Viszonylag lassan kopik,
Elfogadható a súlya,
Átlagosnál jobb a defekt állósága,
Max az ára,
Minden terepen használható (kompromisszummal) túra, vagy divatos szóval gravel külső.
Pozitívan tudok róla írni, meglepően jól teljesít száraz terepen, erdei - mezőgazdasági és murvás - kavicsos föld utakon, pár kivétellel, mindenhol jó volt a tapadás. Nyilván nem verseny tempóban használom, de 30km/h ig terepen is problémamentesen tudtam vele haladni
Sziklás terepre nem való.
Aszfalton egyértelműen jó.
Enyhén sáros utakon óvatosan elmegy, de ott a hátsó hamar elveszti a tapadást..
A mély homokos talaj kivételével az első keréken mindig megvolt a tapadás és a kormányozhatóság.
(Azt tapasztaltam, hogy a Continental Double fighter-hez képest, a simább felülete ellenére a Travel contact jobb minden körülmények között)
Terepen kell az alacsony nyomás, hogy az oldalbütyköknek legyen esélyük megkapaszkodni, ugyanakkor egy keményebb összetételű gumiról van szó, ami még alacsony nyomáson is mértékkel biztosit rugalmasságot, de valamit valamiért.
Vegyes terep használat mellet 2.0Bar nyomáson használtam, de amikor csak aszfalton vezettet az utam akkor 4.0barra fújtam.
Összességében egy jó külső, maximálisan elégedet voltam vele. A több mint 4000km alatt 1db defektem volt.
Városi, kirándulós, túrázásra, vegyes útburkolatú utakon történő felhasználásara. annak aki 50 - 50%ban használja a kerékpárt aszfalton és terepen.