- mint a legtöbb CST külső, így ez is lassan kopik
- 3 bar felett érzi jól magát aszfalton a CST C1383
- jó az úttartása, kanyarstabilitása
- főleg mindennapos használatra, túrára ajánlatos beszerezni
- nem ördöngősség felrakni a felnire, ledszedni sem veszélyes mutatvány
- meglepően jól teljesít vizes aszfalton és hóban is, latyakban is lehet menni vele, de ott már ésszel
- a CST-re jellemző nevetségesen olcsó ár
- meglepően jó az öntisztuló képessége
- döntött talajon (pl. gátoldal) az oldalsó körmöknek hála a kapaszkodó, tapadóképesség kiváló, jól irányítható a kerékpár
- aszfalton nagy tömegű bringánál (pl egy túrakerékpár), legalább 4 bar nyomás legyen a gumiban, mert egy kicsit gyenge az oldalfal tartása, ezáltal nagyobb felületen fekszik az úttesten, így a gördülési ellenállás kárára válik
Harmadik hónapja használom vegyes felületeken ezt a külsőt, ugyanis túrázni vettem. Ajánlották egy páran, így nyugodt szívvel vettem meg. A vásárlást nem bánom, mert amióta megvan sokat egy huzamban ha nem is mentem vele, de sokféle úton próbálgattam hogyan is viselkedik. Hóban, vizes aszfalton, totál száraz úton teljesen elfogadhatóan teljesít, pedig darabja nincs 2000 Ft... Egyedül a sarat nem díjazza és ha aszfalton használjuk huzamosabb távon vagy főként ott, akkor érdemes kicsit több levegőt adni neki, mert magasabb nyomáson nagyon jó gördüléssel rendelkezik, annak ellenére, hog 1,95 széles és vegyes felhasználású külső.
2013.04.07:
Amit a sárról írtam az hülyeség... Már kétszer is kivittem jó kis dagonyára, meglepően jól irányítható és kapaszkodik is, amennyire a minta engedi. Nehezebb bringán még előnyösebben is teljesít, mert jobban lenyomja a tömeg a gépet, ezáltal a gumi tapadása és kapaszkodó képessége is növekszik.
Egy Tisza-tavi túrát lenyomtam vele 2013. augusztusban (100 km). Csakis pozitív benyomásom van róla. 21 km/h-s átlagot értem el vele felcuccolva, szeles időben, hőségben. 4-4,5 baros nyomáson aszfalton körülbelül 1-1,5 centin érintkezik az aszfalttal. Ballonossága révén a kátyút észre se venni vele (volt, hogy elbambultam és durr bele), nem lett felütés, nyolcas a felniben, illetve sérülés gumiban. Egy dolog ami zavart (mivel túrázásra használom és a túragépemen a súlypont hátra esik nagyrészt felpakolva), hogy a kavicsos, murvás úton az első kerék kicsit bátortalan. Elképzelhető, hogy a nagy nyomás miatt veszít a tapadásból, ezért egy picit labilisnek érzem. Túratáska nélkül nincs baj, akkor lehet vele dörzsölni.
Városi cirkálás, túrázás, néha kitévedni egy-egy lazább terepre.