Kategóriájában igen olcsónak mondható és kifejezetten jó ár/érték arányú.
Tökéletes számomra a méretezése, ballonossága, nem túl vastag , nem is vékony.
A formája,alakja miatt nagyon jó kanyarstabilitást ad.
Defektet még nem kaptam vele.
4.2-4.5 báron használva alacsony a gördülési ellenállása!
A gumi összetétele viszonylag kemény, ergó nem igazán hajlamos kopni, de nem is töredezik és nem is túl merev nekem 700km után az első kereken látszanak az öntés nyomai, a hátsón pedig halványan ,de felfedezhető.
Viszonylag könnyen szerelhető.
Erdei/földúton is megállja a helyét, sőt a pár napja letolt túrán kapott mindenből,aszfaltos emelkedő,lejtő, hegyi út, kövek, gyökerek, vizmosás és tökéletesen stabil volt a gép. Aszfalton lefele 64.7km/h tökéletes stabilitás,enyhébb kanyarban 52 km/h!
A kövi gumik is ezek lesznek!
inkább a : SCHWALBE CITIZEN HS416 26x1.75, hasonló felépítés és mintázat,de már defektvédett kevlar betéttel és reflex csíkkal.
Maximum a súlya, gramm őrülteknek kizárva! :)
2016.11.25: Deffektállósága az mondhatni nincs neki, egy igen apró és viszonylag kicsi, "gyenge" rózsatüske simán átvitte, nem az a tipikus, beerősödött rószatüskére kell gondolni, hanem még az a csenevész,vékony darabra ami két darabban jött ki a külsőből,de még pont elérte a belsőt.
Iszonyat jól tartja gépet kanyarban, a kanyar sebességem jelentősen jobb a Kenda mittoménmár 2.1-es gumi után,csak hagyni kell a gépet száguldani.
Ha relative nagy súlyú vagy 90+ és szeretnél valami országútra is kellemes külsőt , akkor ez remek választás, mert nehéz felütni a ballonosabb felépítésnek köszönhetően, persze, ha legalább 4-4.2 bart adsz neki.
Vizes,nedves talajon képtelenség kapaszkodni vele,de nem is oda tervezték.
Vizes aszfalton csak óvatosan.
A poros laza talajt szintén nem kedveli,de nem is odavaló.
Túrázni minden mennyiségben,de leginkább országútra,de nem jön zavarba erdei,döngölt és murvás talajon sem.