Continental Travel Contact külső gumi

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 12.044 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




azaki71 avatar
33 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2022, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Viszonylag lassan kopik,
Elfogadható a súlya,
Átlagosnál jobb a defekt állósága, 

Hátrány

Max az ára,

Tapasztalat

Minden terepen használható (kompromisszummal) túra, vagy divatos szóval gravel külső.
Pozitívan tudok róla írni, meglepően jól teljesít száraz terepen, erdei - mezőgazdasági és murvás - kavicsos föld utakon,  pár kivétellel, mindenhol jó volt a tapadás. Nyilván nem verseny tempóban használom, de 30km/h ig terepen is problémamentesen tudtam vele haladni
Sziklás terepre nem való.
Aszfalton egyértelműen jó.
Enyhén sáros utakon óvatosan elmegy, de ott a hátsó hamar elveszti a tapadást..
A mély homokos talaj kivételével az első keréken mindig megvolt a tapadás és a kormányozhatóság.
(Azt tapasztaltam, hogy a Continental Double fighter-hez képest, a simább felülete ellenére a Travel contact jobb minden körülmények között)
Terepen kell az alacsony nyomás, hogy az oldalbütyköknek legyen esélyük megkapaszkodni, ugyanakkor egy keményebb összetételű gumiról van szó, ami még alacsony nyomáson is mértékkel biztosit rugalmasságot, de valamit valamiért.
Vegyes terep használat mellet  2.0Bar nyomáson használtam, de amikor csak aszfalton vezettet az utam akkor 4.0barra fújtam. 
Összességében egy jó külső, maximálisan elégedet voltam vele. A több mint 4000km alatt 1db defektem volt.
 

Erre ajánlom

Városi, kirándulós, túrázásra, vegyes útburkolatú utakon történő felhasználásara. annak aki 50 - 50%ban használja a kerékpárt aszfalton és terepen.

Ennyiért vettem
11700
Mért tömeg
670 g
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26x1.75
  • 26x2.0
  • 28x1 3/8
  • 28x1.6
  • 28x2.0

 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 5.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:
  • van (Safety System)

  • nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:
  • van (Travel Contact Reflex)
  • nincs

tömeg:

550g - 700g


 
további információk:

A világcsavargó. Tervezőasztalon nem lehet gumiabroncsot kifejleszteni a világcsavargók számára. Ezért használtuk fel Tilmann Waldthaler minden tapasztalatát a TravelContact kifejlesztéséhez. Az általa megszabott követelmények egyértelműek voltak: nagy teherbírású, robosztus szövetváz, mely kopás- és vágásálló, emellett hatékony defektvédelemmel rendelkezik, végül de nem utolsó sorban. Olyan futófelülete van, melyen gyorsan és biztonságosan lehet kalandozni a világban. Természetesen hajtogatható változat is létezik, melyet tartaléknak magunkkal vihetünk. A TravelContact mindenfajta útra ideális túragumi – akár a németországi Weser folyóhoz, akár egy pán-amerikai körútra megyünk.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Bírni fogja a Continental Travel Contact a 6 bar nyomást?
5 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Travel Contact termékkel kapcsolatban: