alig kopik, a defektállósága verhetetlen, szép
már nedves úton is csúszik, hóban-latyakben halálfélelem vele menni, lomha, 1bar nyomás környékén komfortos, egyébként mint egy hegyikecske úgy dobál
kb 4 éve használom munkába járásra és mindennapi településen belüli feladatokra. Egy cst c 1218-as külsőt hátul évekig használtam, nagyon megvoltam vele elégedve, fürge, de tapad is, keveset defektelt, lassan kopott. Így megrendeltem a salvót, hátha hasonló lesz, amúgy szerintem elegáns kinézetű is. A 35 év alatt, mióta sokat bicajozok(45 vagyok), nem volt még egy ilyen egyben szerethető és utálható gumim. Az első km-ken éreztem, hogy szarul gurul, ha keményre fújtam pattogott, olyan volt mintha pvc csövön tekernék. A hasonlat azért is találó, mert az első kis hó megjelenése után az úttartása inkább volt műanyagosan csúszós, mint gumis. Azért hősiesen használtam továbbra is télen, az elsőgumi nyomása akkora volt, hogy teljes felülettel érintkezzen az úttal, vagyis plötyi. A mostani tél előtt rászántam magam, hogy le fogom cserélni, vettem is másik gumit, aztán eszembe jutott, hogy csúszkáltam már hasonlóan másik gumival is, kb 10 éve, amikor nekifutottam a télnek az edzőbicajomon levő continental sport contakttal,ami régen teljesen sima volt. Na azt is befenyítette a legkisebb hófoltocska is. Tehát jött a megvilágosodás, bordázat kell a gumira. A vastagsága a salvonak megvan, eddigi kopása minimális, elő a kisfűrészt. Az nyiszatolta, de bordázatot vagy kárt nem tudott benne tenni. A mindentvágó szerkezetre bíztam, a flexre fémkoronggal. Az eredmény a mellékletben látható, megvolt az első havas utam is, nem mondhatom, hogy mágnesként tapad mostantól, de érezhetően jobb lett. A viszonyítási alap a hátsó gumim, amit nem cirádáztam és továbbra is könnyen megcsúsztattam.
mindennapi munkábajárásra, túrázásra, ahol nem számít a haladós tempó (nagyon lomha, 3-4 bar nyomáson sem táltosodik meg) kb 15km-es sebesség a kényelmes tempó vele. Viszont nagyon megbízható, egy aknamezőn is átmennék vele, a gumi túlélné.