4-5e km alatt egy defekt (tüske)
Lakáskulccsal szerelhető
4.5 bar-ig fújható
Ára!!!
Baromira nem kopik
Kis gördülési ellenállás (4bar fölött) a középső simább felületnek köszönhetően
Nem öregszik
Talán kicsit nehéz (nem vagyok mega pro bringás, ez nem hatalmas mínusz)
Ha véletlen satu, akkor visít
Sarat nem szereti (mondjuk csak félterep gumi)
Nedves körülmények között oldalra megcsúszhat kanyarban, de nem kiszámíthatatlanul
Véleményem szerint ár/érték győztes a piacon a tulajdonságait tekintve, tobb ezer km megtétele után is még használható mintázattal (bár erdőjárásra lecserélem terepgumira)! Akinek nem számít, hogy valami trendibb márka felirata virítson a gumi oldalán az bátran vegye meg, nekem elől - hátul ez van nagyrészt! Mint említettem munka közben szoktam bármilyen kis fémdarabbal leszedni, a felrakás eszköz nélkül is megy! Száraz körülmények között terepre is használható.
Upgrade: A vélemény megírása napján állítólag attól, hogy kis nyomáson odacsaptam valahová (mások magyarázata alapján, bár ilyet még nem tapasztaltam és a felnin sincs nyoma), kifigyeltek az acélszálak! 2 defekt gyanús lett 20 perc leforgása alatt, ezért végigsimítottam a peremet! A szálak kicsípték a belsőt! Eredmény= -2 belső, -1 külső! Valaki tapasztalt már hasonlót!? Kitéptem a drótokat... hát eléggé el volt érve a gumi része! :(
Városba, aszfaltos - földutas bringatúrákra, szolid xc-re (száraz körülmények közé)