Continental Vertical Pro külső gumi

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 6.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-23 (23 vélemény)
Rendezés

Kranked avatar
Kranked
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Konnyu, szarazon es hoban jol tapad, nem kemenyedik meg hidegben sem
Hátrány
Nagyon konnyen fel lehet utni (keves benne az anyag), sarban nagyon csuszik, durva terepen ottmaradt a gumi fele...A butykok hamar leszakadnak, szetreped a gumi
Tapasztalat
Nagyon jo kis gumi azoknk,akik a sulyt szem elott tartjak, de azoknak nem ajanlom, akik zuzni akarnak vele! Telre is ajanlom, mert a sok kis butyok jol tapad a hoban.
Erre ajánlom
Kemeny CC es enyhe FR, max 75-80kg-os ridereknek
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

VDaNi avatar
VDaNi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jó tapadás mindenféle útviszonyok között Jó erőátvitel, sár könnyen kipereg belőle, hidegben sem keményedik fel. 1 éve megvan, a Terrafirma 3-4 hónapot bírt.
Hátrány
Nehéz szerelhetőség (nehéz leszedni a felniről, nagyon!) Vizen, kanyarban képes csúszni
Tapasztalat
Összeségében nagyon ajánlom, én 2300ért vettem. A lényeget már leírtam, nem ismétlem magamat. Én ilyet fogok venni, újra!!! Dani
Erre ajánlom
Hegyre ajánlom, városba szerintem addig tökéletes, míg nem baj, hogy kicsit nehéz és, hogy vizen, tüköraszfalton (viacolor, stb...) nem baj, hogy csúszik, elölre, hátulra ajánlom. nagy sebességről való fékezésnél se mászkál el!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vik avatar
Vik
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
semmi,olcsó
Hátrány
csuszik,hamar kopik,repedezik már 1 hónap után
Tapasztalat
szar
Erre ajánlom
cc
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Miksy avatar
Miksy
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon széles, nagyon jól néz ki, nagyon jól tapad, és az aszfalton a hangja, amikor megtekerem ultrabrutál. Első és hátsó kerék is lehet
Hátrány
Az ég világon semmi.
Tapasztalat
Én szinte csak aszfalton használom, bár terepre való, ennek ellenére meg vagyok vele elégedve. Egykerekezés közbe vaddisznó hangja van.
Erre ajánlom
Mindenkinek.
Szerinted hasznos?

Fruitfly avatar
Fruitfly
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
szép pókhálós ;)
Hátrány
nem értem hogy lehet egy gumi attol első v hátsó h megfordítom ;!
Tapasztalat
nem rossz, csak ahhoz képest, hogy a régi 1.9es maxxis milyen volt, háát... de ez csak a felfelére igaz, lefele sokkal jobb. ;)
Erre ajánlom
túrára sem rossz, mert kellemes, ballonos.. kezdő dhra jóó
Szerinted hasznos?

crazy rider avatar
crazy rider
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó, és qrva jó tapad mindenhol + kevés az ellenálása a betonon. nem csuszkál a kanyarokban
Hátrány
Semmi
Tapasztalat
szerintem nagyon állat minden dualosnak és freeride-os fene gyereknek ajánlom
Erre ajánlom
dual/freeride
Szerinted hasznos?

geri avatar
geri
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
nem extrém körülmények közt jól fog, kicsit csillapit a viszonylag nagy mérete miatt, könnyen gurul, nem nehéz
Hátrány
laza talajon, sárban nem a legjobb, oldalirányba hajlamos csúszni
Tapasztalat
jó általános gumi, de megvannak a határai.. a drótperemes verzió "olcsón jó"
Erre ajánlom
"lájtos frirájd/dh" keményebb talajon, vagy azoknak a túrázóknak, akik vágynak egy kis rugózásra a gumi által
Szerinted hasznos?

Lethal Gene avatar
Lethal Gene
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Nagyon jól tapad bármilyen helyzetben. Szélességéhez képest kicsi a gördülési ellenállása, nagy sebességnél is jól tart. Előre+hátra is ideális.
Hátrány
Kicsit nehéz, de amire tervezték (DH, FR), annál ez tök mindegy, és annyira meg amúgy sem nehéz, csak nehogymár mindenki számára álomgumi legyen! :)
Tapasztalat
Én 1900 Ftért vettem akcióban, szóval sztem ennél nem igazán vehettem volna soha jobbat..:) Eddig nagyon pozitív a véleményem, egyszer sem csúsztam meg vele, mászásnál se pörgött ki alólam. 2.3-as, de egy picit vékonyabbnak látszik.
Erre ajánlom
Erős XC, könnyed DH és FR
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-23 (23 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.3


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

igen


 
defektvédelem:
  • van (ProTection)
  • nincs

 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

730


 
további információk:

Minden pályán otthon érzi magát, de igazán akkor mutatatja meg, mire képes, ha az út göröngyössé válik. Ez az abroncs a legjobb az alpesi túrákhoz, ahol a kis súly és a defektvédelem a fontos.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Vertical Pro termékkel kapcsolatban: