Defektet egyszer sem kaptam vele az eddigi 500km-en, DE továbbá lásd a hátrányoknál.
Kopásról nem nagyon tudok beszámolni ennyi megtett km után.
Gördülési ellenállása valóban kicsi - főleg az eddigi terepgumimhoz képest.
Aszfalton nekem tökéletes volt a tapadása.
Kivágja a belső gumit. Klasszikus defektet egyszer sem kaptam vele, de minden 80-100km után 1 perc leforgása alatt leeresztett a gumi. A belsőn minden esetben a felni felőli oldalon, körben apró kis vágások látszódtak. Először gondoltam: silány belső. De most már harmadszor ugyanúgy, mindig a hátsón (nyílván a nagyon terhelés miatt). Körbe-körbe pár centis vágások. Addig forgattam, nézegettem amíg biztos nem lettem benne: a CST1313 peremezése olyan szerencsétlen, hogy a perem és a felni közé be tud türemkedni a gumi és szépen lassan elvágja.
Előszedtem eddigi félretett gumijaimat és egyiknek sem ilyen a pereme, azoknak azonos.
Ilyen defekttel végződött a Pelso kis köre, a Tour de Zalakaros és most hétvégén egy túrám is. Nagyon mérges vagyok...
Ennek a guminak a pereme nem kör keresztmetszetű, hanem ,,ékes" háromszög kialakítású.
De lehet, hogy csak egy selejtet kaptam. Nem tudom.
Semmire, de tényleg. Nem tudom a többi CST gumi milyen, de én ezentúl maradok a Schwalbe-nál.