Continental Zeta külső gumi

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Low82 avatar
Low82
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nagyon állat vizes és száraz aszfalton is, a fékhatás nekem mindkét helyzetben hasonlónak tűnt. Ami igencsak meglepett, az a sárban való viselkedése. Kifejezetten jól megy sárban, bár csúszik, de elég meredek helyeken felmegy és csúszás közben is irányítható, ellentétben az előző ritchey Z-Max-el(2.1-es), amivel többször is borultam ugyanakkora sárban.Furcsa. Homokban le kell szállni, de a Ritchey-vel is csak kicsit volt jobb. Persze sár alatt nem a dagonyát értem, hanem közepesen felázott földet. Szóval tök jó. Ja és az ellenállása nagyon kicsi.
Hátrány
Sajnos az első garnitúra egyik gumija oldalfalhibás volt, (Bár hozzá kell tennem azt, hogy defektet akkor sem kaptam vele súlyom:110kg) de E-bike-on rendeltem, és minden gond nélkül cserélték. A másik hátrány az hogy nincs mindenkinek ilyen. :)
Tapasztalat
Zsír!
Erre ajánlom
Mindenképpen aszfaltra és túrára. Lazább erdei utakat simán legyűri.
Szerinted hasznos?

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.