumim havi szinten adta meg magát.Csak városi bringás tapasztalatom van vele tehát arra ajánlom mindenkinek ,viszont arra nagyon.Mivel arra lett kitalálva!!!!Kicsit drága 6000-8000 /db Ft boltfüggő.
Erre ajánlom
városi bringára tavasztól őszig
Ennyiért vettem
Kerékpárral vettem
Csatolt képek
Continental Travel Contact  2009 külső gumi
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

uhu avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Alacsony gördülési ellenállás

-Szinte hangtalan

-Reflex csíkos

-Könnyű felrakni

-Continental

 

 

 

Hátrány

-Satuzásnál tényleg kopik

- Egy-két aszfaltfelgyűrődésen nekem is oldalra vándorol. 

 

Erre ajánlom
622*38 méretben vettem. Előtte Kenda Crossplus 622*40 volt. Nem sokkal keskenyebb, de sokkal gyorsabb és csendesebb. Ha a defektállósága is ilyen jó lesz, akkor nagyon megérte megvenni. Aszfalton , könnyű terepen próbáltam csak, de ott jól teljesített. Nekem nem rázott sőt komfortosnak mondanám pedig 4,5-5 bar nyomáson használom. Kisebb ugrásokat is jól viseli.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rotty avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Kiváló defektvédelem

- alacsony gördülési ellenállás aszfalton, "hasít"

- jó tapadás kanyarban is

- sármentes földúton is jól irányítható

- kopás minimális

Hátrány

- drága, mostanában nehezebben beszerezhető (nekem másodosztályú, reflexcsík nélküli, drótperemes van)

- murvás úton nagyon instabil, néhány centis peremeken (pl földúton keskenyebb nyomvályú  szélén, aszfalt-felgyűrődésen) könnyen oldalra csúszik, az oldalfogak nem fogják meg ilyen szituációban

- vízelvezetése nem túl jó, nem oldalra tolja a vizet

- sáros úton használhatatlan

 

Erre ajánlom
Száraz aszfalton hibátlan, döngölt földúton, jobb erdei utakon szintén megfelelő. Nedves aszfalton sem tapasztaltam csúszást, bár ilyenkor nyilván óvatosabb az ember. Sár nagy ellensége (nem is erre tervezték), és a köves-kavicsos utakon is bizony csúszkál oldalra, ha nem apróköves útról van szó. Hóban valóban életveszély, még olvadás volt, amikor föltettem a gumikat, gondoltam azért kipróbálom, az eredmény: az évi két esésemet egyből elhasználtam az első 500 méteren... :) Mindezek ellenére nagyon szeretem, mert az aszfalton kiváló, jól tapad, és erdei utakon is jól használható, valóban jó kompromisszum! 2000 km lehet bennük, defektem eddig nem volt vele.
Ennyiért vettem
3800/db
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gibifiu avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Két éve megvan, de defektem még nem volt. (Előtte 2-3 havonta 1-1 defekt azért befigyelt.)
  • Nagyon csendes.
  • Lassan kopik. 
  • Nem drága
  • Terepen is használom, jól viszi a murvát is, nem csúszkál.
  • Városban esőben, sárban is gond nélkül elgurul.
Hátrány
  • Jobban bedönteni nem nagyon merem.
  • Homokban nem az igazi.
  • Kezd az első gumim kicsit kirepedni oldalt.
  • Elbírna egy oldalsó fényvisszaverő csíkot.
Tapasztalat
Nem bántam meg, hogy ezt vettem, de lehet, hogy egy még városiasabb gumit veszek legközelebb, de az is Conti lesz, mert bevált.
Erre ajánlom
Városi bringásoknak, akik túráznak is olykor.
Ennyiért vettem
2000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tib78 avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Csak néhány napja vettem ezt a külsőt,de kipróbáltam mindenféle úton.Sima aszfalton halk,nagyon jó a tapadása(kanyarban is).Az eső utáni nyálkás uton is megállja a helyét,ugyanúgy,mint száraz földúton.A sarat kerülni vele,mert megcsúszik valamelyik irányba.
Hátrány
Hátrányáról annyit,hogy állitólag defekt mentes,nekem második használatkor sikerult az ellenkezőjét bebizonyitanom..Nem sima uton a s..rt kirázza az emberből,érdemes kényelmesebb ülést beszerezni.Esőben csak ovatosan menni vele,erősebb fékezésnél kicsúszik alólunk.
Erre ajánlom
Mindenkinek ajánlom sima aszfaltra,kissebb száraz idős túrára.
Ennyiért vettem
5000ft-ért
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xcarlos avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Új dimenziókat nyitott meg előttem ez az abroncs. :)

Főleg aszfalton tekerek. Előtte évekig 1.9-es Ritchey Speedmax-ok voltek e+h, (ezek sem túl nagy ellenállásúak) a csere után szinte megtáltosodott a gép... szinte percekkel rövidültek a menetidők. :)

(Annyit tennék hozzá, hogy az általam használt abroncsok "B" kategóriásak, enyhe szépséghibával itt-ott.)

Elől-hátul ilyet használok. 

Gördülési ellenállása a 0-hoz konvergál, hangtalan...csak úgy suhan..(3,5-4 bar nyomással használom, természetesen ilyenkor minden kis kavicsot és egyenetlenséget érezni lehet.) 

Száraz aszfaltra találták ki, nagyon jól tapad kanyarokban is, ezzekkel igazán lehet "tépni".

Enyhén nedves aszfalton is megállja helyét. 

Defektállóság: szerintem korrekt, mentem már át vele üvegszilánkon és egyéb szörnyűségeken, nem egyszer, kibírta. Amúgy párszor volt már defektem, de: - utcára dobott rajzszeg ellen max. traktorgumi véd. :) (a többi meg gagyi felniszalag miatt volt)

Kopást még nem nagyon tapasztaltam, pedig fél éve szinte minden nap tekerek.

 

Hátrány

Locsogó esőben már óvatosan kell közlekedni vele, mert nem a legjobb a profil vízelvezető képessége. (volt alkalmam párszor tesztelni)

A sarat érdemes kerülni vele.

Hóban/havas, hókásás, jégkásás aszfalton "életveszélyes", bármilyen irányba képes váratlanul megindulni, szóval télen nem túl ideális.

Tapasztalat

Az eddig megtett kb 1000km után is úgy érzem, jól jártam velük.

Van azért még néhány aszfaltra való Conti abroncs, amit ki szeretnék próbálni. ;)

A következő télre azért majd be kell újítanom valami szöges gumikat... :D 

Erre ajánlom

Sebesség és hangtalan haladás megszállottjainak, aszfaltra, száraz, kemény földutakara, városba, túrázásra.

Márciustól novemberig. ;) 

Ennyiért vettem
5000 / pár
Csatolt képek
Continental Travel Contact  2009 külső gumi
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bence84 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Még csak most tettem rá fel, 30 km megtétele után ezek az első benyomások. Egy év múlva majd frissítem :)

- Defektállóság: ZP környékén átkeltem az üveghegyeken és semmi gondja, szóval eddig kiváló

- Tapadás: szárazon kiváló,  esőben még nem próbáltam, lehet neki dönteni, fogja rendesen az utat. Kavicson már vicceskedik: 30-nál gyorsabban nem érdemes hajtani.

- Gördülési ellenállása kicsi, simán tartható vele egy minimális kondíciójú bringásnak a 30-35km/h hosszú távon.

 

Hátrány
- Kopás: szeretek satuzni és azt nem nagyon komálja. Vastagon lejött egy 40-ről 0-ra fékezéskor egy tenyérnyi rész, iszonyat büdös füstje van. Az ez előtti gumim (Kenda) 16 évet bírt egyetlen defekt nélkül és alig kopott le belőle valami. Szóval nagyon puha, ne satuzzon vele senki, ha nem muszáj.
Erre ajánlom
Ajánlom mindenkinek! XC, város, kevés terep.
Ennyiért vettem
2900
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xotom avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Safety System, defektem nem volt. Kopás nincs, ennyi idő alatt a Kellys Cobrán kopás volt megfigyelhető.

Jól tapad szárazon és nedves felületen is, ugyanakkor kicsi a gödülési ellenállása, nagyobb sebességeket érek el a Cobránál. Én leginkább aszfalton hajtok, de poros talajon sem volt gondom vele. 

Hátrány
Ilyenről nem tudok beszámolni
Tapasztalat
Kellys Cobrán 2.0 volt korábban, az hangos, lassú, nedves aszfalton csúszott. Ez csendes, gyors, és nem csúszik.
Erre ajánlom
Aszfaltra.
Ennyiért vettem
5000/pár
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Totya avatar
Totya
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Safety system kevláros védelem, reflektoros csíkkal, nehezen kopik (komolyan), olcsó
Hátrány
mihez képest? 2.1 után szét fogja rázni a belső szerveid.
Tapasztalat
Nekem sok gumma után ő bizonyult ideális választásnak (1.75). Mivel nem csak műúton megyek, hanem járok a Pilisben, Budai hegységben a túristautakon jó időben, olyan gumi kellet amivel tudom tartani tartósan a 30-as tempót műúton, amíg elérek a kiszemelt erdőig, és odabennt is bírja a kiképzést (természetesen száraz időben,kemény földúton). Viszont szétrázza a hátsómat nagyon, és ez komoly hátrány annak aki hátfájós. Összegezve a legideálisabb annak a fajta bringásnak, aki vegyes terepen használja a kerékpárját.
Erre ajánlom
Montira, trekkingre. Alapvetően annak aki túrázni jár vegyesen, inkább országúton, de döngölt földúton, murvás terepen is előfordul 30-40%-os gyakorisággal.
Ennyiért vettem
1400
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szellemkutya avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Continental Travel Contact - rendkívül ideális aszfaltra és murvás útra egyaránt - trekking köpeny városi, erdei vagy mezei utakhoz - nagyon jó utazókomfort alacsony gördülő-ellenállás mellett - tönkretehetetlen, hosszú élettartamú futófelület - a Safety System kevlaros defekt elleni védelmének köszönhetően remek védelmet nyújt a defektek ellen - az oldalbütykök extra biztonságot nyújtanak a kanyarodásnál!
Hátrány
Nem tok. róla!
Tapasztalat
Én a trekkel együtt "kaptam"! Nem olcsó, de nagyon megéri annak aki sokat teker! Salak, hepehupa, göröngyök, kisebb szilánkok meg sem kottyannak neki! Kanyarokban nagyon jól fekszik! Egyszerűen nem kopik!
Erre ajánlom
Aki biciklivel jár! :) Városba, nem csak betonra!
19 olvasó 58%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (15 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26x1.75
  • 26x2.0
  • 28x1 3/8
  • 28x1.6
  • 28x2.0

 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 5.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:
  • van (Safety System)

  • nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:
  • van (Travel Contact Reflex)
  • nincs

tömeg:

550g - 700g


 
további információk:

A világcsavargó. Tervezőasztalon nem lehet gumiabroncsot kifejleszteni a világcsavargók számára. Ezért használtuk fel Tilmann Waldthaler minden tapasztalatát a TravelContact kifejlesztéséhez. Az általa megszabott követelmények egyértelműek voltak: nagy teherbírású, robosztus szövetváz, mely kopás- és vágásálló, emellett hatékony defektvédelemmel rendelkezik, végül de nem utolsó sorban. Olyan futófelülete van, melyen gyorsan és biztonságosan lehet kalandozni a világban. Természetesen hajtogatható változat is létezik, melyet tartaléknak magunkkal vihetünk. A TravelContact mindenfajta útra ideális túragumi – akár a németországi Weser folyóhoz, akár egy pán-amerikai körútra megyünk.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Bírni fogja a Continental Travel Contact a 6 bar nyomást?
5 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Travel Contact termékkel kapcsolatban: